quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Vreemd. Volgens mij is het dan de user die hier ooit een vraag stelde over iets met een WEP-beveiliging in Suriname. editor2 had dat probleem destijds nog opgelost ofzo.
Meer mensen kan ik me althans niet herrineren.
ik willemquote:
ik? is ie er al dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan?
Ik word zo moe van dit soort gejankquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
ik bedoel er wel een die:
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
- niet mijn cv overbodig maakt
Luister, ik heb dat gezoem van die machine zelf gevoeld. Ik heb zelf bij alle Macbooks die ik tot nu toe zie een enorme warme hoek bij de adapter gevoeld. Ik heb bij m'n eigen en bij heel veel Macbooks over teveel kernel panics gehoord waar (in mijn geval) nadat hij bij Apple weg is niets is veranderd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit soort gejank
Mijne dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
"We're Sorryquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
http://web.mac.com/mouseh/streamvideo14.swf dit stond net op de sony site!
Mac pro?
* meldtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik? is ie er al dan?
- niet kleurt
- niet whinet
- niet moot
- niet beschadigd is
Wat provoceer je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
voel eens links boven op het toetsenbord
lekker warm hè? ;-)
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
lekker warm hè? ;-)
(Het heetste gedeelte van mijn 12 inch PowerBook is de GPU, met 52 graden. Misschien dat je de hitte beter voelt dan bij de MacBook omdat aluminium beter warmte geleid?) Ik heb alleen geen vergelijksingmiddel maar ik dacht dat een 80 graden CPU normaal voor de MacBook was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is mijn 12 inch PowerBook ook, zal ik nog even wat zeggen, mijn PB is warmer dan m'n broertjes MacBook.
![]()
vandaag even in de winkel nog eens gevoeld. hebben ze een macbook op zo'n laptop standaard staan. fragiel ding trouwens, wiebelt voortdurend. maar als je aan de onderkant, links (als je ervoor staat) voelt, shit man, volgens mij krijg je echt brandwonden als je dat op je schoot legtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:21 schreef Jerommeke.nl het volgende:
lekker warm hè? ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |