Neuken dan maar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
Ja fuck zonder BE ga ik geen kind nemen, wilde vanavond eigenlijk een kindje maken maar laat nu maar.
Hallo tonks,quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
Ja fuck zonder BE ga ik geen kind nemen, wilde vanavond eigenlijk een kindje maken maar laat nu maar.
Uhm, driequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Er zal geen opvolgster komen voor mij aangezien de (F)A's eerst willen kijken of het forum met z'n 2-en te doen is nu met de nieuwe policy enzo. Dus helaas geen smeuiige sollicatieronde en speculaties over wie het zou gaan worden.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef m@x het volgende:
Zullen we nog een laatste afscheidsrel doen?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:47 schreef Belana het volgende:
Ik vond jou een fijne modeerlijk, recht door zee, geen gedoe. Bedankt!
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Sugar het volgende:
"moet alles dan knuf, kus, kroel zijn?"
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Iedereen vindt het geweldig als hier meegejompeld en gejuicht wordt(om van kus-knuffel-kroel nog maar niet te spreken) Ik vind het altijd zo'n dooddoener
Gaat het lukken zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:57 schreef Troel het volgende:
Nou, ik denk wel dat het een stuk rustiger wordt als BE er niet meer is. ET die straks natuurlijk gaat bevallen, Lois die druk is met Eva en Iris.
BE, kan die opleiding niet nog wat wachten![]()
Oh ja hoor... ik had ook in Januari kunnen beginnen, maar nee... Fok (en OUD) is me dierbaar, maar ook niet zo dierbaar...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:57 schreef Troel het volgende:
Nou, ik denk wel dat het een stuk rustiger wordt als BE er niet meer is. ET die straks natuurlijk gaat bevallen, Lois die druk is met Eva en Iris.
BE, kan die opleiding niet nog wat wachten![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, for the record Troel, het is een proef, mocht nou ergens blijken dat het echt-echt-echt niet werkt met z'n 2-en zal er zeker gekeken worden naar een andere oplossing.
Ik hap graag, dat was van de week ook weer eens ernstig duidelijk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]Je vat het overigens wel meer serieus op dan ik bedoelde
Ik zou die wratten gewoon gaan kwekenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hap graag, dat was van de week ook weer eens ernstig duidelijk!
Reken maar!quote:
Je was even vergeten dat dit OUD is? Men neukt hier niet, hier doe je aan plopselen, smerig draden met de prut uit je ehm oh ja dit is OUD, met je cervixslijm, heb je opeens zwemmers, en komend e kinderen weer met de ooievaarquote:
Dat zal dan in Z&G zijn omdat ik mezelf heb voorgenomen niet in het 2e streepje te posten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef minoes_ het volgende:
BE,wat jammer dat je stopt,zal je blauwe naam missenHeel veel succes met je studie en met afkicken.Misschien zien we jou snel bij"het 2e streepje"?
Groetjes,Minoes![]()
Je bedoelt ook klussen en ongi en *sjeen probeert nog meer jeukwoorden naar boven te halen*quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Je was even vergeten dat dit OUD is? Men neukt hier niet, hier doe je aan plopselen, smerig draden met de prut uit je ehm oh ja dit is OUD, met je cervixslijm, heb je opeens zwemmers, en komend e kinderen weer met de ooievaar
Gelukkig ga je niet weg trutje
Hey EG je jat mijn tekst jahquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef easy-going het volgende:
Dag grotmod![]()
Succes met je studie straks
d'r steekt een heel kippenhok uit!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:32 schreef moussy het volgende:
Kan je nog zitten met al die pluimen in je reet BE?
Dat zeg ik. BE for president! Oftewel, die fuckin' Award gaat dit jaar naar BEquote:Toch leuk om te zien dat als je als mod iets doet wat iemand niet aan staat je uitgekotst wordt en als je gaat steken de pluimen uit je oren. Heb je het toch nog ergens voor gedaan
't Is lastig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:32 schreef moussy het volgende:
Kan je nog zitten met al die pluimen in je reet BE?
Blijf je in het zwart net zo openhartig?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
In mijn topic achter de schermen had ET gezegd dat ze moest denken aan dat liedje 'Ik wil niet dat je weg gaat' van Clouseau wat Dagonet prompt aan het topic plakte. Iedere keer als je het topic opent hoor je dat liedje. Ik heb serieus zitten janken toen ik het de eerste keer hoorde.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:51 schreef Reese het volgende:
Ode aan BE
There's a high wind in the trees,
A cold sound in the air,
And nobody ever knows when you go,
And where do you start,
Oh, into the dark.
Bright eyes,
burning like fire.
Bright eyes,
how can you close and fail?
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale?
Bright eyes.
![]()
![]()
![]()
Eh, ze gaat niet dood ofzo hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:51 schreef Reese het volgende:
Ode aan BE
There's a high wind in the trees,
A cold sound in the air,
And nobody ever knows when you go,
And where do you start,
Oh, into the dark.
Bright eyes,
burning like fire.
Bright eyes,
how can you close and fail?
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale?