abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:18:41 #1
43420 Quniac
Ik heb alleen een titel..
pi_7829242
Ze stonden/staan vanavond in Vera in Groningen.. ik heb ze zelf helaas niet kunnen zien, zag het ook vandaag pas in de Spits staan..

Iemand die het wel gezien heeft? En hoe was het?!?!

They roeeeel (vooral mr moon:))

Waarom nou weer een "signature"? Is handtekening niet goed genoeg?
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:28:35 #2
43420 Quniac
pi_7829451
wel kijken maar niet posten he! ik heb t wel door...
  zaterdag 11 januari 2003 @ 10:44:26 #3
43420 Quniac
pi_7835692
ik kan me niet voorstellen dat er niemand heen geweest is
  zondag 12 januari 2003 @ 00:32:17 #4
43420 Quniac
pi_7847560
T spijt me enorm, maar probeer het toch nog voor 1 laatste keer.. is nie erg he
pi_12975444
Shit zeg, dat deze plaat al zo lang uit is, terwijl ik er niks van af wist.....bring em in is bijzonder goed te doen!
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_12986361
ik heb ze wel live gezien op lowlands
en de liedjes waren op zich wel leuk maar niet bijzonder
alleen de zanger/gitarist die stond zo populair te doen
en zo hijgend te praten
terwijl hij niet eens gitaar kon spelen
zijn gitaar werd niet eens gestemd in de soundcheck
dan weer speelde hij open akkoordjes mee met de gitarist die wel echt was
dan speelde hij open akkoorden midden in de hals
dan weer een barre akkoordje
dus geen alternatieve stemming of zo
hij speelde nooit alleen (begon pas met spelen toen alle intstrumenten bezig waren)
en heel onnatuurlijke manier van aanslaan
je hoorde zijn gitaar ook niet, en ik heb heel goed staan luisteren
dus dat ventje mag van mij oprotten
en klappen deed ik ook niet
stelletje losers
pi_12986436
ik kende maar een paar nummers, maar wou ze toch persé op lowlands zien... ik vond het juist hartstikke leuk, vooral toen ze lady speelden (bijna iedereen kent dat nummer wel van de reclame)... ben ook wel van plan de cd('s) te kopen!
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_25341153
Ik Heb Ze in Tovolie GEZIEN!!!

vette shit zeg ik je!
  donderdag 3 maart 2005 @ 06:46:31 #9
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25342027
De eerste CD is wel okee, maar die tweede maar matig.
weg
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:58:11 #10
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_25345913
Gister ook in Tivoli geweest (goh, BaNEEL, waar stond jij :p ) Wat mij betreft mogen ze die middelste kerel met het leren jasje uit de groep schoppen en die rechtse (kijkers thuis links) dude met de rode blouse tot leider van de groep promoveren. Bah, wat een arrogante kwast die zanger. 'Kijk ik speel een niet zo hard liedje, als ik dan met mn gitaar ga slingeren dan wordt t wel hard'. En zijn schreeuw klonk ook nergens naar: hij heeft niet zo'n volumineuze stem, als hij dan schreeuwt, klinkt t als een Suzuki Alto die voor het stoplicht zn motor even laat grommen.

Nee, dan die met de rode blouse: Mr. Moon, Down in the past, refrein van God Knows... Die kerel heeft een geweldige stem, en heeft niet zo'n arrogante uitstraling.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_25357080
Nja, maar als die tot leider van de band slaat, wordt hij wellicht ook arrogant, en is het schaap van de dam, ik bedoel, het hek over de sloot, euh, lama, ik heb water zien fietsen.
Maar ik zou zeggen, laat die gast die gast. En de leadzanger heeft wel een stem die er wel bij hoort, maja..

Ik stond vooraan , op het eind
  Moderator vrijdag 4 maart 2005 @ 01:58:12 #12
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_25357816
Gisteren in Tivoli geweest, vandaag in de Melkweg. Blijft een goede band, voor wie nog wil: morgen in de Vera, Groningen.

Arrogant of niet, maakt me eigenlijk niks uit. Ze spelen goed en hebben goede nummers. Als ze weer komen ben ik weer van de partij.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_26753473
Zondag 3 juli treedt Mando Diao op tijdens het (gratis) Metropolis festival in Rotterdam.

[ Bericht 4% gewijzigd door Itch op 05-05-2005 14:25:25 ]
Vive la resistance!
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:21:47 #14
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_26753544
pas wat gedownload en ik ga ze zien op rock am ring. Het loopt wel los denk ik.
Life is easy with your eyes closed
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 23:58:03 #15
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_26768167
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:18 schreef Itch het volgende:
Zondag 3 juli treedt Mando Diao op tijdens het (gratis) Metropolis festival in Rotterdam.
Ik had het gezien en ben zeer zeker van plan om ze weer te gaan zien.
pi_31035553
Binnekort komen ze weer ff langs in Nederland; o.a. in Nijmegen en Haarlem iemand die ze nog gaat bewonderen?
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 20:24:21 #17
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_31037510
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:32 schreef DonStefano het volgende:
Binnekort komen ze weer ff langs in Nederland; o.a. in Nijmegen en Haarlem iemand die ze nog gaat bewonderen?
Ik ga naar Haarlem, dit ga ik niet missen.

[ Bericht 2% gewijzigd door belsen op 29-09-2005 20:46:41 ]
pi_31038068
Ik ga naar Nijmegen! Mando Diao
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:49:54 #19
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_31051137
ik kom ook naar nijmegen als het nog nietuitverkocht is
Life is easy with your eyes closed
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:26:52 #20
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_31085138
Nog een Mando Diao tip trouwens.

Probeer aan de single van God knows te komen, daarop staat het nummer Sweet Jesus: misschien wel het beste Mando Diao nummer tot nu toe.

Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 09:57:36 #21
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_31718038
Vanavond in het Patronaat, Haarlem: wie gaat er ook?
pi_31718895
Ben gisteravond in Doornroosje geweest, en ze speelden echt strak! Leuk voorprogramma -stelletje langharige rockers uit New York- ook. Enig bijzonder groot minpunt waren de grote getalen huppelkutjes uit Duitsland die zonodig massaal naar Nijmegen moesten komen maar daar zul je in de Patronaat ws wel geen last van hebben
pi_31729577
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef DonStefano het volgende:
Ben gisteravond in Doornroosje geweest, en ze speelden echt strak! Leuk voorprogramma -stelletje langharige rockers uit New York- ook. Enig bijzonder groot minpunt waren de grote getalen huppelkutjes uit Duitsland die zonodig massaal naar Nijmegen moesten komen maar daar zul je in de Patronaat ws wel geen last van hebben
De ergste gilmeisjes stonden toch echt naast mij had ik het idee, en die waren gewoon Nederlands... bah, wat een sfeerverziekers
Verder was het wel suuuuperleuk Wij gingen na het concert nog even dansen in de zaal, en bij de artiestenuitgang stonden allemaal van die schapen... anyway, op een gegeven moment loopt de bassist via het podium zo de zaal in... al die meisjes die handtekeningen wilden hadden gewoon niets door, dat was wel grappig, vond ik
pi_31731064
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:57 schreef belsen het volgende:
Vanavond in het Patronaat, Haarlem: wie gaat er ook?
Present!
  Moderator vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:53:26 #25
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_31748913
Kort verslagje van Haarlem:

Het voorprogramma was erg mwah... Weinig overtuigend, saaie 70's rock van een band die schijnbaar erg trots was op het feit dat ze uit "New York City" vandaan kwamen en die zichzelf heel wat vonden.

Na enig oponthoud begon het concert van Mando Diao en het geluid was echt om te janken: de zang was niet te verstaan, alles stond veel en veel te dof afgesteld en er kwam veel te veel geluid direct van het podium. Gedurende het optreden werd er veel gerommeld met het geluid en uiteindelijk werd het iets beter, maar goed was het nergens. Ik weet niet wie de geluidsman was, maar hij moet maar snel een hoekje opzoeken om zich in te gaan schamen.

De band speelde goed en leuke nummers. Ze begonnen met Paralysed (op zich jammer, want ik vind Cut the rope echt een briljante opener). Verder speelden ze weer de bekende mix van rockers ven ballads (Lauren's cathedral). Ze speelden vooral veel singles, wat op zich logisch is, maar ook een aantal b-kanten (Chi-ga, de bluesversie van Sheepdog en het geweldige Sweet Jesus in de toegift).

Al met al een leuke set, maar wel aan de korte kant en een niet geheel een logische opbouw; daarnaast miste ik ook wel wat nummers, die ik graag had willen horen.

Het publiek wordt wel minder valt me op. Steeds meer dronken, gillende meisjes van 15 (wat komen die daar doen, kunnen ze niet naar Chipz of Kus) en lompe punkzakken, wiens manier van dansen (beuken) even subtiel is als een bak reuzel. Dat begint toch wel een flink minpuntje te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')