Ooit was er een zoekmachine, Google genaamd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:34 schreef welkominspace het volgende:
ik moet namelijk binnenkort werken met verdunt zoutzuur om resten cement weg tehalen maar moet je speciale kleding/handschoenen dragen ofzo?
en gaat het ook door glas heen?
en hoelang duurt het voordat het 1 baksteen heeft vermoord?
Erg nuttige link iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ooit was er een zoekmachine, Google genaamd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoutzuur.
Tevens, dit hoort in WFL ofzo. Iig, niet hier.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoutzuurquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:39 schreef welkominspace het volgende:
google is een goede tip wiki niet want die weet er niks overen ik haat wikipedia
Die . moest weg, prutser.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:39 schreef welkominspace het volgende:
google is een goede tip wiki niet want die weet er niks overen ik haat wikipedia
Die flessen zijn van binnen bekleed met kryptoniet, dat weet je he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:43 schreef welkominspace het volgende:
ik koop het bij de hubo en daar konden ze me niks zeggen over de veiligheidsmaatregelen maar het zit wel in een plastic fles dus zo gevaarlijk is het wss ook weer niet
Zoutzuur is er in verschillende concentraties.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:43 schreef welkominspace het volgende:
maar het zit wel in een plastic fles dus zo gevaarlijk is het wss ook weer niet
Misschien staat er iets op de fles.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:43 schreef welkominspace het volgende:
ik koop het bij de hubo en daar konden ze me niks zeggen over de veiligheidsmaatregelen maar het zit wel in een plastic fles dus zo gevaarlijk is het wss ook weer niet
Wtf, da's toch niet praktisch.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Misschien staat er iets op de fles.
PS: Molotov Cocktails kunnen ook in een plastic fles, dus dat zegt niks.
die ga ik binnenkort ook makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Misschien staat er iets op de fles.
PS: Molotov Cocktails kunnen ook in een plastic fles, dus dat zegt niks.
Waar bestel je dat eigenlijk? Gewoon als particulier of wel met kvk?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef KristianT het volgende:
[..]
Beetje water en chloor bij elkaar gooien....quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:01 schreef splendor het volgende:
[..]
Waar bestel je dat eigenlijk? Gewoon als particulier of wel met kvk?
en waar heb je het gekocht? en waar koop ik de echte shit?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef KristianT het volgende:
Ik heb 5 liter thuis staan.
35% zoutzuur 65% water.
Gewoon goede handschoenen aan die zuurbestendig zijn.
En doe een veiligheidbril op.
Een baksteen oplossen duurt wel een week denk ik.
Ik heb het pas ook op de tegels in de tuin gebruikt, gaat erg snel ;-)
[afbeelding]
Staat gewoon thuis op zolder, de groene fles in Waterstofperoxide.
Ik gebruik het om printplaatjes mee te ontwikkelen / etsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |