Ja, weet ik. Daarom vind ik het ook niet erg. Zo krijgt het beestje toch nog de kans om die warmte in te halen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:35 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Soms is het een teken dat de kat te vroeg bij de moeder is weggehaald...
Thanks voor alle reactiesquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sinds gisteren klinkt het mauwtje van onze 7-jarige kater heel zacht en schor.. iemand die weet wat dit kan zijn, of is het gewoon een koutje?
gewoon Frontline.quote:Op maandag 4 september 2006 18:21 schreef Ereshkigal het volgende:
HELP we hebben vlooien !!
schoonzusje stond onverwachts op de stoep met haar hond...
nu vrees ik dat we daar die ellendige beesten van hebben gekregen
de katten zijn weer ingesprayt met antivlooi zooi
huis is gestofzuigt en schoongemaakt...
is er nog een middeltje dat ik kan gebruiken om er zeker van te zijn dat het weg is ???
HELP
Jawel. Maar ik zie geen oplossing. Heb hetzelfde probleem gehad en het probleem was pas opgelost toen de kat overleedquote:Op zondag 17 september 2006 12:09 schreef Quoi het volgende:
Niemand mijn verhaaltje gelezen? *pruillip*
;-)
Ja, het is dan ook geen onzindelijk gedrag. Maar eh, jij denkt misschien dat je de zitzak goed hebt schoongemaakt, maar poes ruikt het misschien nog steeds. Ik lees wel eens dat biotex of dettol goed werkt. En ter afschrikking zou je er iets op kunnen spuiten met een citrusgeur, dat schrikt af.quote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef Puck1 het volgende:
zitzak is waterdicht,hebben we wel goed schoongemaakt,ik weet dat kattenpies sterk ruikt.
Maarja kunnen we hier nog iets aan doen?Dat ze er niet meer op piest?Voor de rest doet ze het altijd netjes in de kattenbak.
Nee, het maakt niks uit. Mijn kat is een schildpad, dus rood met zwart. Waar de teentjes bovenop rood zijn, zijn de kussentjes roze, waar ze zwart is zijn de kussentjes ook zwart. Voor de snorharen geldt hetzelfde: waar ze rood is zijn de snorharen wit, anders roze.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:19 schreef kruimel_20 het volgende:
vraagje, de kussentjes onder de pootjes van onze kitten zijn zwart. Maar bij 1 pootje zijn ze ook roze. maakt dat wat uit? (rare vraag ik weet het maar vraag het me af)
Tuurlijk heeft ze daar geen last van, het hoort gewoon zo!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:53 schreef kruimel_20 het volgende:
nee een schildpadjemet een beetje rood erdoor.
Haar snorharen zijn wit met aan de aanzet zwart.
Ze heeft in haar mond ook een "flapje" van haar lip wat niet zwart is maar wit. Maar voor zover ik merk heeft ze er geen last van.
Lol, dan had ik inmiddels mn droomleven moeten hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef Ticootje het volgende:
Het brengt toch geluk als je een snorhaar vind?
Maar het kan geen kwaad hoor.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:11 schreef Roeji het volgende:
[..]
Lol, dan had ik inmiddels mn droomleven moeten hebben![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |