abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:19:17 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_39753657
Vandaag zijn er boven bv Amsterdam zeer veel trails die langzaam sluierbewolking vormen.
Zijn er nog mensen die er fysiek of psychisch last van hebben, zoals wel eens wordt beweerd?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_39763485
Het was hier boven Hilversum ook weer ongelofelijk druk in de lucht. Ik heb er fysiek geen last van, maar het vervuilt wel mijn uitzicht.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:45:05 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_39763674
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Resonancer het volgende:
Het was hier boven Hilversum ook weer ongelofelijk druk in de lucht. Ik heb er fysiek geen last van, maar het vervuilt wel mijn uitzicht.
Dat doen wolken ook.
pi_39764165
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef APK het volgende:

[..]

Dat doen wolken ook.
Dat noem ik geen vervuiling. Als er vandaag geen vliegtuigen waren geweest was het waarschijnlijk 'n mooie onbewolkte dag geweest.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:26:29 #105
123078 Observer_of_live
in het land der blinden ...
pi_39796907
misschien interressant
An Anonymous Email From An Airline Mechanic
op
http://www.niburu.nl/
klinkt best geloofwaardig wat ie schrijft
If freedom is outlawed, only outlaws will have freedom
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:46:58 #106
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_39797506
AUB link het artiekel niet de hoofdlink ! (wil wel lezen maar niet zoeken )
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:58:18 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_39797903
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:46 schreef merlin693 het volgende:
AUB link het artiekel niet de hoofdlink ! (wil wel lezen maar niet zoeken )
Kan niet.
Even links in het menu 'Chemtrails' kiezen en de Ilead pop-under ( ) wegklikken
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:03:37 #108
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_39798092
thanx
pi_39798110
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:58 schreef APK het volgende:

[..]

Kan niet.
Even links in het menu 'Chemtrails' kiezen en de Ilead pop-under ( ) wegklikken
Google?

http://www.rbnlive.com/mechanic.html
Eisenhower1961.
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:07:39 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_39798217
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:04 schreef Resonancer het volgende:

Google?

http://www.rbnlive.com/mechanic.html
Die link staat idd ook onder het artikel.
Volgens mij is dit verhaal -een jaar of drie geleden- in een van de eerste topics ook al voorbij gekomen.
Tja, anoniem....

Iemand aanwezig die aan vliegtuigen sleutelt op Schiphol en zich even wil verlagen tot het checken van de toiletten?
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:15:54 #111
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_39798476
Hoax ! (en ik ben een gelover in mogelijke applicaties! wekelijke waarnemingen van chekered patterns waren militaire vliegtuigen in FORMATIE , dat mag burgerluchtvaart niet dus voor mij uitgesloten !
pi_39799555
Nog wat info over Mycoplasma:
http://users.pandora.be/multiple.sclerose/mycoplasma.html

paar quotjes van die site:

“Ik ontmoette in 1998 in Rochester New York een voormalig militair, PFC Donald Bentley, die mij een
document gaf en mij vertelde: “ Ik zat in het leger van de V.S. en was getraind in biologische oorlog-
voering. We hanteerden een bom gevuld met Brucellose, alleen was het geen Brucellose; het was Brucella toxine in kristallijne vorm. We sproeiden het over de Chinezen en Noord Koreanen.”

Het Pentagon verklaarde; “We gaan door met het ontwikkelen van invaliderende wapens.”
Dr. Macarthur, die de leiding had van het onderzoek, zei: “ We zijn een nieuw dodelijk wapen aan het ontwikkelen, een syntethisch-biologische ziekteverwekker die niet in natuurlijke vorm bestaat, en waarvoor geen natuurlijke immuniteit kan worden verkregen.
Denk daar eens over na. Als je een tekort hebt aan ‘verworven’ immuniteit,heb je een verworven immuniteits tekort (Acquired Immunity Deficiency Syndrom). Zo is dat. AIDS.
Eisenhower1961.
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:04:12 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39800125
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef merlin693 het volgende:
Hoax ! (en ik ben een gelover in mogelijke applicaties! wekelijke waarnemingen van chekered patterns waren militaire vliegtuigen in FORMATIE , dat mag burgerluchtvaart niet dus voor mij uitgesloten !
Vertel? Waarom waren het niet gewoon luchtwegen + wind?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_39800389
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Resonancer het volgende:
In Hilversum stond eerst een orgonite cloudbuster, maar deze heb ik nu verplaatst naar zaandam. Naar verwachting komt er binnenkort in 1 Laren te staan. Dan zul je chemtrails veel minder zien..
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:59:15 #115
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_39801859
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef junkie19 het volgende:

[..]

In Hilversum stond eerst een orgonite cloudbuster, maar deze heb ik nu verplaatst naar zaandam. Naar verwachting komt er binnenkort in 1 Laren te staan. Dan zul je chemtrails veel minder zien..
'hmkay
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:03:00 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39801977
quote:

[..]

Jij vind contrails automatisch ook chemtrails? Als in extra zooi erbij enzo.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:09:09 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_39802193
quote:

Waarom heb je hem verplaatst?
En werkt zo'n cloudbuster ook tegen chemtrails?
En ook tegen gewone wolken, zoals de naam suggereert?
pi_39802372
quote:

[..]

maar deze heb ik nu verplaatst naar zaandam.
Goh, laat ik daar nu net in de buurt wonen, zal de batterijen van mijn digitale camera vast opladen....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_39917010
Op de trails na geen wolkje aan de hemel.
TeleTekst spreekt van 'n wolkenloze hemel, maar rept met geen woord over de trails, zijn dat geen wolken ofzo? Hier hangen er behoorlijk wat dus absoluut geen wolkenloze hemel.
Ook vreemd (nee, niet vreemd voor believers) dat vliegtuigen die veel lager vliegen dan de 8km waarbij het gebruikelijk is dat er trails ontstaan toch dikke trails achterlaten, om nou te zeggen dat de lucht vochtigheid hoog is.
Eisenhower1961.
  maandag 17 juli 2006 @ 23:43:13 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_39925137
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef Resonancer het volgende:

Ook vreemd (nee, niet vreemd voor believers) dat vliegtuigen die veel lager vliegen dan de 8km waarbij het gebruikelijk is dat er trails ontstaan toch dikke trails achterlaten, om nou te zeggen dat de lucht vochtigheid hoog is.
Hoe zie jij of ze lager dan 8km vliegen?
Als ze echt laag vliegen zie ik bij dit weer geen trails.
pi_39951215
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe zie jij of ze lager dan 8km vliegen?
Als ze echt laag vliegen zie ik bij dit weer geen trails.
Dat heb ik hier al vaker gepost, zijn aardig wat maniertjes voor, radio, software, foto's.

Zo nu weer ff wat anders.

KULA LUMPUR -- Malaysia's war on smog is about to get a new twist. The government wants to create man-made cyclones to scrub away the haze that has plagued Malaysia since July. 'We will use special technology to create an artificial cyclone to clean the air', said Datuk Law Hieng Ding, minister for science, technology and the environment. The plan calls for the use of new Russian technology to create cyclones -- the giant storms also known as typhoons and hurricanes -- to cause torrential rains, washing the smoke out of the air. The Malaysian cabinet and the finance minister have approved the plan, Datuk Law said. A Malaysian company, BioCure Sdn. Bhd., will sign a memorandum of understanding soon with a government-owned Russian party to produce the cyclone. "Datuk Law declined to disclose the size of the cyclone to be generated, or the mechanism. 'The details I don't have', he said. He did say, though, that the cyclone generated would be 'quite strong'. Datuk Law also declined to disclose the price of creating the cyclone."
http://cuttingedge.org/news/n1862.cfm

Van deze site met veel info over weersbeinvloeding.
http://cuttingedge.org/articles/weather.cfm
Eisenhower1961.
  woensdag 19 juli 2006 @ 02:32:56 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_39962329
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:09 schreef Resonancer het volgende:

Dat heb ik hier al vaker gepost, zijn aardig wat maniertjes voor, radio, software, foto's.
Jij zegt dat je maandag(avond) trails hebt gezien van vliegtuigen die lager vlogen dan 8km.
Moet je niet aankomen met 'radio, software, foto's'
Tenzij jij zelf foto's hebt gemaakt waarbij duidelijk aantoonbaar is dat die vliegtuigen lager dan 8km vlogen.
pi_39967907
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 02:32 schreef APK het volgende:

[..]

Jij zegt dat je maandag(avond) trails hebt gezien van vliegtuigen die lager vlogen dan 8km.
Moet je niet aankomen met 'radio, software, foto's'
Tenzij jij zelf foto's hebt gemaakt waarbij duidelijk aantoonbaar is dat die vliegtuigen lager dan 8km vlogen.
Foto's? Ja plenty.. maar dan moet jij mij op mijn woord geloven dat de foto die ik je laat zien hoort bij de andere info die ik heb, dus weinig zinvol.
Ik kijk inmiddels zo lang naar vliegtuigen dat ik aan 'n verrekijker voldoende heb om de hoogte aardig te kunnen schatten. Maar dat schatten hoeft niet want er is dit:
http://www.atcbox.com/modules.php?name=html-sbs1-live-radar
Maar dan nog, is mijn foto echt van die vlucht?
Ach, als ik het zelf maar weet.
Eisenhower1961.
pi_39967980
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:35 schreef Tware het volgende:
Sjezus, dit zijn toch gewoon condensstrepen. Waarom moeten sommige mensen overal wat achter zoeken
Hear hear
pi_39968072
Nou dacht ik dat er in het vorige topic nog gezegd werd dat "chemtrails" enkel en alleen bedoeld waren om HAARP-patronen zichtbaar te maken.

Nu zijn ze opeens ook weer voor het verspreiden van ziektes?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_39972226
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Foto's? Ja plenty.. maar dan moet jij mij op mijn woord geloven dat de foto die ik je laat zien hoort bij de andere info die ik heb, dus weinig zinvol.
Ik kijk inmiddels zo lang naar vliegtuigen dat ik aan 'n verrekijker voldoende heb om de hoogte aardig te kunnen schatten. Maar dat schatten hoeft niet want er is dit:
http://www.atcbox.com/modules.php?name=html-sbs1-live-radar
Maar dan nog, is mijn foto echt van die vlucht?
Ach, als ik het zelf maar weet.
Afgezien van de rest van je post, schatten hoe hoog een vliegtuig vliegt, op grote hoogte (5-8km) met alleen een verrekijker is nagenoeg onmogelijk, voor iedereen. Je "gemeten" hoogte is van zoveel factoren afhankelijk, zoals lengte van het vliegtuig zelf (weet jij die?), optische (atmosferische) vertekening, etc.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  Moderator woensdag 19 juli 2006 @ 15:28:41 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39976982
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Afgezien van de rest van je post, schatten hoe hoog een vliegtuig vliegt, op grote hoogte (5-8km) met alleen een verrekijker is nagenoeg onmogelijk, voor iedereen. Je "gemeten" hoogte is van zoveel factoren afhankelijk, zoals lengte van het vliegtuig zelf (weet jij die?), optische (atmosferische) vertekening, etc.
Ja, maar hij kan dat. Echt.

Natuurlijk kan hij dat niet. Het is nou eenmaal zo dat mensen die in dit soort zaken (maar ook andere dingen als geesten, UFO's etc) geloven en het als onomstotelijk bewezen zien zichzelf altijd een of meerdere vaardigheden toekennen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_39981968
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Als ik via radio hoor welke vlucht het is dan weet ik wel hoe lang die is ja.
Ik kijk nu al zo lang dat ik kan zien welk type erover komt, ze vliegen namelijk vaak dezelfde route.
N kennis van me is ballonvaarder, hij heeft mij aardig wat bijgebracht m.b.t. het luchtvaartverkeer.
Ik zeg bovendien dat het om 'n schatting gaat en heb dus ook andere hulpmiddelen om hun hoogte te checken.
Verder zal het me de spreekwoordelijke worst wezen of jij mij wel of niet gelooft.
Eisenhower1961.
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:12:56 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39982668
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik kijk nu al zo lang dat ik kan zien welk type erover komt, ze vliegen namelijk vaak dezelfde route.
N kennis van me is ballonvaarder, hij heeft mij aardig wat bijgebracht m.b.t. het luchtvaartverkeer.
Ik zeg bovendien dat het om 'n schatting gaat en heb dus ook andere hulpmiddelen om hun hoogte te checken.
Verder zal het me de spreekwoordelijke worst wezen of jij mij wel of niet gelooft.
Hoe weet je dan dat het het vliegtuig is waarnaar je kijkt?
Onikaan ni ov dovah
pi_39982945
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar hij kan dat. Echt.

Natuurlijk kan hij dat niet. Het is nou eenmaal zo dat mensen die in dit soort zaken (maar ook andere dingen als geesten, UFO's etc) geloven en het als onomstotelijk bewezen zien zichzelf altijd een of meerdere vaardigheden toekennen.
Ik zeg nergens dat chemtrails onomstotelijk bewezen zijn, en oh oh oh wat is het moeilijk om erachter te komen op welke hoogte vliegtuigen zitten. Het is werkelijk 'n mirakel.
Het torentje op Schiphol zit waarschijnlijk ook vol met UFOlogen.
Maar da's makkelijker he, mensen in hokjes stoppen.
Eisenhower1961.
pi_39985693
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dus jij ziet het verschil tussen een 737-300,400,800 of 900? Elk type is bij de KLM in gebruik, en dan heb ik het nog niet eens over de rest van de types die bij andere maatschappijen in gebruik zijn. De meeste van die types verschillen slechts in lengte, voor zover het gaat om uiterlijke verschillen. Enkele meters op die hoogte maken je schatting al snel een kilometer of meer te hoog/laag. Verder weet je kennis ook wel dat over grote afstanden (of hoogtes) atmosferische vertekening een grote rol gaat spelen en een schatting van afstand (hoogte) daardoor zeer onnauwkeurig wordt.

Verder heb je natuurlijk wel gelijk dat met een scanner en dat programma van ATCbox wel de hoogte bij benadering uit te vinden is, maar dat was niet mijn punt
C. Sagan
  woensdag 19 juli 2006 @ 20:09:40 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_39985883
En mijn punt was dat het mij sterk lijkt dat er trails zichtbaar waren <8km afgelopen maandag.

En hoeveel <8km
1 meter?

Op een hoogte van 8km zie je slechts een stipje, tenzij je een super-verrekijker hebt.
Ik heb maandag ook trails gezien, maar dat waren allemaal vliegtuigen die op kruishoogte vlogen.
pi_39986498
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef APK het volgende:
En mijn punt was dat het mij sterk lijkt dat er trails zichtbaar waren <8km afgelopen maandag.

En hoeveel <8km
1 meter?

Op een hoogte van 8km zie je slechts een stipje, tenzij je een super-verrekijker hebt.
Ik heb maandag ook trails gezien, maar dat waren allemaal vliegtuigen die op kruishoogte vlogen.
Daarom weet ik dus ook zeker dat die vliegtuigen veel lager zaten dan 8km.
Veeeeeel meer dan alleen 'n stipje, ook dat zie je duidelijk terug op mijn foto's. Simpele camera met 4x optische zoom. 23.4mm
Dat het meer dan 'n stipje is zie ik zelfs met mijn blote oog en voorzover ik weet heb ik geen bionische ogen geinplanteerd gekregen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 19-07-2006 21:52:24 ]
Eisenhower1961.
pi_39986773
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Verder heb je natuurlijk wel gelijk dat met een scanner en dat programma van ATCbox wel de hoogte bij benadering uit te vinden is, maar dat was niet mijn punt
Het mijne ook niet
quote:
Eisenhower1961.
  Moderator woensdag 19 juli 2006 @ 22:21:23 #135
16180 crew  CoolGuy
pi_39990412
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:23 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat chemtrails onomstotelijk bewezen zijn, en oh oh oh wat is het moeilijk om erachter te komen op welke hoogte vliegtuigen zitten. Het is werkelijk 'n mirakel.
Het torentje op Schiphol zit waarschijnlijk ook vol met UFOlogen.
Maar da's makkelijker he, mensen in hokjes stoppen.
Het is geen punt om achter die hoogte te komen nee. Jij stelde echter dat je dat m.b.v. een verrekijker kon, en dan kun je ook nog eens verschillende typen toestellen uit elkaar houden.
pi_39994554
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef CoolGuy het volgende:
Het is geen punt om achter die hoogte te komen nee. Jij stelde echter dat je dat m.b.v. een verrekijker kon, en dan kun je ook nog eens verschillende typen toestellen uit elkaar houden.
Om de hoogte gaat het uiteindelijk toch.
Nogmaals, Ik stelde wel meer, dat jij er 1 deeltje van mijn methode om vlieghoogtes te bepalen uitpikt dat moet je zelf weten, maar discuseren is i.m.o. op deze manier zinloos.
Eisenhower1961.
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:58:02 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39996360
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het mijne ook niet
[..]
Hoe doe je dat dan vanaf een foto? Of met een radio?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 08:41:30 #138
16180 crew  CoolGuy
pi_40001414
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Om de hoogte gaat het uiteindelijk toch.
Nogmaals, Ik stelde wel meer, dat jij er 1 deeltje van mijn methode om vlieghoogtes te bepalen uitpikt dat moet je zelf weten, maar discuseren is i.m.o. op deze manier zinloos.
Ja maar jij wil iets bewijzen door in eerste instantie dit te stellen:

Om dan vervolgens nog met wat technische oplossingen te komen om de hoogte in te schatten, maar in eerste instantie zei je dat je aan een verrekijker voldoende had, en dat zei je om een eerdere bewering van je te staven.

Het is hoe dan ook zinloos om met jou te discussieren, maar dat is ergens eerder in een topic al op doeltreffende wijze beschreven. Jij stelde dat je al zo lang naar vliegtuigen keek dat je ondertussen aan een verrekijker voldoende had om de hoogte van een vliegtuig in te schatten, en dat is bullshit. Nou moet je niet gaan terugkrabbelen, want je hebt dat gewoon gesteld, klaar.
pi_40003401
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 08:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar jij wil iets bewijzen door in eerste instantie dit te stellen:

Om dan vervolgens nog met wat technische oplossingen te komen om de hoogte in te schatten, maar in eerste instantie zei je dat je aan een verrekijker voldoende had, en dat zei je om een eerdere bewering van je te staven.

Het is hoe dan ook zinloos om met jou te discussieren, maar dat is ergens eerder in een topic al op doeltreffende wijze beschreven. Jij stelde dat je al zo lang naar vliegtuigen keek dat je ondertussen aan een verrekijker voldoende had om de hoogte van een vliegtuig in te schatten, en dat is bullshit. Nou moet je niet gaan terugkrabbelen, want je hebt dat gewoon gesteld, klaar.
In eerste instantie noemde ik meerdere onderdelen van die methode.
In tweedede instantie omschreef ik dit te kort door de bocht, ik krabbel dus toch terug, want je hebt helemaal gelijk, ik kan dat met alleen 'n verrekijker niet. Ik moet dan minimaal weten naar welk type vliegtuig ik kijk. Daarom schreef ik ook doordat ik al zo lang kijk, herken ik vliegtuigen, en i.c.m andere info heb ik redelijke zekerheid.
Je hecht duidelijk geen waarde aan mijn mening en bijdrage in deze discussie maar ik zeg het nog maar 's , Je hebt op dit i.m.o. onzinnig gedetaileerd punt helemaal gelijk!
Eisenhower1961.
pi_40003959
quote:

[..]

Om nog even hierop terug te komen, staat 'ie wel aan?

Zie toch meerdere contrails vandaag boven Zaandam (20/07), is 'ie misschien stuk? (heb meerdere foto's, ook van de afgelopen dagen)
C. Sagan
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 10:44:42 #141
16180 crew  CoolGuy
pi_40004085
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef Resonancer het volgende:

[..]

In eerste instantie noemde ik meerdere onderdelen van die methode.
In tweedede instantie omschreef ik dit te kort door de bocht, ik krabbel dus toch terug, want je hebt helemaal gelijk, ik kan dat met alleen 'n verrekijker niet. Ik moet dan minimaal weten naar welk type vliegtuig ik kijk. Daarom schreef ik ook doordat ik al zo lang kijk, herken ik vliegtuigen, en i.c.m andere info heb ik redelijke zekerheid.
Je hecht duidelijk geen waarde aan mijn mening en bijdrage in deze discussie maar ik zeg het nog maar 's , Je hebt op dit i.m.o. onzinnig gedetaileerd punt helemaal gelijk!
Das mooi dat ik in een onzinnig punt gelijk heb, want dat past bij het hele onderwerp
pi_40007887
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Das mooi dat ik in een onzinnig punt gelijk heb, want dat past bij het hele onderwerp
Dan gaat ik nog lekker ff door met onzin posten.

The Plague
Bizarre fibers. Black sweat. Bugs under the skin. Welcome to the controversial world of Morgellons disease.

Maybe it came from "chemtrails"--the exhaust plumes from jet planes--or chiggers or a government conspiracy. He doesn't know what to believe. He has a disease with no known cause and, worse, no known cure. Beyond the bizarre physical symptoms, it makes him weak and forgetful. His left hand sometimes trembles, he loses his sense of smell, he goes days without sleeping or eating.
http://www.dallasobserver.com/Issues/2006-07-20/news/feature.html
Eisenhower1961.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:03:12 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40008399
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dan gaat ik nog lekker ff door met onzin posten.

The Plague
Bizarre fibers. Black sweat. Bugs under the skin. Welcome to the controversial world of Morgellons disease.

Maybe it came from "chemtrails"--the exhaust plumes from jet planes--or chiggers or a government conspiracy. He doesn't know what to believe. He has a disease with no known cause and, worse, no known cure. Beyond the bizarre physical symptoms, it makes him weak and forgetful. His left hand sometimes trembles, he loses his sense of smell, he goes days without sleeping or eating.
http://www.dallasobserver.com/Issues/2006-07-20/news/feature.html
Dus geven ze (oa) chemtrails de schuld?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 13:15:13 #144
16180 crew  CoolGuy
pi_40008806
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus geven ze (oa) chemtrails de schuld?
Zie de eerste regel. It may came from chemtrails. Alsjeblieft zeg. Als er de hele dag door over zo'n beetje de hele wereld gesproeid wordt, al ik weet nie hoe lang, waarom zijn dan niet heel veel mensen ziek met dezelfde symptomen?
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:21:19 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40009007
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zie de eerste regel. It may came from chemtrails. Alsjeblieft zeg. Als er de hele dag door over zo'n beetje de hele wereld gesproeid wordt, al ik weet nie hoe lang, waarom zijn dan niet heel veel mensen ziek met dezelfde symptomen?
Ja dat bedoel ik. Waarom wordt gelijk de schuld bij iets gezocht dat waarschijnlijk nieteens bestaat?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 13:32:42 #146
16180 crew  CoolGuy
pi_40009370
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Waarom wordt gelijk de schuld bij iets gezocht dat waarschijnlijk nieteens bestaat?
Omdat de mensen die hier in geloven te koppig zijn om toe te geven dat het veel te ver gezocht is.
pi_40012554
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat er meer mensen zijn die dit vermoeden?
quote:
Are these sticky, spider web-like materials that are falling on to the Karoo areas from the air and forming a blanket like appearance across the vegetation, telephone poles and barbed wire, something falling out of space?
http://www.hiddenmysterie(...)trails-safrica.shtml
quote:
If your symptoms include black specks, granules, fibers, fiber, hair, lint balls, lint coming out of your skin, a rash, burning, stinging, biting, itching, crawling, iridescent crystals, microscopic hairs, wormlike creatures, hairlike creatures (the size of an eyelash to several inches long, and colors ranging from transparent to shiny black) "lintlike balls" bloody and/saltlike granules and threads, emerging from your skin. You may be suffering from Unidentified Skin Parasitie Infection
http://www.skinparasites.com/
quote:
One time I was lying on my side propped on my elbow talking on the telephone for 1 hour. After I put the phone down I noticed that on each of the finger tips and the thumb tip of the hand that had been holding the phone there were coils of blue fibres. They looked like things that come off a jumper when it has been rubbed but as they went into the finger they looked like they were mounted on a watch spring.

http://www.biology-online.org/biology-forum/about1958-996.html
quote:
Polymer Nanotech Particle Based Aerosols - Is this is what Chemtrail Aerosols are based of? As are some weather modification applications (such as DynoMat to name just one). Also some of us have seen such transparent/invisible particles that are easier to see using a black light.
http://www.chemtrailcentral.com/forum/thread11072.html
quote:
This work extends previous research and presents a series of microscopic views of suspected chemtrail ground samples received in November and December of 1999. A set of known fibers, both synthetic and natural, is presented for comparison purposes. The two samples received were deposited on the ground several hundred miles apart from one another, and yet they have identical characteristics in all respects. The first sample was directly correlated with aerial activity; the second sample was found by a motorist on an open and paved highway in the Sacramento CA area (airbone fibers were observed prior to photography).

It is also significant that unusual aircraft activity was observed in conjunction with the presence of the ground samples currently being analyzed. It is appropriate that the Environmental Protection Agency, administered by Carol M. Browner, positively and completely identify the ground sample that is being provided to her, and that this agency promptly release the results of those tests to the public.
http://www.carnicom.com/micro2.htm

De EPA weigert dus uitspraken te doen over de herkomst en samenstelling van deze fibres.
http://www.carnicom.com/epa10.htm
quote:
Als er de hele dag door over zo'n beetje de hele wereld gesproeid wordt, al ik weet nie hoe lang, waarom zijn dan niet heel veel mensen ziek met dezelfde symptomen?
Wie weet zijn ze pas net met deze methode begonnen, incubatietijd, duurt t ff voordat de rotzooi neerkomt?
quote:
We invite you to surf our site, read and learn about this serious and debilitating illness affecting millions of people around the globe.
http://www.skinparasites.com/

Ze kunnen ook in je hoofd zitten.
quote:
Parasites infect us all the time. They live in our bodies, even in our cells, and most of the time we do not even know that they are there. The brain can provide a pleasant, nurturing environment for parasites, because it has structures that prevent many of the immune system’s cells from entering, at least in the early stages of infection. Add to that plenty of oxygen and nutrients, and the brain seems like a rather nice place to live.
http://pr.caltech.edu/per(...)XVI4/brainworms.html
quote:
Some of the proteins released by the cysts are able to obscure this chemical trail ( micro trail) so that the phagocytes become lost on their way to the infection.
http://pr.caltech.edu/per(...)LXVI4/brainworms.htm
quote:
Are brain parasites altering the personalities of three billion people? The question emerged a few years ago, and it shows no signs of going away.
http://www.corante.com/lo(...)e_puppet_masters.php
quote:
Half of the world's human population is infected with Toxoplasma. Parasites in the body - and the brain. Remember that.

Hairworms, which live inside grasshoppers, sabotage the grasshopper's central nervous system, forcing them to jump into pools of water, drowning themselves. Hairworms then swim away from their hapless hosts to continue their life cycle.
http://www.technovelgy.co(...)News.asp?NewsNum=547
quote:
The parasite alters the mind (and thus the behavior) of the rat for its own benefit.

If the parasite can alter rat behavior, does it have any effect on humans?
http://www.livescience.co(...)210_technovelgy.html
quote:
A parasitic worm that makes the grasshopper it invades jump into water and commit suicide does so by chemically influencing its brain, a study of the insects’ proteins reveal.
http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn7927
Eisenhower1961.
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 15:32:27 #148
16180 crew  CoolGuy
pi_40014132
quote:
Ik kan niet anders doen dan, na een aantal links bekeken te hebben, concluderen dat jij gewoon wil geloven in deze onzin. Je quote zelfs dingen die totaal niets van doen hebben met wat jij wil zeggen, die gewoon compleet uit hun verband zijn gerukt.

Dat is al eerder opgevallen, en volgens mij was het Circle (maar het kan ook iemand anders zijn) die zei dat jij vooral met linkjes gooit die niets met elkaar van doen hebben. Als je dit echt gelooft dan denk ik dat er iets mis is met je.

Er is eerder een hele heisa geweest over wanneer dit nou begon, en toen ging het over rond 1984 of zo want van de tijd ervoor zouden er geen foto's zijn van chemtrails. Daar heb jij toen ook gereageerd meen ik. Stel even dat het pas in 1984 is begonnen, dan zijn we nu al 22 jaar verder. Wil je dat echt incubatietijd noemen?

Lekker plan van de jongens achter dit hele gedoe. Ja, laten we dit doen, zodat er over 22 jaar eindelijk het gewenste effect -whatever that may be- optreed. Echt i-de-aal!! Alsjeblieft zeg.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:36:44 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_40014310
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Omdat er meer mensen zijn die dit vermoeden?
Dus? Maakt dat het gelijk de waarheid?
quote:
De meeste van die links gaan nieteens over chemtrails
Onikaan ni ov dovah
pi_40014658
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
Als je dit echt gelooft dan denk ik dat er iets mis is met je.
Je quote zelfs dingen die totaal niets van doen hebben met wat jij wil zeggen, die gewoon compleet uit hun verband zijn gerukt.

D
Oh, dus jij weet wat ik wil zeggen? Knap hoor, telepatie ofzo?
Ik ruk dingen uit hun verband, omdat ik zowel over fibres als parasieten praat.
Ik geloof dit niet, ik neem dit ter info aan. Gelukkig , er is dus niks mis met me, om even mee te gaan in je onbeschofte redenaties en conclusies. Ik wil dit ook niet geloven, nu kun je waarschijnlijk weer zo'n vreemde conclusie trekken.
quote:
Er is eerder een hele heisa geweest over wanneer dit nou begon, en toen ging het over rond 1984 of zo want van de tijd ervoor zouden er geen foto's zijn van chemtrails. Daar heb jij toen ook gereageerd meen ik.
Over zaken door elkaar halen gesproken, wie zegt dat de methodes niet veranderd zijn? Wie zegt dat nu pas het effect optreed? Je neemt nu dingen aan die voor mij nog helemaal niet vastaan. Volgens de patenten zouden deze stoffen ongeveer n decenium later weer op aarde neerkomen. Ik heb nergens gezegd dat ik met zekerheid zeg dat er vanaf 1984 gechemd zou worden.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')