zeker een rare dag vandaag, want uit de wind werd het hier toch zo'n 25 graden! Maar met die wolken en die wind is dat heel vreemd. En de luchtvochtigheid was erg hoog, dus je zweet je inderdaad te pletter als je je wat inspant....quote:Op zondag 9 juli 2006 21:18 schreef E.T. het volgende:
Raar weer vandaag..
Harde wind (af en toe echt storm hier, valt me mee dat ik nog niks heb gelezen over problemen door de wind) en de wind is ook best fris (te koud om deur of raam in de huiskamer open te laten iig) maar als je ook maar 'iets' doet is het bloedheet... regelmatig 't zonnetje door, dan is het ook meteen lekker warm..
Beetje van alles wat en geen idee wat je kunt verwachten, het is niet zoals het lijkt![]()
Buienradar. Weeronline gebruikt volgens mij voor de gratis beelden nog steeds de Duitse radar, en het westen van Nederland zit aan de rand van het detectiegebied.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:09 schreef E.T. het volgende:
Welke radar ga ik geloven?
buienradar.nl die zegt dat 't op zeer korte termijn gaat regenen of weeronline die de bui laat splitsen en R'dam droog laat?
gezien wat er de laatste weken gevallen is dan is het juist erg veelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 06:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
24 uur 1.5mm....al met al is dit extreem weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |