Oh, oke.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een tokie is het niet waard om goed geschreven te worden.
Kun jij dat? Dan stuur ik je de 3gp wel even?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Of je encodeert die AVI verdorie gewoon goed
Done.. sort of..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:49 schreef Geqxon het volgende:
Stuur die 3GP maar naar geqxon apenstaartje heetmail punt com.
ja behoorlijkquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja behoorlijk
vriend van me ook, met zn rs50, zit in 6 sec op de 80![]()
![]()
rij ik naast em op mn top.. en hij beetje rustig met zn gas te spelen enzo![]()
je rijd 80 op een puch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja behoorlijk
vriend van me ook, met zn rs50, zit in 6 sec op de 80![]()
![]()
rij ik naast em op mn top.. en hij beetje rustig met zn gas te spelen enzo![]()
Om 3 uur 's nachts?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb net de wegen onveilig gemaak hoor
Rij ik op de ringweg richting Schothorst, wil ik rechts afslaan naar de Liendersteweg, kijk ik even om me heen of er niemand is, ga ik vervolgens naar de compleet linker rijbaan (3-baans), draai ik het gas vol open, stuur ik hard naar rechts, schiet ik 3 rijbanen over, en kom ik alsnog op de tegenovergestelde rijrichting uit. Ongeveer een metertje of 50 spook zitten rijden, en toen ik op een afstandje een geparkeerde politieauto zag toch maar besloten om eens op de normale weghelft te gaan rijden
SMT staat ook echt niks van op internet, best wel raar..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef mister_dog het volgende:
he diemie, die advertentie die jij poste die had ik ook zitte bekijken echt een te geil ding, alleen een smt is nog dikker maar ja te weinig geld![]()
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/41156569.html ligt het nou aan mij of heeft deze geen voor spatbordquote:Op zondag 9 juli 2006 12:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
SMT staat ook echt niks van op internet, best wel raar..
Tenminste, moet je maar eens zoeken..
Alleen ik vind die GSM ook cheil hoor, het was dat deze SMT dichterbij te koop was, anders had ik wrs. nu ook een GSM gehad.
Sletje.quote:de minpunten zijn dat de brommer een keer om is gevallen waardoor het voor-spatbord af is gebroken en dat het zadel een beetje versleten is. Dit is verholpen als je hem op nieuw bekleed.
ey bobje, heb je mijn filmpje nou al geupload?quote:
Ook geen bougiedop.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:24 schreef mister_dog het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)ommers/41156569.html ligt het nou aan mij of heeft deze geen voor spatbord
een kneedown op een tomosquote:Op zondag 9 juli 2006 11:23 schreef Geqxon het volgende:
Ja
Want er was echt helemaal niemandEn ik ben nog over de zielhorsterweg gegaan, en ik heb nog een kneedown op de rotonde voor Zandfoort gemaakt
Op de ring in de buurt van de leusderweg ben ik half slingerend over beide weghelften gegaan, en ben ik op half gas door de langestraat gescheurd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |