point being?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:08 schreef Clourhide het volgende:
Jullie zijn alle Russen en Tsjetsjenen en weet ik veel aan het wegjagen hier.![]()
Die jongen spreekt gewoon (op een onbeschofte manier) normaal Nederlands hoor. Dat het slechter verstaanbaar is heeft hoofdzakelijk te maken met de slechte kwaliteit van het geluid. (Opgenomen met telefoon, daarna waarschijnlijk ook nog eens gecomprimeerd).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:13 schreef MichielPH het volgende:
Ik was eerst even blij dat die gast geen Nederlands spreekt. Blijkft hij dat #@$#@ wél te doen!
NOOOOOO!!!
Ik heb het dan ook nergens over een accent.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Die jongen spreekt gewoon (op een onbeschofte manier) normaal Nederlands hoor. Dat het slechter verstaanbaar is heeft hoofdzakelijk te maken met de slechte kwaliteit van het geluid. (Opgenomen met telefoon, daarna waarschijnlijk ook nog eens gecomprimeerd).
Verder niet veel 'buitenlands' aan. Het enige accent dat redelijk duidelijk hoorbaar is, is een lokaal accent.
Oh dan begreep ik je verkeerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook nergens over een accent.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef Thieske het volgende:
Oud.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef Piovan het volgende:
Wat een zielig figuur
Als ik die leraar was lag hij allang gestrekt met zijn pauperkop
Oktober 2005 ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef Glenn-Micra het volgende:
Dit is de toekomst mensen:
http://www.lamstraal.eu/film.php?id=4275
Toch te bizar voor woorden? Ik kan me hier zo kwaad om maken!!!![]()
Groeten Glenn
Wat denk je wel niet jongenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef TC03 het volgende:
Die leraar maakt het er wel naar hoor.
Ja hé. Zo heel nonchelant erbij gaan staan met z'n handen in de zakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef TC03 het volgende:
Medelander zit in de klas, medelander boos op leraar, leraar zegt dat 'ie normaal moet doen, medelander wordt agresief, medelander gaat met stoelen gooien, medelander duwt leraar, medelander gaat met leraar een rondje lopen, klas waar de medelander in zit gaat een beetje lachenquote:
Je bedoelt Nederlander.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Medelander zit in de klas, medelander boos op leraar, leraar zegt dat 'ie normaal moet doen, medelander wordt agresief, medelander gaat met stoelen gooien, medelander duwt leraar, medelander gaat met leraar een rondje lopen, klas waar de medelander in zit gaat een beetje lachen![]()
Neenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef TC03 het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |