Goed planquote:Op maandag 10 juli 2006 13:34 schreef MissFrodo het volgende:
De zuurstof variant en de gewone gebruik ik soms voor de wcpot, in echte vieze gevallen.
Kan ook voor gootsteen, douche, bad, vuilnisbak, kattenbak, theekringen in je kopjes (weg goed uitspoelen daarna), etc. etc.
Bij twijfel even op een niet zichtbaar plekje proberen, tis nogal aggressief spul vandaar.
En als het niet nodig is gewoon allesreiniger of schoonmaakazijn ofzo gebruiken.
ik blijf het toch een enorme chaotische site vindenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk altijd even op de site wat Kelly's klusje is als ik ga schoonmaken.
Ben het 100% met je eensquote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef DarkElf het volgende:
ik blijf het toch een enorme chaotische site vinden![]()
wel tips geven om je huis op te ruimen etc maar zelf zo'n site hebben
http://www.flylady.org/quote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb net op de site zitten zoeken, vond wel de home blessing toestand maar niet Kelly's klusje......
Nouquote:
Nee, dit is een notitieblokje wat ik bij de Hema gekocht heb. En ik heb Flylady geprint en uitgeknipt en er tekst bij gedaan. Ik vind het vooral fijn omdat het een 'horizontaal' boekje is en ik hem overal rechtop neer kan zetten. Hij was een eurootje of twee geloof ikquote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef MissFrodo het volgende:
Nugget, heb je het echte boekje besteld?
Thanks, gevonden. Gelukkig heb ik pas oven en fornuis helemaal geboend en heb ik dus geen klusje gemistquote:Op maandag 10 juli 2006 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.flylady.org/
Scroll naar: Basic Weekly Plan.... Jump in where you are! klik op Current FLY zone
Klik op Kelly's Mission
Dankjewel! Als je hem zelf ook wil kopen, moet je zoeken naar een felroze boekje met een doorzichtig blaadje ervoor met NOTES er op. Ik heb de hele HEMA doorgelopen tot ik het... ehm, ja. perfecte boekje er voor vond.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:39 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Thanks, gevonden. Gelukkig heb ik pas oven en fornuis helemaal geboend en heb ik dus geen klusje gemist![]()
Nugget het ziet er erg profi uit zo dat boekje leuk!!
hier nog zo eenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:42 schreef Nugget het volgende:
[..]
Dankjewel! Als je hem zelf ook wil kopen, moet je zoeken naar een felroze boekje met een doorzichtig blaadje ervoor met NOTES er op. Ik heb de hele HEMA doorgelopen tot ik het... ehm, ja. perfecte boekje er voor vond.
(Dat is dus echt iets wat ik compleet negeer van Flylady, niet perfectionistisch mogen zijn. Ik ben vormgever, c'mon!)
Ik heb er vooral lijstjes inzitten, Aventura. Lijstjes met wat ik wanneer 'hoor' te doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef Aventura het volgende:
Wat schrijven jullie dan psies in jullie boekjes/mappen?
ah thenksquote:Op maandag 10 juli 2006 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.flylady.org/
Scroll naar: Basic Weekly Plan.... Jump in where you are! klik op Current FLY zone
Klik op Kelly's Mission
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |