Tof.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:10 schreef Chowi het volgende:
Puike TT alvast. En Mt. We regelen gewoon iets 's weekends..
waar, wanneer (11 augustus dus) en hoe laat? Ik zal eens kijken of ik een dagje vrij kan meepikkenquote:
jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Geil.
Iemand die in de OP wilt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:06 schreef Misstique het volgende:
Wie is Intronic eigenlijk?
ik ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Ik doe niet aan meetings trouwens. Dat vind ik eng.
Zo snel gaan die dingen niet.quote:
dat duurt altijd even, dat ligt aan de luiheid van litso geloof ikquote:
Dan moet je in minstens 300 deeltjes hebben meegepost.quote:
Jammer. Het zou best nog tof zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Ik doe niet aan meetings trouwens. Dat vind ik eng.
Hey, ik wil ook nog wel eens een avatar in de OP zetten, heur.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat duurt altijd even, dat ligt aan de luiheid van litso geloof ik
Eensch.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef Misstique het volgende:
Kan Q. trouwens niet op de plek van jackson in de OP? Jackson is hier toch nooit meer..
Dat is zo gebeurdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je in minstens 300 deeltjes hebben meegepost..
mokster en polen ook niet overigens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef Misstique het volgende:
Kan Q. trouwens niet op de plek van jackson in de OP? Jackson is hier toch nooit meer..
Als je dan ook nog iets aan je spelling doet..quote:
Dat komt omdat BS nooit meer post.quote:
Oh hou toch op. Hij postte vandaag nog.quote:
mokster is geen BSquote:
Waar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh hou toch op. Hij postte vandaag nog..
Nee, het zat zo. Polen postte omdat BS postte, en Mokster postte omdat Polen postte. Logisch!quote:
mokster is al tijden niet meer gesignaleerd omdat het uit isquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het zat zo. Polen postte omdat BS postte, en Mokster postte omdat Polen postte. Logisch!
Die T typte me broertje!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je dan ook nog iets aan je spelling doet...
Misschien wil ze hem niet tegenkomen op het forum ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
mokster is al tijden niet meer gesignaleerd omdat het uit is
Al snap ik niet waarom ze niet meer op fok post, net alsof ze zich schaamt of zo
En ik ben tof.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:14 schreef Misstique het volgende:
Dat verwacht je niet hè?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
Mokster ging met Polen?
Sherlock!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
Mokster ging met Polen?
je bent weer bijgepraatquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
Mokster ging met Polen?
ach, dat is zoiets als dat mensen eerst de nick van mijn vrouw niet begrepenquote:
Post jouw vrouw op dit forum?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, dat is zoiets als dat mensen eerst de nick van mijn vrouw niet begrepen
Dat duurde bij mij ook eeuwen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, dat is zoiets als dat mensen eerst de nick van mijn vrouw niet begrepen
Sherlock!quote:
je bent niet de enigequote:
Dat krijg je in het euro-tijdperk, als er geen kwartjes meer zijn om te vallen.quote:
Vertel!quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat krijg je in het euro-tijdperk, als er geen kwartjes meer zijn om te vallen.
Ik weet t al jááááááááááááren.quote:
uhuhquote:
enigste zoon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |