Het staat zelfs in de OP, jeweets:quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:47 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Uhhh hier in Utrecht zijn we echte die-hards, heb vandaag nog gewoon college! en vrijdag tentamen!
42!quote:Utrecht
42 collegeweken per jaar
Wanneer moet je dan weer beginnen volgend jaar gek?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:47 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Uhhh hier in Utrecht zijn we echte die-hards, heb vandaag nog gewoon college! en vrijdag tentamen! Dusehh dat woord 'vakantie' wil ik niet te vaak horen.. dan komt er echtt nix meer van leren :S stomme hittegolf!![]()
Wij al op 5.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef intoxicated het volgende:
Wij beginnen op... 11 september![]()
Leuke timing ook![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef intoxicated het volgende:
Wij beginnen op... 11 september![]()
Leuke timing ook![]()
Dat zegt denk ik iets over de kwaliteit van de opleiding, of iets over zijn leer kwaliteitquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
hahahahIk ben 2 weken eerder klaar en begin ook nog eens 2 weken later ofzo
Oeh... say it again! And again!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef Kang-He het volgende:
Kut Leienaren.
over de kwaliteit van de studenten bedoel je. Die leren zoveel in veel minder tijdquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:37 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik iets over de kwaliteit van de opleiding, of iets over zijn leer kwaliteit
Je kunt er veel over zeggen, maar ik krijg iig waar voor mn collegegeldquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:37 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik iets over de kwaliteit van de opleiding, of iets over zijn leer kwaliteit
Nee, het zegt alleen wat over Utrecht. Daar moeten ze namelijk in het 3de jaar al co-schappen lopen, dus is het noodzaak om er in de eerste twee jaar flink wat kennis in te proppen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
over de kwaliteit van de studenten bedoel je. Die leren zoveel in veel minder tijd
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:12 schreef m021 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook al sinds begin juni vakantie.![]()
Een wijze man genaamd Repeat schreef over "zin hebben om te beginnen met de studie" ooit:quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef Nuna het volgende:
Maar ik vind het ook helemaal niet erg om te beginnen.
quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:50 schreef m021 het volgende:
[..]
Een wijze man genaamd Repeat schreef over "zin hebben om te beginnen met de studie" ooit:
[..]
deel 3quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:50 schreef m021 het volgende:
[..]
Een wijze man genaamd Repeat schreef over "zin hebben om te beginnen met de studie" ooit:
[..]
dingen als statistiek (volksgezondheid) zijn wel erg belangrijk wil jij een keer een fatsoenlijk onderzoek doen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef Bhai het volgende:
Ik vind een groot gedeelte van het eerste jaar verspilling eigenlijk
Om voorbeelden te noemen: Arts en patiënt, van mens tot molecuul, psychosociale ontwikkeling, volksgezondheid, (zorgstage).
Ik bedoel: het is logisch dat je dit moet weten als arts, maar is het perse nodig om hier 3 weken aandacht aan te besteden
PS: van mens tot molecuul vind ik in het rijtje passes omdat het 85% herhaling was
Ahum... hebben we het hier over dezelfde Repeat?quote:
viel achteraf toch wel mee, had me er van te voren beetje zorgen over gemaakt dat ik vieze dingen met bejaarden moet doen, maar dat viel alles meequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ahum... hebben we het hier over dezelfde Repeat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |