abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39688416
De zuurstof variant en de gewone gebruik ik soms voor de wcpot, in echte vieze gevallen.
Kan ook voor gootsteen, douche, bad, vuilnisbak, kattenbak, theekringen in je kopjes (weg goed uitspoelen daarna), etc. etc.

Bij twijfel even op een niet zichtbaar plekje proberen, tis nogal aggressief spul vandaar.
En als het niet nodig is gewoon allesreiniger of schoonmaakazijn ofzo gebruiken.
Gek op mooie kleding.
  maandag 10 juli 2006 @ 13:56:59 #127
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_39689152
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:34 schreef MissFrodo het volgende:
De zuurstof variant en de gewone gebruik ik soms voor de wcpot, in echte vieze gevallen.
Kan ook voor gootsteen, douche, bad, vuilnisbak, kattenbak, theekringen in je kopjes (weg goed uitspoelen daarna), etc. etc.

Bij twijfel even op een niet zichtbaar plekje proberen, tis nogal aggressief spul vandaar.
En als het niet nodig is gewoon allesreiniger of schoonmaakazijn ofzo gebruiken.
Goed plan
pi_39695230
Na een week vakantie ga ik nu gewoon weer verder met de Beginner Babysteps. Vandaag stap 6: Hotspots!
Trust me, I know what I'm doing.
pi_39696588
Pfff dat Kelly's klusje van vandaag, was met 15 minuten een beetje optimistisch....
Je gasfornuis 15 minuten schoonmaken en dan stoppen....
uhm toen zag mijn gas fornuis nog blauw van het schoonmaakmiddel en lagen de gaspitten nog in de soda. 3 kwartier beziggeweest, maar het gasfornuis is schoon
pi_39701743
Ik ben trouwens dol op de Weekly Home Blessing Hours! Het werkt echt, na een uur is mijn hele huis toonbaar (alleen haal ik de 10 minuten voor het stofzuigen niet, ik heb absoluut langer nodig om alle kamers te doen...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39702030
Ik heb Kelly's klusje helemaal niet ontvangen.....vreemd.

Ga maar is even op de site rondneuzen voor die blessing toestand, zegt me nu nog niets...
Gek op mooie kleding.
pi_39702090
Ik kijk altijd even op de site wat Kelly's klusje is als ik ga schoonmaken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 juli 2006 @ 21:28:07 #133
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_39703103
Mijn control journal - ik ben op dag 8 van de babysteps - is af! Ik mocht me niet laten leiden door perfectionisme dus... ben ik iéts minder perfectionistisch geweest dan normaal.

pi_39703199
Iets minder perfect hè, Nugget
pi_39703238
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk altijd even op de site wat Kelly's klusje is als ik ga schoonmaken.
ik blijf het toch een enorme chaotische site vinden

wel tips geven om je huis op te ruimen etc maar zelf zo'n site hebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39703272
Ik heb net op de site zitten zoeken, vond wel de home blessing toestand maar niet Kelly's klusje......

Nugget, heb je het echte boekje besteld?
Gek op mooie kleding.
pi_39703314
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef DarkElf het volgende:

ik blijf het toch een enorme chaotische site vinden

wel tips geven om je huis op te ruimen etc maar zelf zo'n site hebben
Ben het 100% met je eens
pi_39703386
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb net op de site zitten zoeken, vond wel de home blessing toestand maar niet Kelly's klusje......
http://www.flylady.org/

Scroll naar: Basic Weekly Plan.... Jump in where you are! klik op Current FLY zone

Klik op Kelly's Mission
  maandag 10 juli 2006 @ 21:35:47 #139
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_39703404
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Iets minder perfect hè, Nugget
Nou
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef MissFrodo het volgende:

Nugget, heb je het echte boekje besteld?
Nee, dit is een notitieblokje wat ik bij de Hema gekocht heb. En ik heb Flylady geprint en uitgeknipt en er tekst bij gedaan. Ik vind het vooral fijn omdat het een 'horizontaal' boekje is en ik hem overal rechtop neer kan zetten. Hij was een eurootje of twee geloof ik
pi_39703526
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Scroll naar: Basic Weekly Plan.... Jump in where you are! klik op Current FLY zone

Klik op Kelly's Mission
Thanks, gevonden. Gelukkig heb ik pas oven en fornuis helemaal geboend en heb ik dus geen klusje gemist

Nugget het ziet er erg profi uit zo dat boekje leuk!!
Gek op mooie kleding.
pi_39703542
Ik heb een roze multomap genomen en voor het plastic venster aan de voorkant heb ik deze in A4-formaat geschoven: http://www.flylady.org/images/nowhine.pdf

maandag 10 juli 2006 @ 21:42:28 #142
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_39703658
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:39 schreef MissFrodo het volgende:

[..]

Thanks, gevonden. Gelukkig heb ik pas oven en fornuis helemaal geboend en heb ik dus geen klusje gemist

Nugget het ziet er erg profi uit zo dat boekje leuk!!
Dankjewel! Als je hem zelf ook wil kopen, moet je zoeken naar een felroze boekje met een doorzichtig blaadje ervoor met NOTES er op. Ik heb de hele HEMA doorgelopen tot ik het... ehm, ja. perfecte boekje er voor vond.

(Dat is dus echt iets wat ik compleet negeer van Flylady, niet perfectionistisch mogen zijn. Ik ben vormgever, c'mon! )
pi_39703862
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:42 schreef Nugget het volgende:

[..]

Dankjewel! Als je hem zelf ook wil kopen, moet je zoeken naar een felroze boekje met een doorzichtig blaadje ervoor met NOTES er op. Ik heb de hele HEMA doorgelopen tot ik het... ehm, ja. perfecte boekje er voor vond.

(Dat is dus echt iets wat ik compleet negeer van Flylady, niet perfectionistisch mogen zijn. Ik ben vormgever, c'mon! )
hier nog zo een

maar ik ben ook wel een alles of niets type: of ik maak alles schoon, of ik doe helemaal niets in huis. Geld ook voor andere aspecten van mijn leven, en is af en toe wel erg vermoeiend (routines opbouwen kan ik niet goed). Ik denk eigenlijk ook dat het flylady systeem niet zo gaat werken bij mij op de lange duur, maar ik wil wel af en toe wat peptalk krijgen om klusjes te doen.
pi_39703914
Maar daar gaat het dus juist mis volgens flylady, octo. Die alles of niets mentaliteit had ik ook...maar dan stapelt zich het werk op en zag ik er steeds meer tegenop en als ik het dan deed was ik een halve - hele dag bezig Nu ben ik steeds maar heel even bezig en mijn huis houdt zichzelf schoon lijkt het wel!
  maandag 10 juli 2006 @ 21:51:26 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39704027
Wat schrijven jullie dan psies in jullie boekjes/mappen?
pi_39704063
maar ik kan me er vaak gewoon niet toe zetten om ook maar een klein beetje te doen. Als ik eenmaal op gang ben (eigenlijk gebruik ik daar de zaterdag voor) dan blijf ik ook bezig, en vind dat ook niet erg.

Hou jij vaste tijden aan om iets te doen? Ik zou een soort van klokje moeten hebben met reminders wanneer ik iets moet gaan doen.
pi_39704094
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef Aventura het volgende:
Wat schrijven jullie dan psies in jullie boekjes/mappen?
Ik heb er vooral lijstjes inzitten, Aventura. Lijstjes met wat ik wanneer 'hoor' te doen.
Maar ook een 'ik ga op reis en neem mee...' lijstje bijvoorbeeld.
pi_39704704
Wow Nugget wat een stoer Control Journal!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_39704853
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klik op Kelly's Mission
ah thenks
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39706620
Ik hielp vanavond een client met de afwas en kreeg de neiging om zijn sink te laten shinen
Out of my mind, back in five minutes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')