quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:08 schreef Brighteyes het volgende:Badkamer van voor naar achteren gesopt en gedweild!
![]()
Nu de vakantiespullen zo bij elkaar zoeken en pakken dat het netjes in de auto gaat passen overmorgen.
![]()
Wauw, wat goed!!!! Dat is ook weer lekker thuiskomen na je vakantie!
Ik ben stiekum al een paar dagen aan het lezen hier, en ben al weer helemaal enthousiast!!
Heb net even m'n keukenkastje met kruiden en zooi gedeclutterd
Wat moet je met zakjes oplos koffiespul als je dat toch nooit van z'n leven opmaakt en een half zakje champignonnesaus wat ooit jammer was om weg te gooien. En dipsaus uit het jaar nul. En nootmuskaat wat houdbaar was tot 1999
En het is zo klaar he, leuk is dat! vuilnisbak ernaast, doekje erdoor en hoppakee
Ik ga in de douche nog even de planken met shampoo en douchespulletjes doen, neem maar meteen een vuilniszakje mee.
Vorige week had ik al m'n ondergoed en sokkenladen gedeclutterd. En de mini babypyjamaatjes met fruitvlekken weggegooid, eentje bewaren is wel genoeg
Wat moet je met schattige behaatjes als je dr never nooit niet meer in gaat passen? En gebeurt er een godswonder en pas ik ze wel weer, dan wil gewoon nieuwe!!