Dat is wel waar idd. Maar in NL dus niet echt. En vind DPT toch best een grote act. Maargoed, mocht het echt zo zijn. Dan is het zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:48 schreef belsen het volgende:
Mando Diao is zeker in Duitsland (nog) een kop groter.
Dat zou ik zeker maar eens gaan doen, ja.quote:Op maandag 4 september 2006 13:44 schreef MaJo het volgende:
CoolZal ik ook eens naar Mando Diao gaan luisteren
Inderdaad. Dat heb ik haar al máánden geleden opgedragenquote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker maar eens gaan doen, ja.
Mando Diao
quote:We are sorry to announce that Dirty Pretty Things have had to cancel their support slot on Mando Diao's European tour due to an unavoidable change in the band's schedule. The band sincerely apologise for any inconvenience caused to those planning on going to any of the gigs and look forward to playing in Europe again soon.
Een mix tussen The Libertines en The Clash, denk: doeltreffende popmuziek met een vuig rockrandje.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:26 schreef GotC het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar zeWaarmee kan je Dirty Pretty Things vergelijken? Heb nog wel een poster van ze gekocht in Schotland, maar op dat moment meer omdat ik die poster zo gaaf vond
.
godverdomme, net kaarten gehaald..quote:05/09 Tour with Mando Diao Cancelled
We are sorry to announce that Dirty Pretty Things have had to cancel their support slot on Mando Diao's European tour due to an unavoidable change in the band's schedule. The band sincerely apologise for any inconvenience caused to those planning on going to any of the gigs and look forward to playing in Europe again soon.
Is 5 dagen geleden ook al gepost.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:42 schreef fretclick het volgende:
[..]
godverdomme, net kaarten gehaald..![]()
Ja dat was wat minderquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
nét nadat ik kaartjes had gekocht![]()
Ja, Mando Diao is ook zónder DPT leukquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat was wat minderMaar we kunnen gewoon naar Mando Diao gaan toch? Moet er nog steeds eens naar luisteren
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, Mando Diao is ook zónder DPT leuk![]()
![]()
ehh..je had gabriel rios achtige muziek verwacht, of vind je het zo klinken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Zit er nu naar te luisteren en klinkt lekker, had iets heel anders verwacht. Soort Gabriel Rios achtige muziek
Edit: verkeerde smiley
Nee dat had ik verwacht, dit klinkt absoluut niet als Gabriel Riosquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehh..je had gabriel rios achtige muziek verwacht, of vind je het zo klinken?![]()
![]()
Vandaar dat ze ook in het voorprogramma zouden staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat had ik verwacht, dit klinkt absoluut niet als Gabriel RiosVind ik trouwens ook leuk hoor, maar dit past wat meer bij Dirty Pretty Things
Dat bedoel ik dus ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook in het voorprogramma zouden staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ookWie komt er nu in het voorprogramma eigenlijk? Gabriel Rios?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |