Dat vond m'n hond ook, tot ze werd afgedroogd, dat vind ze geweldig. En daarna gaat ze door heel het huis rennen waardoor de vloer ook weer gedweilt is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef ehqo het volgende:
Douchen met je hond.
Dat bier was er niet bij in de douche.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef DDude het volgende:
Zonde van het bier. En van de hond.
Geen idee, ik heb geen hond.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
Ligt het aan mij, of is douchen met je hond helemaal niet zo normaal als pc doet overkomen?
What's next, in bad met je goudvis?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
Ligt het aan mij, of is douchen met je hond helemaal niet zo normaal als pc doet overkomen?
Douchen met voeding met voeding is onderschat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar dan wel met gefrituurde hond.
dweilen is een onwelvoegelijk voornaamzetsel dus is gewoon met een tquote:
Jawel hoor, er is zelfs hondenshampoo, die is goed voor hun vacht en die gaat er nog mooi van glanzen ook. Maar die ligt nog bij m'n ma.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
Dat er hondenshampoo is houd toch niet in dat je mét je hond hoeft te douchen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is zelfs hondenshampoo, die is goed voor hun vacht en die gaat er nog mooi van glanzen ook. Maar die ligt nog bij m'n ma.
Ze is u wel helemaal pluizig, ik ga een foto maken.
Ik wil niet weten waarom!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is zelfs hondenshampoo, die is goed voor hun vacht en die gaat er nog mooi van glanzen ook. Maar die ligt nog bij m'n ma.
Ondanks dat er een dwaze fabriek is die zich toewijdt aan het maken vinden hondenshampoo, vind ik het toch redelijk abnormaal om te douchen met je hond. In de categorie "een asperge Russisch leren", eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze is u wel helemaal pluizig, ik ga een foto maken.
Ik mag jou wel. Daar heb je verder helemaal niets aan, maar het is toch een vorm van erkenning, goed voor het ego, lijkt me.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ondanks dat er een dwaze fabriek is die zich toewijdt aan het maken vinden hondenshampoo, vind ik het toch redelijk abnormaal om te douchen met je hond. In de categorie "een asperge Russisch leren", eigenlijk.
Ok. Maar zoek voor de volgende keer een vriendin, ok?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef pc-fr34k het volgende:
M'n hond was door vies en viezigheid gaan rollen, ze stonk ene beetje. Daarom ging ik haar douchen. Ik moest zelf toch ook douchgen, dus combineerde ik het. Tijdseffeciënt.
Douchen met een meisje is inderdaad veel leuker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef DDude het volgende:
[..]
Ok. Maar zoek voor de volgende keer een vriendin, ok?
Was het ook nog een jongens hond dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Douchen met een meisje is inderdaad veel leuker..
Nee. Een teef. Maar ik bedoelde een menselijk meisje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Was het ook nog een jongens hond dan?
Zijn dat drellen zaad aan haar oor. Of een 'coupe soleil'?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee. Een teef. Maar ik bedoelde een menselijk meisje.
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0670.JPG
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0671.JPG
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0672.JPG
oh, ik was even bang dat je met Dribbel_ onder de douche had gestaan!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee. Een teef. Maar ik bedoelde een menselijk meisje.
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0670.JPG
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0671.JPG
http://pc-fr34k.nl/fok/zooi/HPIM0672.JPG
Ze heeft van dat mooie blonde haar onde rhaar oren dat lijkt alsof het net uitgevlochten is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zijn dat drellen zaad aan haar oor. Of een 'coupe soleil'?
*proest*quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef DDude het volgende:
[..]
oh, ik was even bang dat je met Dribbel_ onder de douche had gestaan!![]()
Naaaaaaar mental imagequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:51 schreef DDude het volgende:
[..]
oh, ik was even bang dat je met Dribbel_ onder de douche had gestaan!![]()
De mijne is slim, niet vervelend, alleen luidruchtig als het nodig is(iemand belt aan, ze waakt) en eng is ze al helemaal niet, ze doet geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Naaaaaaar mental imgae.
Ik heb het niet op honden, trouwens. Ik vind ze dom, vervelend, luidruchtig en soms zelfs eng.
Doe mij maar een kat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Naaaaaaar mental image.
Ik heb het niet op honden, trouwens. Ik vind ze dom, vervelend, luidruchtig en soms zelfs eng.
Katten zijn ook tof. Mijn hond vind ze ook lief. Buiten blaft ze ernaar en wilt ze spelen, binnen gaat ze eraan snuffelen. Ze vind het interessante beesten.quote:
Katten mogen de hele buurt onderschijten, gooien overal hun haar neer, vreten allerlei beesten op en het ergste is nog dat er geeneens belasting over betaald wordt.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Katten mogen de hele buurt onderschijten, gooien overal hun haar neer, vreten allerlei beesten op en het ergste is nog dat er geeneens belasting over betaald wordt.
Die zijn inderdaad super!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een stokstaartje. Dié zijn pas tof.
Ze zijn ook helemaal niet sociaal trouwens, al interpreteren veel mensen dat katten die op hun schoot willen liggen dat als liefde. Die kat wil alleen maar een warme en lekkere plek om te liggen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom steek ik m'n vinger ook niet in m'n hoofddoek.
En ze komen bijna klaar als je ze aait! Ik bedoel, wie zit er tegenwoordig nog op liefde te wachtenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ze zijn ook helemaal niet sociaal trouwens, al interpreteren veel mensen dat katten die op hun schoot willen liggen dat als liefde. Die kat wil alleen maar een warme en lekkere plek om te liggen.
Mag wel, maar bewaar hem liever tot een moment waarop het écht grappig is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef DDude het volgende:
Zal ik maar even geen opmerking over lonsdalers maken?
Maar waarom zou een mens dat doen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
Een uur lang in de volle zon staan en een dag nauwelijks eten doet een mens nooit goed.
okquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag wel, maar bewaar hem liever tot een moment waarop het écht grappig is.
Voor een andere BeFer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:10 schreef DDude het volgende:
[..]
Maar waarom zou een mens dat doen dan?
JD vertoeft momenteel in Spanje, gij onwetende.quote:
oh. Maar waarom wil [die andere BeFer] dat dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
JD vertoeft momenteel in Spanje, gij onwetende.
Geen idee! Ik heb het niet bedacht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:12 schreef DDude het volgende:
[..]
oh. Maar waarom wil [die andere BeFer] dat dan?
Hij/zij zit nu in de trein.quote:
Oh, jawel. Maar ik ben te moe om een SMS te verzenden of om te bellen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar ik ben te moe lui om een SMS te verzenden of om te bellen.
Een @@@.quote:
Vertel Ik heb wel zin om me boos te maken over die kut wazi's die heel de scene proberen te verpesten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:09 schreef DDude het volgende:
Zal ik maar even geen opmerking over lonsdalers maken?
maar nu is het niet echt leukquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vertel Ik heb wel zin om me boos te maken over die kut wazi's die heel de scene proberen te verpesten.
Je hebt er niet eens om gevraagd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat het ook mag zijn, ik ben er trots op.
in friesland! Prikkeldraad eromheen, geschutstorens, mijnenveld, slotgracht, klaar!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik nog wel een tof pklaatje, niet dat ik Lonsdale draag, maar over dat iedereen we denkt dat je nazi bent als je het draagt. In elke scene zijn er mensen die het verpesten, als we nou eens alle kutmarokkanen, kutnegers, kutlonsdalers etc bij elkaar gooien, hebben wij geen last van ze en kunnen ze doen wat ze willen.
*voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef Chowi het volgende:
Wie stemt er trouwens voor een échte, tóffe, goede BeFmeet met veel mensen, deze zomer?
Da's al drie.quote:
Pff, die verdien ik óók.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik wou weer zwart worden, maar ze vonden het blijkbaar stoer om me een @@@ tag te geven.![]()
Wie is de misterieuze 3e?quote:
Het is ook nooit goed! Hollanders.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:30 schreef Croupouque het volgende:
Getsie, ik heb het heet. Getsie.
Juist!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef DDude het volgende:
[..]
in friesland! Prikkeldraad eromheen, geschutstorens, mijnenveld, slotgracht, klaar!
Ik! Ook al post ik hier nooitquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef Chowi het volgende:
Wie stemt er trouwens voor een échte, tóffe, goede BeFmeet met veel mensen, deze zomer?
De derde is Killswitch. Enneh, ja, dat met die datum klopt wel, maar als we het gewoon ruim van tevoren plannen, is er meer kans dat mensen die dag tijd hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:30 schreef DDude het volgende:
[..]
Wie is de misterieuze 3e?
Overigens denk ik dat iedereen wel voor is, maar dat niet iedereen altijd kan!
Ik stem voor, welke datum had je in je hoofd, en waar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef Chowi het volgende:
Dat kan dus vanaf nú.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik! Ook al post ik hier nooit [afbeelding]
Ah, ik heb nog niets in gedachte. Ik wilde alleen weten wie ervoor te porren is en of er veel mensen op vakantie gaan deze zomer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik stem voor, welke datum had je in je hoofd, en waar?
18 Augustus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
De derde is Killswitch. Enneh, ja, dat met die datum klopt wel, maar als we het gewoon ruim van tevoren plannen, is er meer kans dat mensen die dag tijd hebben.
Ik zet even mijn ventilator een tandje lager, begint fris te worden hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:30 schreef Croupouque het volgende:
Getsie, ik heb het heet. Getsie.
Dan zou ik het eind augustus/begin september regelen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
De derde is Killswitch. Enneh, ja, dat met die datum klopt wel, maar als we het gewoon ruim van tevoren plannen, is er meer kans dat mensen die dag tijd hebben.
Foto's?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een allochtoon, mijn vader komt uit Kirgizistan.
Jij moet ook komen, ehqo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef ehqo het volgende:
Meets.
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een allochtoon, mijn vader komt uit Kirgizistan.
Yes, da's een goeie. 18 augustus, zoals David zei, kunnen we alvast stellen als datum onder voorbehoud.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan zou ik het eind augustus/begin september regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |