Dat vond m'n hond ook, tot ze werd afgedroogd, dat vind ze geweldig. En daarna gaat ze door heel het huis rennen waardoor de vloer ook weer gedweilt is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef ehqo het volgende:
Douchen met je hond.
Dat bier was er niet bij in de douche.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef DDude het volgende:
Zonde van het bier. En van de hond.
Geen idee, ik heb geen hond.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
Ligt het aan mij, of is douchen met je hond helemaal niet zo normaal als pc doet overkomen?
What's next, in bad met je goudvis?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
Ligt het aan mij, of is douchen met je hond helemaal niet zo normaal als pc doet overkomen?
Douchen met voeding met voeding is onderschat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar dan wel met gefrituurde hond.
dweilen is een onwelvoegelijk voornaamzetsel dus is gewoon met een tquote:
Jawel hoor, er is zelfs hondenshampoo, die is goed voor hun vacht en die gaat er nog mooi van glanzen ook. Maar die ligt nog bij m'n ma.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
Dat er hondenshampoo is houd toch niet in dat je mét je hond hoeft te douchen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is zelfs hondenshampoo, die is goed voor hun vacht en die gaat er nog mooi van glanzen ook. Maar die ligt nog bij m'n ma.
Ze is u wel helemaal pluizig, ik ga een foto maken.
Ik wil niet weten waarom!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is zelfs hondenshampoo, die is goed voor hun vacht en die gaat er nog mooi van glanzen ook. Maar die ligt nog bij m'n ma.
Ondanks dat er een dwaze fabriek is die zich toewijdt aan het maken vinden hondenshampoo, vind ik het toch redelijk abnormaal om te douchen met je hond. In de categorie "een asperge Russisch leren", eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze is u wel helemaal pluizig, ik ga een foto maken.
Ik mag jou wel. Daar heb je verder helemaal niets aan, maar het is toch een vorm van erkenning, goed voor het ego, lijkt me.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ondanks dat er een dwaze fabriek is die zich toewijdt aan het maken vinden hondenshampoo, vind ik het toch redelijk abnormaal om te douchen met je hond. In de categorie "een asperge Russisch leren", eigenlijk.
Ok. Maar zoek voor de volgende keer een vriendin, ok?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef pc-fr34k het volgende:
M'n hond was door vies en viezigheid gaan rollen, ze stonk ene beetje. Daarom ging ik haar douchen. Ik moest zelf toch ook douchgen, dus combineerde ik het. Tijdseffeciënt.
Douchen met een meisje is inderdaad veel leuker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef DDude het volgende:
[..]
Ok. Maar zoek voor de volgende keer een vriendin, ok?
Was het ook nog een jongens hond dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Douchen met een meisje is inderdaad veel leuker..
Nee. Een teef. Maar ik bedoelde een menselijk meisje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Was het ook nog een jongens hond dan?
Zijn dat drellen zaad aan haar oor. Of een 'coupe soleil'?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee. Een teef. Maar ik bedoelde een menselijk meisje.
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0670.JPG
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0671.JPG
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0672.JPG
oh, ik was even bang dat je met Dribbel_ onder de douche had gestaan!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee. Een teef. Maar ik bedoelde een menselijk meisje.
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0670.JPG
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0671.JPG
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0672.JPG
Ze heeft van dat mooie blonde haar onde rhaar oren dat lijkt alsof het net uitgevlochten is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zijn dat drellen zaad aan haar oor. Of een 'coupe soleil'?
*proest*quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef DDude het volgende:
[..]
oh, ik was even bang dat je met Dribbel_ onder de douche had gestaan!![]()
Naaaaaaar mental imagequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef DDude het volgende:
[..]
oh, ik was even bang dat je met Dribbel_ onder de douche had gestaan!![]()
De mijne is slim, niet vervelend, alleen luidruchtig als het nodig is(iemand belt aan, ze waakt) en eng is ze al helemaal niet, ze doet geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Naaaaaaar mental imgae.
Ik heb het niet op honden, trouwens. Ik vind ze dom, vervelend, luidruchtig en soms zelfs eng.
Doe mij maar een kat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Naaaaaaar mental image.
Ik heb het niet op honden, trouwens. Ik vind ze dom, vervelend, luidruchtig en soms zelfs eng.
Katten zijn ook tof. Mijn hond vind ze ook lief. Buiten blaft ze ernaar en wilt ze spelen, binnen gaat ze eraan snuffelen. Ze vind het interessante beesten.quote:
Katten mogen de hele buurt onderschijten, gooien overal hun haar neer, vreten allerlei beesten op en het ergste is nog dat er geeneens belasting over betaald wordt.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Katten mogen de hele buurt onderschijten, gooien overal hun haar neer, vreten allerlei beesten op en het ergste is nog dat er geeneens belasting over betaald wordt.
Die zijn inderdaad super!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een stokstaartje. Dié zijn pas tof.
Ze zijn ook helemaal niet sociaal trouwens, al interpreteren veel mensen dat katten die op hun schoot willen liggen dat als liefde. Die kat wil alleen maar een warme en lekkere plek om te liggen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom steek ik m'n vinger ook niet in m'n hoofddoek.
En ze komen bijna klaar als je ze aait! Ik bedoel, wie zit er tegenwoordig nog op liefde te wachtenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ze zijn ook helemaal niet sociaal trouwens, al interpreteren veel mensen dat katten die op hun schoot willen liggen dat als liefde. Die kat wil alleen maar een warme en lekkere plek om te liggen.
Mag wel, maar bewaar hem liever tot een moment waarop het écht grappig is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef DDude het volgende:
Zal ik maar even geen opmerking over lonsdalers maken?
Maar waarom zou een mens dat doen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
Een uur lang in de volle zon staan en een dag nauwelijks eten doet een mens nooit goed.
okquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag wel, maar bewaar hem liever tot een moment waarop het écht grappig is.
Voor een andere BeFer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:10 schreef DDude het volgende:
[..]
Maar waarom zou een mens dat doen dan?
JD vertoeft momenteel in Spanje, gij onwetende.quote:
oh. Maar waarom wil [die andere BeFer] dat dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
JD vertoeft momenteel in Spanje, gij onwetende.
Geen idee! Ik heb het niet bedacht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:12 schreef DDude het volgende:
[..]
oh. Maar waarom wil [die andere BeFer] dat dan?
Hij/zij zit nu in de trein.quote:
Oh, jawel. Maar ik ben te moe om een SMS te verzenden of om te bellen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar ik ben te moe lui om een SMS te verzenden of om te bellen.
Een @@@.quote:
Vertel Ik heb wel zin om me boos te maken over die kut wazi's die heel de scene proberen te verpesten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef DDude het volgende:
Zal ik maar even geen opmerking over lonsdalers maken?
maar nu is het niet echt leukquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vertel Ik heb wel zin om me boos te maken over die kut wazi's die heel de scene proberen te verpesten.
Je hebt er niet eens om gevraagd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat het ook mag zijn, ik ben er trots op.
in friesland! Prikkeldraad eromheen, geschutstorens, mijnenveld, slotgracht, klaar!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik nog wel een tof pklaatje, niet dat ik Lonsdale draag, maar over dat iedereen we denkt dat je nazi bent als je het draagt. In elke scene zijn er mensen die het verpesten, als we nou eens alle kutmarokkanen, kutnegers, kutlonsdalers etc bij elkaar gooien, hebben wij geen last van ze en kunnen ze doen wat ze willen.
*voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef Chowi het volgende:
Wie stemt er trouwens voor een échte, tóffe, goede BeFmeet met veel mensen, deze zomer?
Da's al drie.quote:
Pff, die verdien ik óók.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik wou weer zwart worden, maar ze vonden het blijkbaar stoer om me een @@@ tag te geven.![]()
Wie is de misterieuze 3e?quote:
Het is ook nooit goed! Hollanders.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:30 schreef Croupouque het volgende:
Getsie, ik heb het heet. Getsie.
Juist!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef DDude het volgende:
[..]
in friesland! Prikkeldraad eromheen, geschutstorens, mijnenveld, slotgracht, klaar!
Ik! Ook al post ik hier nooitquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef Chowi het volgende:
Wie stemt er trouwens voor een échte, tóffe, goede BeFmeet met veel mensen, deze zomer?
De derde is Killswitch. Enneh, ja, dat met die datum klopt wel, maar als we het gewoon ruim van tevoren plannen, is er meer kans dat mensen die dag tijd hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:30 schreef DDude het volgende:
[..]
Wie is de misterieuze 3e?
Overigens denk ik dat iedereen wel voor is, maar dat niet iedereen altijd kan!
Ik stem voor, welke datum had je in je hoofd, en waar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef Chowi het volgende:
Dat kan dus vanaf nú.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik! Ook al post ik hier nooit [afbeelding]
Ah, ik heb nog niets in gedachte. Ik wilde alleen weten wie ervoor te porren is en of er veel mensen op vakantie gaan deze zomer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik stem voor, welke datum had je in je hoofd, en waar?
18 Augustus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
De derde is Killswitch. Enneh, ja, dat met die datum klopt wel, maar als we het gewoon ruim van tevoren plannen, is er meer kans dat mensen die dag tijd hebben.
Ik zet even mijn ventilator een tandje lager, begint fris te worden hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:30 schreef Croupouque het volgende:
Getsie, ik heb het heet. Getsie.
Dan zou ik het eind augustus/begin september regelen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
De derde is Killswitch. Enneh, ja, dat met die datum klopt wel, maar als we het gewoon ruim van tevoren plannen, is er meer kans dat mensen die dag tijd hebben.
Foto's?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een allochtoon, mijn vader komt uit Kirgizistan.
Jij moet ook komen, ehqo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef ehqo het volgende:
Meets.
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een allochtoon, mijn vader komt uit Kirgizistan.
Yes, da's een goeie. 18 augustus, zoals David zei, kunnen we alvast stellen als datum onder voorbehoud.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou ik het eind augustus/begin september regelen.
In ieder geval niet Tilburgquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:37 schreef DDude het volgende:
ok. 18 augustus, BeF meet. Waar?
Je vader is ook uit zijn land gevlucht uit angst om vervolgd te worden vanwege zijn afwijkende standpunten op het gebied van bleekselderij en het aanlijnen van kleine huisdieren?quote:
Efteling.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:37 schreef DDude het volgende:
ok. 18 augustus, BeF meet. Waar?
Oh dié pijn. Nee, die niet. Ik dacht dat je je teen gestoot had.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je vader is ook uit zijn land gevlucht uit angst om vervolgd te worden vanwege zijn afwijkende standpunten op het gebied van bleekselderij en het aanlijnen van kleine huisdieren?
Net zei je 16. Make up your mind.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:41 schreef pc-fr34k het volgende:
De 18e zou ik wel kunnen mits niet te ver, aangezien ik de 19e dus naar decibel ga.
Dat is best een toffe meet plaats.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dié pijn. Nee, die niet. Ik dacht dat je je teen gestoot had.
Dat was dan een typo denk ik. Het is iig de 19e. Net nog gecheckt voor de zekerheid.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net zei je 16. Make up your mind.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dié pijn. Nee, die niet. Ik dacht dat je je teen gestoot had.
Knappe vent.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:47 schreef ehqo het volgende:
Ik ga intelligent kijken van dit weer, zie ik wel.
[afbeelding]
Hihi, mallerd. Heb je een auto en een goede baan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zin om een keer iets te drinken, saampjes?
Ik moet alweer afdruipen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hihi, mallerd. Heb je een auto en een goede baan?
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wéét dat ik mensen héél snel op elkaar vind lijken, maar je hebt qua ogen iets weg van Xebro. Verder, wat croup zegt.
Al knijp je je ogen dicht, kijk je scheel en hang je een grote foto van PP voor zijn hoofd, dan nóg lijkt hij er niet op!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hij lijkt een beetje op PP.
Nou, dan weet ik het ook niet meer. Ik heb die jongen per slot van rekening ook maar 1x gezien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Al knijp je je ogen dicht, kijk je scheel en hang je een grote foto van PP voor zijn hoofd, dan nóg lijkt hij er niet op!
En scheurt die uit paniek niet het hele douchegordijn aan flarden met zijn vlijmscherpe nageltjes?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:24 schreef Misstique het volgende:
Ik douche met mn kat.
Nope, ze houdt van water.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En scheurt die uit paniek niet het hele douchegordijn aan flarden met zijn vlijmscherpe nageltjes?
De elfde dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Achttien augustus is not done overigens, dan is Lowlands..
Om het even.quote:
Ga jij naar Lowlands?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Achttien augustus is not done overigens, dan is Lowlands..
Er is niks mis met pizza. Ik had gisteren ook pizza. En dat was lekkere pizza. In Italië eten ze ook pizza. Sterker nog, daar komt pizza vandaan. En daar leven ze ook nog steeds. Dus zo slecht zal het niet voor je zijn. Als je af en toe ook maar spaghetti eet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt de pizza. Ik haat mezelf.
Hoogstwaarschijnlijk, ja.quote:
En weer iemand die toegeeft aan de vetzucht!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wordt de pizza. Ik haat mezelf.
Een gezicht bij de levende legende.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:47 schreef ehqo het volgende:
[afbeelding]
Maar pizza en spaghetti worden in Italië gegeten als het waar bijgerechten, hm?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er is niks mis met pizza. Ik had gisteren ook pizza. En dat was lekkere pizza. In Italië eten ze ook pizza. Sterker nog, daar komt pizza vandaan. En daar leven ze ook nog steeds. Dus zo slecht zal het niet voor je zijn. Als je af en toe ook maar spaghetti eet.
Ik moest ook nog even reageren op deze foto.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:47 schreef ehqo het volgende:
[afbeelding]
Ruilen voor seks?quote:
ehqo! Je bent kjoet!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:47 schreef ehqo het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt dan wel dagelijks sex, een maand lang. Inclusief anale uitwoning en de optie om in de bek te spuiten zonder dat je het weer uitspuugt of terugzoend, dat vind ik wel zo ranzig.quote:
Okay, dat anale vind ik echt onaanvaardbaar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel dagelijks sex, een maand lang. Inclief anale uitwoning en de optie om in de bek te spuiten zonder dat je het weer uitspuugt of terugzoend, dat vind ik wel zo ranzig.
HEY!quote:
Jaloers?quote:
Tuuuuurlijk.quote:
Dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tsja als je ooit op msn zou zijn...
Take it anal or leave it, sister.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, dat anale vind ik echt onaanvaardbaar.
Ganz Toll und übergeill.quote:
Dank je, ik voel me stukken beter. Lief van jequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er is niks mis met pizza. Ik had gisteren ook pizza. En dat was lekkere pizza. In Italië eten ze ook pizza. Sterker nog, daar komt pizza vandaan. En daar leven ze ook nog steeds. Dus zo slecht zal het niet voor je zijn. Als je af en toe ook maar spaghetti eet.
Ik ben nog vrij, Mt. niet. Dus, neuken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nou, nou. Dat voelt haast sarcastisch, j.
En Ch. en Mt.: "".
Eensch.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens wil ik godverdulle ook naar Lowlands.
Een wereldmaaltijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:10 schreef Croupouque het volgende:.
En warempel, mijn kip madras is klaar voor consumptie.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:10 schreef Croupouque het volgende:.
En warempel, mijn kip madras is klaar voor consumptie.
Ach nou. Het is maar neuken, maar vooruit, vanavond heb ik toch niets anders te doen. Zweterig seksen met dit weer is trouwens best een leuk vooruitzicht. Maar nu ga ik een biertje drinken op een terras ergens. Schikt over een uurtje of drie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij, Mt. niet. Dus, neuken?
Ha-ha, ik ga gratis, ha-ha.quote:
Ja hoor. Kom maar achterom.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach nou. Het is maar neuken, maar vooruit, vanavond heb ik toch niets anders te doen. Zweterig seksen met dit weer is trouwens best een leuk vooruitzicht. Maar nu ga ik een biertje drinken op een terras ergens. Schikt over een uurtje of drie?
Dat ben ik wel van plan, eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:29 schreef DDude het volgende:
[..]
Net alsof jij ooit op een meet zou komen, lowlands of niet!
Oh. Dus wat dat betreft kunnen we het maar beter tijdens lowlands plannen, voor de zekerheid?quote:
Hihi, ik zie niet in waarom jullie me niet zouden willen meeten, gekkie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:32 schreef DDude het volgende:
[..]
Oh. Dus wat dat betreft kunnen we het maar beter tijdens lowlands plannen, voor de zekerheid?
Omdat je gratis naar lowlands mag.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, ik zie niet in waarom jullie me niet zouden willen meeten, gekkie.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, ik zie niet in waarom jullie me niet zouden willen meeten, gekkie.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Omdat je gratis naar lowlands mag.![]()
Djeez, ik betaal wel voor mijn gratis kaartje, wat jullie willen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Omdat je gratis naar lowlands mag.![]()
Oh, in dat geval: 11 augustus, BeF meet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Djeez, ik betaal wel voor mijn gratis kaartje, wat jullie willen..
Ganz geilquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Djeez, ik betaal wel voor mijn gratis kaartje, wat jullie willen..
Niet al te ver weg, maar wel met een slaapplaats, gelieve.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:39 schreef DDude het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: 11 augustus, BeF meet.
Waar?
Zo ben ik!quote:
Waar woont uw huis dan? Efteling leek me wel puik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet al te ver weg, maar wel met een slaapplaats, gelieve..
In Zwolle. En de Efteling is inderdaad händig chique.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waar woont uw huis dan? Efteling leek me wel puik.
Wel ver, overigens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
In Zwolle. En de Efteling is inderdaad händig chique..
Twee uurtjes zweten in de trein, opzich te doen.quote:
Ja mên, ik duik zomaar met iedereen in bed.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Twee uurtjes zweten in de trein, opzich te doen.
Als slaapplaats is trouwens het bed van deze poster aan te raden, alleen geschikt voor dames uiteraard.![]()
Maar dat is gelijk weer zo ver. Naja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JD stelde zijn huis al beschikbaar.
Ow, potver, dat valt me nu tegenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja mên, ik duik zomaar met iedereen in bed.
Je hebt het topic met Arma zeker gelezen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ow, potver, dat valt me nu tegen![]()
Zat hotels hier trouwens, voor studentjes.
Nee, vertel?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt het topic met Arma zeker gelezen.
Ik beklaagde hem daar wegens het weggaan kort nadat we stomende, betaalde seks hadden gehad in een hotel in Scheveningen. Dit berust uiteraard niet op de werkelijkheid.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef Q. het volgende:
Ik luister ook Elbow, Chowi.
Maar het kwam niet in je op me aan te spreken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:12 schreef Q. het volgende:
Serieus! Ik zag dat je die luisterde en dacht "Hey! Bier! ".
Ben jij een postcountslut?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:14 schreef Q. het volgende:
Dat durf ik niet. Trouwens, op MSN converseren is slecht voor je postaantal.
Eens een alcoholist, altijd een alcoholist.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit iets anders denk, trouwens. [afbeelding].
Mooi. Want dat zou een tegenvaller zijn, Q., echt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:15 schreef Q. het volgende:
Nee hoor. Ik zou niet durven.
Ik zat te denken aan "Jong geleerd is oud gedaan."quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Eens een alcoholist, altijd een alcoholist.
En dat moeten we niet hebben. Dat geeft frictie binnen ons voorgenomen huwelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mooi. Want dat zou een tegenvaller zijn, Q., echt.
Dus het AA is totaal overbodig?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Eens een alcoholist, altijd een alcoholist.
Ja, echt hè. Heb je al een ring gekocht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat moeten we niet hebben. Dat geeft frictie binnen ons voorgenomen huwelijk.
Ik kan nog niet beslissen over het model.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, echt hè. Heb je al een ring gekocht?
Niet geloofwaardig. Je vindt bier zeker veel belangrijker dan een trouwring, hm?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan nog niet beslissen over het model.
Ik mag jou wel.quote:
jammerquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:25 schreef Intronic het volgende:
Een breezer is trouwens stoerder dan bier.
Ja, euh... bierring?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet geloofwaardig. Je vindt bier zeker veel belangrijker dan een trouwring, hm?
Bier ís trouwens ook belangrijker, maar goed!
De sletjes dus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:25 schreef Intronic het volgende:
Een breezer is trouwens stoerder dan bier.
Trouwbier!quote:
Waarom? Ze hebben het verstandelijke vermogen van nul.quote:
het gaat om de pijpkwaliteitquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben het verstandelijke vermogen van nul.
Dank je! Ik jat graag woorden.quote:
Deze man snapt het, alhoewel die ook niet altijd op niveau is.quote:
En breezersletjes kunnen dat beter dan ik? Hm? Dank je wel.quote:
Ik vind het tijd voor een vergelijkend warenonderzoek.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
En breezersletjes kunnen dat beter dan ik? Hm? Dank je wel.
dan nemen ze de breezer in een glas, ze moeten uit het flesje drinken. Bier moet ook uit het pijpje!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Deze man snapt het, alhoewel die ook niet altijd op niveau is.![]()
Deze gaat al plaats vinden op elf augustus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het tijd voor een vergelijkend warenonderzoek.
Nu moeten we alleen een breezer vinden. Liefie_ zal wel willen. Q. wil jij het testobject zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het tijd voor een vergelijkend warenonderzoek.
Ja, fuk, nu durf ik niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Deze gaat al plaats vinden op elf augustus.
het bier hebben we al gehadquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef Misstique het volgende:
Het gaat weer over sex?
Tof.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef Misstique het volgende:
Het gaat weer over sex?
Deap throat doe ik niet aan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wees gerust, deep throat is niet nodig. Wel een pluspunt trouwens.
Moet je nou altijd over jezelf praten?quote:
Deep trouwens. Het is de hitte.quote:
Ik had het over het leven in het algemeen. Ik was aan het filosoferen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet je nou altijd over jezelf praten?.
O.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had het over het leven in het algemeen. Ik was aan het filosoferen.
Wat schattig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had het over het leven in het algemeen. Ik was aan het filosoferen.
Ja, maar híér niet, verdulle. Ik wil ook regen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Het staat hier al blank, kutsmoes dus.
niet met volle mond praten!quote:
Ik mis "bier".quote:
Ik hang aan je lippen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar híér niet, verdulle. Ik wil ook regen.
quote:
Onderbreek zijn mijmeringen nou niet!quote:
wat nou als hij aan jouw lippen hingquote:
Hey, ik ben nou eenmaal een rashollander, dat kan ik toch niet helpen.quote:
Je slijmt teveel!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onderbreek zijn mijmeringen nou niet!
Volgens mij staat dat altijd wel naast je.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik niet. Het staat naast me. [afbeelding].
Turk worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, ik ben nou eenmaal een rashollander, dat kan ik toch niet helpen.
Okay.quote:
Waarom geen neger? Dan kan ik me gewoon schminken.quote:
Braaf zo.quote:
Niet echt, want ik heb het net gegeten en vond het niet bepaald overheerlijk. Een 6 1/2. Al moet ik er bij zeggen dat ik geen stukjes appel er in heb gedaan, ik weet niet of dat veel uitmaakt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]! Ik baalde gisteren dat ik daar de mix van vergeten was mee te nemen tijdens het boodschappen doen.. Je doet het er gewoon om!
Al twee weken vakantie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef Pheno het volgende:
Bijna weekend
wat is dat?quote:
Ja, dat maakt best veel uit. Die appel maakt t wat frisser.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Niet echt, want ik heb het net gegeten en vond het niet bepaald overheerlijk. Een 6 1/2. Al moet ik er bij zeggen dat ik geen stukjes appel er in heb gedaan, ik weet niet of dat veel uitmaakt.
Misstique, wij gingen toch nog zoenen enzo?quote:
Regelmatig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat altijd wel naast je.
Wacht even, ik pak mijn camera al vast.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misstique, wij gingen toch nog zoenen enzo?
Ja! Maar het komt er steeds niet van.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misstique, wij gingen toch nog zoenen enzo?
Als jij op die meet komt, gaan we zoenen, ja?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja! Maar het komt er steeds niet van.
Ik wil wel eerst oefenen, hoor.quote:
Deal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als jij op die meet komt, gaan we zoenen, ja?.
Uiteraard, niet van dat laffe gedoe.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:01 schreef Misstique het volgende:
Wel met spuug hè?
Wanneer was die meet? Dit weekend?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wanneer was die meet? Dit weekend?
mij wordt helemaal niets gezegdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef Croupouque het volgende:
Wanneer was die meet ook alweer?
Tssk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoef je niet meer,spuug kisser
Het was een figure of speech.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoef je niet meer,spuug kisser
Jij doet niet aan meets.quote:
Mag ook.quote:
Dan werk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef Intronic het volgende:
Elf augustus!
Noez!quote:
omdat ik niet uitgenodigd wordquote:
Een vent, dus niet boeiend.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:06 schreef Misstique het volgende:
Wie is Intronic eigenlijk?
Geen idee, maar hij is wel okay.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:06 schreef Misstique het volgende:
Wie is Intronic eigenlijk?
Pffff....quote:
Bij deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |