Een niet-werkende pixel. Je zit dus een zwart puntje op de plek waar de dooie pixel zich bevindt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:33 schreef flapdrolletje het volgende:
WTF is een dooie pixel?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb godverdomme een dode pixel, midden op m'n nieuwe Samsung TFT-schermpje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Meer zoals dit. .quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef RicoRabbit het volgende:
Hoe groot is zo'n pixel eigenlijk, net zo groot als deze . ?
Nou, zo dan!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:37 schreef Yeahinho het volgende:
Het is een witte, en hij zit echt midden op m'n scherm.
Nog nooit heb ik er last van gehad, en ik heb gvd net een paar dagen een plat scherm, en ja hoor.
Sorry...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:39 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
M'n CRT, wat doe je!11Shift+1!11
Ik heb nu ook een dode pixel op me CRT![]()
![]()
Dat werkt echt verdomd nooit en al helemaal niet bij dode pixels. Eventueel bij hot pixels, maar ook niet vaak hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
Volgens mij heb je van die programmatjes die een dode (of luie) pixel proberen te herstellen. Tenminste dat had je voor de PSP en dat werkte nog verdomd vaak ook.
Dus google is je vriend!
Maar is een pixel die wit blijft geen luie pixel ipv dode? Ik heb op een forum voor de PSP veel reactie gelezen dat luie pixels weer functioneerden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:43 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dat werkt echt verdomd nooit en al helemaal niet bij dode pixels. Eventueel bij hot pixels, maar ook niet vaak hoor.
Als je slim was had je hem in een winkel gekocht die standaard pixelgarantie geeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb godverdomme een dode pixel, midden op m'n nieuwe Samsung TFT-schermpje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dankuquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een niet-werkende pixel. Je zit dus een zwart puntje op de plek waar de dooie pixel zich bevindt.
quote:EN JE TOETSENBORD IS OOK AL KAPOT WANT CAPSLOCK GAAT BLIJKBAAR NIET MEER UIT!!!!
Een aankoop van computer materiaal kan ZONDER opgaaf van redenen binnen 8 dagen van aankoop teruggezonden wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik bellen naar Samsung, komt er zo'n pipo vertellen dat het niet binnen de garantie valt. Pas bij 3 witte, óf 3 zwarte, óf 7 gecombineerde kleuren doen ze er iets aan..... wtf?
Wat is dit nou weer voor kutzooi?! Ik heb dat ding godverdomme net een paar dagen, en nu moet ik de rest van de tijd dat ik em gebruik tegen die kutpixel aan blijven kijken dus?!?!
dode pixels zijn dode pixels, en zoals het woord zegt, is het dood. Dus niet meer te gebruiken. Get it?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
Volgens mij heb je van die programmatjes die een dode (of luie) pixel proberen te herstellen. Tenminste dat had je voor de PSP en dat werkte nog verdomd vaak ook.
Dus google is je vriend!
tenzij Samsung garantie geeft op 1 pixel, maar vaak is het 3 of 5 ofzo
Waar heb je hem gekocht? Als het via een webwinkel is kan je de koop ontbinden via de wet "koop op afstand".quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik bellen naar Samsung, komt er zo'n pipo vertellen dat het niet binnen de garantie valt. Pas bij 3 witte, óf 3 zwarte, óf 7 gecombineerde kleuren doen ze er iets aan..... wtf?
Wat is dit nou weer voor kutzooi?! Ik heb dat ding godverdomme net een paar dagen, en nu moet ik de rest van de tijd dat ik em gebruik tegen die kutpixel aan blijven kijken dus?!?!
Bedoel je niet dat je aankopen op afstand terug kan sturen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Een aankoop van computer materiaal kan ZONDER opgaaf van redenen binnen 8 dagen van aankoop teruggezonden worden![]()
Nee, wat hij zegt KLOPT.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:52 schreef Matrixxx het volgende:
[..]
dode pixels zijn dode pixels, en zoals het woord zegt, is het dood. Dus niet meer te gebruiken. Get it?
Een dode pixel is zwart, die van hem is WIT en dat is dus een "hot pixel". Get it?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:52 schreef Matrixxx het volgende:
[..]
dode pixels zijn dode pixels, en zoals het woord zegt, is het dood. Dus niet meer te gebruiken. Get it?
sinds waarneer?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Een aankoop van computer materiaal kan ZONDER opgaaf van redenen binnen 8 dagen van aankoop teruggezonden wordenDat bedrijf is verplicht je betaling dan terug te geven.
Wijs persoonquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, wat hij zegt KLOPT.
Er zijn programma's die heel snel pixels op het scherm uit en aan laten gaan. Hierdoor wil een pixel die permament aan staat weer netjes gaan werken![]()
Enige aankoop. Je hebt als consument ALTIJD 8 dagen bedenktijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat je aankopen op afstand terug kan sturen?
Nou das echt compleet nieuw voor mij, doe eens een bronnetjequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Enige aankoop. Je hebt als consument ALTIJD 8 dagen bedenktijd.
Ik had niet gezien dat het een hot pixel was, maar ik heb ook wel eens gelezen dat dat geholpen heeft ja. Maar ik heb er altijd een beetje mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:45 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Maar is een pixel die wit blijft geen luie pixel ipv dode? Ik heb op een forum voor de PSP veel reactie gelezen dat luie pixels weer functioneerden.
Wiki:
Heldere pixel
Een heldere pixel (hot pixel) is een pixel waarvan alle subpixels constant licht geven. Hierdoor is deze pixel altijd wit. Deze pixels zijn goed zichtbaar op een donkere (bij voorkeur zwarte) achtergrond.
Permanent AAN staat ja. Dode pixels dus niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, wat hij zegt KLOPT.
Er zijn programma's die heel snel pixels op het scherm uit en aan laten gaan. Hierdoor wil een pixel die permament aan staat weer netjes gaan werken![]()
Ja, er zijn heel veel die dat denken, maar dat is dus gewoon niet zo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Enige aankoop. Je hebt als consument ALTIJD 8 dagen bedenktijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |