Kan ik me zeker in vinden. Het huilen stond me nader dan het lachen toen Zidane deze actie beging, en dat terwijl ik toch echt voor Italie was. Puur als voetballiefhebber is het gewoon heerlijk om Zidane te zien voetballen, en dan gebeurt dit. Een speler van zijn uitzonderlijke klasse verdiend zoiets niet, maar ja hij deed het zelf, waarom in godsnaam...:(quote:Op maandag 10 juli 2006 13:16 schreef fokkersdelight het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik praat de actie niet goed. De rode kaart was terecht, hoe zeer het me ook deed. Ik had precies hetzelfde gevoel als Jan van Halst zei in Villa BvD. Ik was in shock, boos omdat hij dit zichzelf, Frankrijk en alle voetballiefhebbers aandeed, en verdrietig om zo´n grote fantastische speler in de laatste minuten van zijn hele bijzondere carriere zo te zien afgaan. Hij heeft zich laten provoceren, die Italiaan heeft iets heel ergs gezegd dat kan niet anders. Ik hoop dat we daar nog meer van horen. Ik loop nog steeds met een klotengevoel rond. Ik deelde de mening van Kees Reitsma (die was het toch??) die zei "Zidane heeft zoveel gedaan en zo veel laten zien dat ik hem dat laatste ook nog gun". Exact dat wat ik ook vond hoewel ook Italie een goed WK heeft gespeeld. Mijn mening over Zidane is geen steek veranderd. Hij is een hele grote, groter dan Platini en groter dan de meesten denken en ik weet zeker dat hij een fantastische persoonlijkheid is en een bijzonder aardig mens. Iedereen doet nu net of hij een heilige moet zijn. Kijk eens naar wat Maradonna en andere grootheden hebben uitgespookt, die zijn geen van alle van onbesproken gedrag, ook Pele niet hoewel die zich wel als zodanig presenteert en zo ook wordt behandeld. Overhyped en marketingprietpraat, dat is mijn mening over Pele.
Zidane had zich in het lijstje Maradonna, Cruijff en Pele kunnen scharen door weer de titel te pakken. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn. Ik hoop van ganser harte dat hij nog een waardig afscheid mag krijgen met de waardering van de hele voetbalwereld die hij verdient en dat hij zelf ook nog iets van zich laat horen want dit is voor de echte voetballiefhebben ronduit frustrerend.
Fd
naja, daar moet je toch gewoon boven staan...het is voor mij gewoon onbegrijpelijk...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef Mensenkenner het volgende:
Materazzi schijnt zoiets gezegd te hebben: "Je denkt dat je goed bent he, je bent niks, ga terug naar Algerije vieze terrorist"
Dan had ik em ook neergehoekt.
ZO ZO, wat érg! Er wordt zóveel gescholden op de velden. Dit is toch niks nieuws onder de zon?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef Mensenkenner het volgende:
Materazzi schijnt zoiets gezegd te hebben: "Je denkt dat je goed bent he, je bent niks, ga terug naar Algerije vieze terrorist"
Denk niet dat ie echt nadacht bij welke wedstrijd het was.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Daar zit OPZICH wel iets in, maar nu? In de WK finale? Terwijl er nog niets beslist is en JIJ de beste man op het veld bent?
Allereerst ben ik benieuwd waar je dit vandaan haalt, en ten tweede moet je daar boven staan als prof voetballer, als je je hier druk om gaat maken ben je enorm kinderachtig bezig!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:24 schreef Mensenkenner het volgende:
+ Finale WK + Laatste wedstrijd ooit + etc etc etc.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:27 schreef Bombardier het volgende:
[..]
ZO ZO, wat érg! Er wordt zóveel gescholden op de velden. Dit is toch niks nieuws onder de zon?
Dan nog hoor je wraak te nemen middels een goal te scoren, dan loop je juigend langs materazzi en lach je hem totaal uit!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
+ Finale WK + Laatste wedstrijd ooit + etc etc etc.
Doe nou niet alsof je weet in wat voor situatie hij zat.
Nee, even nadenken was beter geweest.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk niet dat ie echt nadacht bij welke wedstrijd het was.
Schelden hoort er een beetje bij. Dat gebeurt al sinds de voetbal is uitgevonden. Hij moet eens leren zich wat professioneler op te stellen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:33 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
+ Finale WK + Laatste wedstrijd ooit + etc etc etc.
Doe nou niet alsof je weet in wat voor situatie hij zat.
En bescheiden ookquote:Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben vooral heel begripvol en menselijk, denk ik,
En zat andere voetballers niet. Slechte smoes dus.quote:Dit itt de mensen hier die verwachten dat je je als emotieloze prof moet gedragen..
Zelfs Bergkamp had dit soort nare trekjes, hoort gewoon bij het mens zijn.
Onzin, hij moest gewoon scoren, en dan materazzi uitlachen!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap best dat hij wat uit had willen delen. Want tuurlijk laat je je niet beledigen door zo'n clown die niet half zo goed kan voetballen als jij kan. Maar hij had het elegant moeten doen, een tackle waarbij de bal enigzins in de buurt is waarbij je z'n benen breekt. Niet op zo'n trieste frustratievolle manier.
Maar die gouden bal is hoe dan ook onterecht op basis van het WK.
geen charme iigquote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef Dynia het volgende:
en toch heeft het ook wel iets...zo'n geniale voetballer zo'n domme actie uithalen op zo een moment...
Ah, nou.quote:
Ik bedoelde van zijn kaliber..quote:En zat andere voetballers niet. Slechte smoes dus.
Vraag me af of jij helder had kunnen denken op zo'n punt.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nee, even nadenken was beter geweest.
Als hij een echte vent is weigert hijquote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Soul79 het volgende:
Ze zouden er bij de FIFA langzaamaan toch achter moeten zijn dat het handiger is om al die journalisten te laten stemmen na de finale en niet er voor.
Er lijkt wel een vloek op die onderscheiding te rusten, de vorige drie die hem kregen vielen in de finale door de mand: Ronaldo in 1998, Kahn in 2002 en nu dus weer Zidane.
Wat zal Zidane trouwens blij zijn met de trofee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |