abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juli 2006 @ 23:23:19 #151
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_39707840
Okee zoals beloofd ook wat fotootjes van mij.

voor:

en na:
klerkje
pi_39707985
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39708690
Wow Spiegelei, het glanst als een spiegeltje!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_39713687
Gooooo Spiegelei

Ik ben op dag acht, en het gaat lekker ! Ik heb net m'n ontbijt opgegeten onder het lezen van testimonials (ik vind ze erg motiverend als je om de Amerikaanse toestanden heen leest), ga ik in m'n babysteps kijken wat ik vandaag moet doen, heb ik het gewoon allemaal al gedaan Ik ben aangekleed, mijn haar is gedaan, er zit in de was in de wasmachine en zo te horen kan ik die nu gaan ophangen, ik heb ontbeten,water en yakult gedronken, vitamine C en B-complex genomen, m'n Bodyclutter ding ingevuld. Een control journal heb ik twee dagen geleden al begonnen. Ik had een tijdje terug een hele mooie map van vriendje gehad en nu wist ik eindelijk waar ik hem voor kon gebruiken. Als de was hangt ga ik eventjes naar m'n hotspots kijken en daarna 15 minuten de keuken declutteren.

En gisteren ben ik naar de kapper geweest voor het eerst in maanden Ze heeft er meer dan 20 cm afgeknipt en toen ik gelijk daarna boodschappen ging doen kreeg ik nog wat complimenten van wildvreemden ook Dat Flyladyien heeft een goede invloed op me.
pi_39717188
Ik ben al aangekleed, vaatwasser ingepakt, het aanrecht en de keukenkastjes een nat doekje gegeven en gedeclutterd . Dag 12 alweer .
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:23:40 #156
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39717310
Spiegelei!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39717852
Gisteren was ik ziek, dus vandaag kan ik weer aan de slag. Gelukkig zag ik dat het schoonschrobben van het aanrecht vandaag aan de beurt is. Dat heb ik gisteren na de afwas al gedaan! Nu kan ik lekker gisteren inhalen: de kookplaat. Die is er echt wel even aan toe...

Ik vind mezelf trouwens nog iets teveel een FlyBaby voor de Weekly Home Blessing. Dat is echt wel veel werk. Misschien dat ik er volgende week wel aan mee ga doen.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_39718877
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Gisteren was ik ziek, dus vandaag kan ik weer aan de slag. Gelukkig zag ik dat het schoonschrobben van het aanrecht vandaag aan de beurt is. Dat heb ik gisteren na de afwas al gedaan! Nu kan ik lekker gisteren inhalen: de kookplaat. Die is er echt wel even aan toe...

Ik vind mezelf trouwens nog iets teveel een FlyBaby voor de Weekly Home Blessing. Dat is echt wel veel werk. Misschien dat ik er volgende week wel aan mee ga doen.
Ik ga gewoon eerst alle babysteps doen, en dan maak ik me wel weer druk om de WHB enzo :p. Baby steps, baby steps!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:38:15 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_39719434
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:28 schreef Nugget het volgende:
Mijn control journal - ik ben op dag 8 van de babysteps - is af! Ik mocht me niet laten leiden door perfectionisme dus... ben ik iéts minder perfectionistisch geweest dan normaal.

[afbeelding]
Die is leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:13:03 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39732008
Iets te enthousiast ge-declutterd de vorige keer. Ik heb nog mara een bodempje allesreiniger in huis.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:08:01 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39733614
Badkamer van voor naar achteren gesopt en gedweild!

Nu de vakantiespullen zo bij elkaar zoeken en pakken dat het netjes in de auto gaat passen overmorgen.
pi_39734655
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Badkamer van voor naar achteren gesopt en gedweild!

Nu de vakantiespullen zo bij elkaar zoeken en pakken dat het netjes in de auto gaat passen overmorgen.
Wauw, wat goed!!!! Dat is ook weer lekker thuiskomen na je vakantie!

Ik ben stiekum al een paar dagen aan het lezen hier, en ben al weer helemaal enthousiast!!

Heb net even m'n keukenkastje met kruiden en zooi gedeclutterd
Wat moet je met zakjes oplos koffiespul als je dat toch nooit van z'n leven opmaakt en een half zakje champignonnesaus wat ooit jammer was om weg te gooien. En dipsaus uit het jaar nul. En nootmuskaat wat houdbaar was tot 1999

En het is zo klaar he, leuk is dat! vuilnisbak ernaast, doekje erdoor en hoppakee

Ik ga in de douche nog even de planken met shampoo en douchespulletjes doen, neem maar meteen een vuilniszakje mee.
Vorige week had ik al m'n ondergoed en sokkenladen gedeclutterd. En de mini babypyjamaatjes met fruitvlekken weggegooid, eentje bewaren is wel genoeg

Wat moet je met schattige behaatjes als je dr never nooit niet meer in gaat passen? En gebeurt er een godswonder en pas ik ze wel weer, dan wil gewoon nieuwe!!
Zolang er was is, is er leven.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:51:42 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39734874
Zoooo, campingspullen uitgezocht en netjes bij elkaar gezet. En mezelf gelijk beloofd dat ik donderdag nog even snel een bestekset mag kopen.
Ik heb nu zo'n bij elkaar geraapt zooitje en daar erger ik me al een paar jaar kapot aan. Donderdag dus nog even snel naar de kampeerwinkel. God wat naar.
pi_39736782
En nu heb ik de hele badkamer gepoetst, alleen maar omdat jij dat ook gedaan hebt

Wat kun je een boel opruimen he, om manisch van te worden
Zolang er was is, is er leven.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:46:13 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39736815
Go Dinus!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:24:37 #166
119994 aidyl
bla bla bla
pi_39738175
Ik ben vandaag begonnen aan de Kelly's Mission, zone 2 keuken (gisteren was ik niet thuis), ik heb de oven schoongemaakt.
Die was (schrik niet) al 2 jaar niet meer schoongemaakt... Dus het was hard nodig! Er kwam een berg bruine prut uit! Dat redde ik niet in 15 minuten, ik ben er 2 uur op bezig geweest
Toen heb ik ook meteen maar de magnetron meegenomen, waar ik een half uur op heb gezeten...
Afwasje ook maar gedaan en 3 wasjes

En straks de sink nog effe shinen

pfff dat was een drukke dag vandaag! Ik hoop dat ik het vanaf nu op de flymanier vol kan houden dan ben ik over 5 weken wel in een kwartier klaar met de oven
15 jaar te laat geboren...
pi_39738263
vandaag niets gedaan, behalve twee wassen opgehangen.

morgen maar beter mijn best doen.

zal zo nog even mijn sink shinen, ziet er iig uit alsof ik iets gedaan heb dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:29:55 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39738373
Ik ben vergeten mijn sink te shinen. En die kan dat wel gebruiken zeg maar.
Nou ja goed, het gasfornuis is wel gedaan en ook dat was hard nodig.
pi_39738998
Gisteren was ik ook bezig geweest met zone 2, de keuken dus. Nou, omdat de sink iedere dag moet shinen was de keuken zo schoon binnen het uur.... toen ben ik gelijk maar de magnetron gaan doen ihkv tijd over.... uh ja, die was tijden niet meer schoongemaakt dusch... , maar nu is ie weer toonbaar . Mijn vriendje zei toen ik de keuken schoon had gemaakt, dat we wel twee hadden, zo blonk/blinkt ie
pi_39747782
Vandaag dus onder de gootsteen opgeruimd \o/. Die Kelly heeft best hendig goeie klusjes .
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:32:21 #171
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39747885
Ik geef mezelf vandaag een schop onder de kont en ga ook weer verder. Met babystep 7 ofzo, geloof dat het daar was blijven steken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39748483
ik heb mezelf even toegsproken na gisteren en heb nu twee wassen opgevouwen, de wc gedaan en overal gestofzuigd.

staat nog op het lijstje; de keuken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:54:15 #173
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39748545
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef fee-tje het volgende:
Vandaag dus onder de gootsteen opgeruimd \o/. Die Kelly heeft best hendig goeie klusjes .
Die is bij mij al schoon en gedeclutterd 2 Weken terug al gedaan
pi_39748591
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef fee-tje het volgende:
die staat op de lijst to do ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:18:25 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39749234
Gootsteenkastje ga ik vandaag ook echt doen.
Ik leg in het kader van swish en swipe een washandje op de wasbak. Ik heb er veel maar ik gebruik ze nooit. Nu gebruik ik dat washandje om na het douchen de kranen af te nemen, want die worden als ze nat blijven binnen no-time spierwit van de kalk. Nu glimmen elke ochtend alle kranen me tegemoet. Als na een tijdje de wasbak en het plankje onder de spiegel schoongemaakt moeten worden, haal ik diezelfde washand eroverheen en gaat-ie in de was. Scheelt een hoop poetswerk en de badkamer is altijd presentabel (het enige toilet in mijn huis zit er nl. ook in, dus het moet eigenlijk wel 24/7 brandschoon zijn mocht ik bezoekers krijgen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')