Arbo he.. Boven de 30 graden mag je eisen dat ze wat aan je bere slechte omstandigheden gaan doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gadverdamme, had ik nou vakantie dan kon het me niks schelen, maar ik moet verdomme nog 2 weken werken, en 33 graden, zonder airco of wat dan ook, gadverdamme ik ga straks nog weigeren om te werken
Idd, ik ga er wel werk van maken, anders kunnen ze de pot op, ben 1X flauw gevallen door de warmte binnen + na lange geen genoeg ventilatiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Arbo he.. Boven de 30 graden mag je eisen dat ze wat aan je bere slechte omstandigheden gaan doen.
Erg mooie foto's,quote:Op zondag 16 juli 2006 01:33 schreef firecow het volgende:
Nah sterren hemel/avond gloed fotootjes dan maarFoto's zijn tussen 23.45 en 00.00 gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
Links is nog net een vallende ster in beeld gekomen
[afbeelding]
Alle foto;s op 12mm met een sluitertijd variabel van 30 sec tot een aantal minuutjes
Mooie foto'squote:Op zondag 16 juli 2006 01:33 schreef firecow het volgende:
Nah sterren hemel/avond gloed fotootjes dan maarFoto's zijn tussen 23.45 en 00.00 gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle foto;s op 12mm met een sluitertijd variabel van 30 sec tot een aantal minuutjes
Mooie foto's.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:33 schreef firecow het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier, 10 km noordelijk is alles mooi groen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:23 schreef highway101 het volgende:
Fotootje van de berm van de N50 bij Kampen. Dat gele moet doorgaan voor gras (en is zeker geen zand).
[afbeelding]
quote:
Ik ben een grote fan van de BBC, maar ik mag hopen dat iemand met een zonnesteek een typfoutje (of 4) gemaakt heeftquote:Op zondag 16 juli 2006 18:48 schreef Omaha het volgende:
Vooruitzicht BBC Weather:
Maastricht
Maandag 33°C
Dinsdag 35°C
Woensdag 37°C
Donderdag 39°C
Amsterdam
Maandag 30°C
Dinsdag 30°C
Woensdag 33°C
Donderdag 38°C
Enschede
Maandag 32°C
Dinsdag 33°C
Woensdag 33°C
Donderdag 38°C
Leuk toch, temperaturen die gewoon zijn in Zuid-Spanje, Egypte en Iran.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van de BBC, maar ik mag hopen dat iemand een typfoutje (of 4) gemaakt heeft.
*stort een lading christelijk woorden het forum op*quote:Op zondag 16 juli 2006 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van de BBC, maar ik mag hopen dat iemand met een zonnesteek een typfoutje (of 4) gemaakt heeft.
Ligt Vlissingen een beetje in de buurt?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
*stort een lading christelijk woorden het forum op*
Haha, ben ik even dolgelukkig dat ik aan de kust woonAl denk ik niet dat het veel helpt...
Arme auto.. Arme ik! Aaaah!
ik geef de voorkeur aan de belgenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=305&g=0&s=0&r=0&x=1
Verwachting voor midden-België:
Woensdag 33 graden. Donderdag 22 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |