Ja, dat dacht ik ook, maar na 3 minuten heb ik het maar opgegeven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:22 schreef Glenn-Micra het volgende:
Je moet eventjes een tijdje wachten en dan komt het filmpje vanzelf!
Inderdaad, kutleraren altijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef Glenn-Micra het volgende:
Dit is de toekomst mensen:
http://www.lamstraal.eu/film.php?id=4275
Toch te bizar voor woorden? Ik kan me hier zo kwaad om maken!!!![]()
Groeten Glenn
Ik snap jouw reactie effe niet...Waarom ben ik ziek in mijn kop?? Ik hoop het tenminste niet! En bedankt he!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:28 schreef Zyggie het volgende:
En jij bepaalt dat dit de toekomst is? Ziek in je kop, dat ben jij, ZIEK!
Naar het toilet, goedmakertje doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef -skippybal- het volgende:
Waar lopen ze nou heen dan??
Nou ok missch. was ik een beetje ongenuanceerd....quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:38 schreef LennyKravitz het volgende:
Nou die komt die school niet meer binnen...
Bij iemand die zo doe komt het nooit meer goed... hier kan geen heropvoeding meer tegenop...
Oplossing... enkeltje Afganistan... zal ie zich thuisvoelen...
p.s.
Dewoesjka... jouw vraag is een voorbeeld van de triestheid in deze maatschappij...
Het gaat mij er gewoon om dat iemand normaal zijn beroep probeert uit te oefenen. Deze leraar staat daar voor zijn toekomst en dan zo respectloos...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef Dewoesjka het volgende:
[..]
Nou ok missch. was ik een beetje ongenuanceerd....
Maar TS had het over levenslang en dat vond ik persoonlijk wat overdreven....zelfs al was het sarcastisch bedoeld.....
Natuuurlijk is dit niet normaal, daar zal iedereen het over eens zijn....
Maar die leraar werd nauwelijks echt geslagen...er zijn toch wel ergere dingen te bedenken om je druk over te maken....zoals pedofilie, kindermishandeling/verwaarlozing......
Alsof Nederlanders zulke brave mensen zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:32 schreef Herald het volgende:
het was weer een buitenlander eh
Ja, en nou oprotten. Viswijf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders zulke brave mensen zijn...
ja wij zijn allemaal heel braafquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders zulke brave mensen zijn...
point being?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:08 schreef Clourhide het volgende:
Jullie zijn alle Russen en Tsjetsjenen en weet ik veel aan het wegjagen hier.![]()
Die jongen spreekt gewoon (op een onbeschofte manier) normaal Nederlands hoor. Dat het slechter verstaanbaar is heeft hoofdzakelijk te maken met de slechte kwaliteit van het geluid. (Opgenomen met telefoon, daarna waarschijnlijk ook nog eens gecomprimeerd).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:13 schreef MichielPH het volgende:
Ik was eerst even blij dat die gast geen Nederlands spreekt. Blijkft hij dat #@$#@ wél te doen!
NOOOOOO!!!
Ik heb het dan ook nergens over een accent.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Die jongen spreekt gewoon (op een onbeschofte manier) normaal Nederlands hoor. Dat het slechter verstaanbaar is heeft hoofdzakelijk te maken met de slechte kwaliteit van het geluid. (Opgenomen met telefoon, daarna waarschijnlijk ook nog eens gecomprimeerd).
Verder niet veel 'buitenlands' aan. Het enige accent dat redelijk duidelijk hoorbaar is, is een lokaal accent.
Oh dan begreep ik je verkeerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook nergens over een accent.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef Thieske het volgende:
Oud.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef Piovan het volgende:
Wat een zielig figuur
Als ik die leraar was lag hij allang gestrekt met zijn pauperkop
Oktober 2005 ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef Glenn-Micra het volgende:
Dit is de toekomst mensen:
http://www.lamstraal.eu/film.php?id=4275
Toch te bizar voor woorden? Ik kan me hier zo kwaad om maken!!!![]()
Groeten Glenn
Wat denk je wel niet jongenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef TC03 het volgende:
Die leraar maakt het er wel naar hoor.
Ja hé. Zo heel nonchelant erbij gaan staan met z'n handen in de zakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef TC03 het volgende:
Medelander zit in de klas, medelander boos op leraar, leraar zegt dat 'ie normaal moet doen, medelander wordt agresief, medelander gaat met stoelen gooien, medelander duwt leraar, medelander gaat met leraar een rondje lopen, klas waar de medelander in zit gaat een beetje lachenquote:
Je bedoelt Nederlander.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Medelander zit in de klas, medelander boos op leraar, leraar zegt dat 'ie normaal moet doen, medelander wordt agresief, medelander gaat met stoelen gooien, medelander duwt leraar, medelander gaat met leraar een rondje lopen, klas waar de medelander in zit gaat een beetje lachen![]()
Neenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef TC03 het volgende:
quote:
Hij heeft waarschijnlijk ook nog een ander paspoort erbij. Hij spreekt Nederlands alsof 'ie er net 2 jaar is en heeft het niet zo op de Nederlandse normen zo te zien. Dan kijk ik ;iever naar z'n tweede paspoortquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel hoor. Hij heeft waarschijnlijk een Nederlands paspoort, dus dat maakt hem een Nederlander.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ook nog een ander paspoort erbij. Hij spreekt Nederlands alsof 'ie er net 2 jaar is en heeft het niet zo op de Nederlandse normen zo te zien. Dan kijk ik ;iever naar z'n tweede paspoort![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Die jongen spreekt gewoon (op een onbeschofte manier) normaal Nederlands hoor. Dat het slechter verstaanbaar is heeft hoofdzakelijk te maken met de slechte kwaliteit van het geluid. (Opgenomen met telefoon, daarna waarschijnlijk ook nog eens gecomprimeerd).
Verder niet veel 'buitenlands' aan. Het enige accent dat redelijk duidelijk hoorbaar is, is een lokaal accent.
Boeiendquote:
Daar kun je naar kijken, als je dat leuk vindt, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon Nederlander is als hij in bezit is van een Nederlands paspoort.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ook nog een ander paspoort erbij. Hij spreekt Nederlands alsof 'ie er net 2 jaar is en heeft het niet zo op de Nederlandse normen zo te zien. Dan kijk ik ;iever naar z'n tweede paspoort![]()
Om eerlijk te zijn, precies om die redenen die jij eerder zei.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik je verkeerd.
Wat bedoelde je dan? En waardoor dacht je in eerste instantie dat de jongen geen Nederlands sprak?
Dit was in Nieuwegein.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:51 schreef ViPeRII het volgende:
Nee hij praat waarschijnlijk ook marokaans of turks onze "nederlander" wat een randdebiel zeg. Schorschenen nooit meer op een nl school laten komen. Lekker samen met zijn ouders terug sturen naar het land van herkomst. Op dit soort mensen zitten we helemaal niet te wachten, en daar wil ik al helemaal niet voor betalen als hij straks werkeloos thuis zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |