Dat doen wolken ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Resonancer het volgende:
Het was hier boven Hilversum ook weer ongelofelijk druk in de lucht. Ik heb er fysiek geen last van, maar het vervuilt wel mijn uitzicht.
Dat noem ik geen vervuiling. Als er vandaag geen vliegtuigen waren geweest was het waarschijnlijk 'n mooie onbewolkte dag geweest.quote:
Kan niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:46 schreef merlin693 het volgende:
AUB link het artiekel niet de hoofdlink ! (wil wel lezen maar niet zoeken )
Google?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Kan niet.
Even links in het menu 'Chemtrails' kiezen en de Ilead pop-under () wegklikken
Die link staat idd ook onder het artikel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:04 schreef Resonancer het volgende:
Google?
An Anonymous Email From An Airline Mechanic
http://www.rbnlive.com/mechanic.html
Vertel?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef merlin693 het volgende:
Hoax ! (en ik ben een gelover in mogelijke applicaties! wekelijke waarnemingen van chekered patterns waren militaire vliegtuigen in FORMATIE , dat mag burgerluchtvaart niet dus voor mij uitgesloten !
In Hilversum stond eerst een orgonite cloudbuster, maar deze heb ik nu verplaatst naar zaandam. Naar verwachting komt er binnenkort in 1 Laren te staan. Dan zul je chemtrails veel minder zien..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Resonancer het volgende:
Het was hier boven Hilversum ook weer ongelofelijk druk in de lucht. Ik heb er fysiek geen last van, maar het vervuilt wel mijn uitzicht.
'hmkayquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef junkie19 het volgende:
[..]
In Hilversum stond eerst een orgonite cloudbuster, maar deze heb ik nu verplaatst naar zaandam. Naar verwachting komt er binnenkort in 1 Laren te staan. Dan zul je chemtrails veel minder zien..
Jij vind contrails automatisch ook chemtrails? Als in extra zooi erbij enzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef junkie19 het volgende:
[..]
In Hilversum stond eerst een orgonite cloudbuster, maar deze heb ik nu verplaatst naar zaandam. Naar verwachting komt er binnenkort in 1 Laren te staan. Dan zul je chemtrails veel minder zien..
Waarom heb je hem verplaatst?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef junkie19 het volgende:
Goh, laat ik daar nu net in de buurt wonen, zal de batterijen van mijn digitale camera vast opladen....quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef junkie19 het volgende:
[..]
maar deze heb ik nu verplaatst naar zaandam.
Hoe zie jij of ze lager dan 8km vliegen?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef Resonancer het volgende:
Ook vreemd (nee, niet vreemd voor believers) dat vliegtuigen die veel lager vliegen dan de 8km waarbij het gebruikelijk is dat er trails ontstaan toch dikke trails achterlaten, om nou te zeggen dat de lucht vochtigheid hoog is.
Dat heb ik hier al vaker gepost, zijn aardig wat maniertjes voor, radio, software, foto's.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe zie jij of ze lager dan 8km vliegen?
Als ze echt laag vliegen zie ik bij dit weer geen trails.![]()
Jij zegt dat je maandag(avond) trails hebt gezien van vliegtuigen die lager vlogen dan 8km.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:09 schreef Resonancer het volgende:
Dat heb ik hier al vaker gepost, zijn aardig wat maniertjes voor, radio, software, foto's.
Foto's? Ja plenty.. maar dan moet jij mij op mijn woord geloven dat de foto die ik je laat zien hoort bij de andere info die ik heb, dus weinig zinvol.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zegt dat je maandag(avond) trails hebt gezien van vliegtuigen die lager vlogen dan 8km.
Moet je niet aankomen met 'radio, software, foto's'
Tenzij jij zelf foto's hebt gemaakt waarbij duidelijk aantoonbaar is dat die vliegtuigen lager dan 8km vlogen.
Hear hearquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:35 schreef Tware het volgende:
Sjezus, dit zijn toch gewoon condensstrepen. Waarom moeten sommige mensen overal wat achter zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |