En de LIMITED EDITION, die ik heb, is het ook waard! Super spel, voor maar 20euro!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:06 schreef Framed het volgende:
Hmm, zat ff te denken om Halo 2 te gaan halen. Heb hem alleen nog maar bij een vriend af en toe gezien, en wil een goeie online game hebben. Heb geen Xbox gehad, nu wel een 360. Is het waard om em nog te gaan halen voor online? En hoeveel kost ie? en zijn d'r nog veel mensen dagelijks online?
heel veel online jaquote:Op maandag 10 juli 2006 13:06 schreef Framed het volgende:
Hmm, zat ff te denken om Halo 2 te gaan halen. Heb hem alleen nog maar bij een vriend af en toe gezien, en wil een goeie online game hebben. Heb geen Xbox gehad, nu wel een 360. Is het waard om em nog te gaan halen voor online? En hoeveel kost ie? en zijn d'r nog veel mensen dagelijks online?
Voor dit jaar, mwoh.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Voor dit jaar alleen, en dan alleen over de 360 gesproken.
je werkt niet maar je wil wel 30 games kopen, doe jij niks anders met je geld dat je uit andere bronnen krijgt ofzo ?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef Wessiej het volgende:
Jij stelt prioriteiten met maar 4 games op je wishlist.
Bij mij komt het boven de 30.
Toch maar eens werk gaan zoeken
En niet dat die ooit haar heeft gezien ofzo (hij zal ook nog wel nooit een meisje hebben gezien)quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zit voortdurend op die zus te geilen. Menig toetsenbord zal al gesneuveld zijn bij hem.
Staan ook hier en daar nog wel taalfouten in hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef =HellFire= het volgende:
Mijn Over G Fighters review staat online.
Nee, ik vond de game niet zo goed.
Hahhahaa...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zit voortdurend op die zus te geilen. Menig toetsenbord zal al gesneuveld zijn bij hem.
Zijn er nu uit. Eindredactie weer.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Staan ook hier en daar nog wel taalfouten in hoor
Had eerst ook 4/5, maar naderhand gezien klopte het niet met de gehele tendens van de review. Bovendien, 3, 4, of 5... tis toch allemaal onvoldoende.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
@HellFire : een 3, zo'n kutspel vond ik het ook weer niet, meer richting de 4/5
Edit: Nouja, eigelijk was/is het gewoon een kut spel, online heb ik amper uitgeprobeerd, meteen weg gedaan.
Gelezen, goede review...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had eerst ook 4/5, maar naderhand gezien klopte het niet met de gehele tendens van de review. Bovendien, 3, 4, of 5... tis toch allemaal onvoldoende.En als het een KUTspel is, dan is een 3 wel op z'n plaats.
In godsnaam, hoe haal je z'n score? Ik ben tot 136.000 gekomen en daar heb ik ongeveer een maand over gedaan (elke dag een half uurtjequote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
Gvd had ik laatst 700.000 + gehaald bij Geometry Wars, slaat die dat niet op als je niet op XBL zit![]()
ik heb 2.000.000 staanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:27 schreef NX het volgende:
[..]
In godsnaam, hoe haal je z'n score? Ik ben tot 136.000 gekomen en daar heb ik ongeveer een maand over gedaan (elke dag een half uurtje)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |