Ja, even met die schroefjes op de carb spelen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:46 schreef Devolution het volgende:
Hoe groot zijn ze in totaal? Anders host ik ze wel even.
Oh, en ik heb een vraag. Waar kan het aan liggen als je brommer niet de snelheid haalt die ie hoort te halen? We hebben al de uitlaat, de luchtfilter, de benzine toevoer en de gashendel gecheckt. Waar zou het nog meer aan kunnen liggen (hij gaat nu max. 30-35 km/h terwijl ie 60-70 hoort te kunnen gaan)?
tussen de 50 en 70 kb ongeveerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:46 schreef Devolution het volgende:
Hoe groot zijn ze in totaal? Anders host ik ze wel even.
Oh, en ik heb een vraag. Waar kan het aan liggen als je brommer niet de snelheid haalt die ie hoort te halen? We hebben al de uitlaat, de luchtfilter, de benzine toevoer en de gashendel gecheckt. Waar zou het nog meer aan kunnen liggen (hij gaat nu max. 30-35 km/h terwijl ie 60-70 hoort te kunnen gaan)?
Dat ziet er zeker gaaf uit!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:08 schreef Devolution het volgende:
Ze staan in http://members.home.nl/sthijs/img/
Lekker eerlijk enzo ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:58 schreef fs180 het volgende:
daarom juist ja5 laps en kijken wie snelste is
Nou, als iemand daar met z'n puchje ofzo rijdt, tegenover een dikke schakelbrommer die daarvoor gemaakt is.. Ik denk dat ik toch wel wat sneller daar ben dan de meeste puchjes, tomosjes en scooters enzo.quote:
Zonder velgen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:47 schreef fs180 het volgende:
is dat een uitdaging![]()
![]()
mmh.. dan mag ik wel opschieten met mn velgen enzo![]()
vanmiddag kwam ik met 55 a 60 de bocht uit![]()
als ik die van mij laat gameboy tunen krijg je het miss nog moeilijk hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nou, als iemand daar met z'n puchje ofzo rijdt, tegenover een dikke schakelbrommer die daarvoor gemaakt is.. Ik denk dat ik toch wel wat sneller daar ben dan de meeste puchjes, tomosjes en scooters enzo.
Hij loopt op de autoteller idd 90..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:59 schreef C2C het volgende:
[..]
als ik die van mij laat gameboy tunen krijg je het miss nog moeilijk hoor
maar hoe hard gaat die van jou nou? 90 ofzo?
weheh.. dat is dus het crossbaantje.. de racebaan om zo maarte noemen ligt er in een ovaal omheenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij loopt op de autoteller idd 90..
Maar denk je echt dat jij net zo hard de bult op gaat en net zo snel de bocht uit accelereert enzo?
Dat filmpje gezien?
Ja, als het gewoon een oval was zal het niet veel uitmaken, maar ik zag toch ook bulten daar ofniet?
hij bedoelt niet het crosscircuit maar het asfalt daarom tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij loopt op de autoteller idd 90..
Maar denk je echt dat jij net zo hard de bult op gaat en net zo snel de bocht uit accelereert enzo?
Dat filmpje gezien?
Ja, als het gewoon een oval was zal het niet veel uitmaken, maar ik zag toch ook bulten daar ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |