Hier wonen voor de rest nergens ausländer dus waarom hier in de buurt nu net de enige van de hele wijk moeten wonenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef ruud.nl het volgende:
en dan nog blij zijn dat je in Helmond woont...![]()
OMDAT HET DAT ZIJN TOEVALLIG?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:21 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken, racist..
STFU
Elke ochtend werk ik al...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:22 schreef Megumi het volgende:
Ga werken heb je er geen last van.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef Camplo het volgende:
Paar deuren verder wat chinezen van jaar of 7-8 maar die zijn rustig.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:21 schreef Camplo het volgende:
Hier wonen voor de rest nergens ausländer dus waarom hier in de buurt nu net de enige van de hele wijk moeten wonen
thuis toevallig?quote:
Geen idee of het Marokkanen zijn, er hangt aan de voorkant van het huis iig een satteliet waar Maroc.Sat opstaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef nonzz het volgende:
Even wat recht zetten: Marokko ligt niet in het midden oosten.....
waar zegt hij dat het om Marokkanen gaat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef nonzz het volgende:
Even wat recht zetten: Marokko ligt niet in het midden oosten.....
Maroc.Sat.....Lijkt me een uitgemaakte zaak: Marokkanen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geen idee of het Marokkanen zijn, er hangt aan de voorkant van het huis iig een satteliet waar Maroc.Sat opstaat.
Nee volgens mij is dat gewoon iets in de trend van Arabische zenders. Er hangt in mn krantenwijk ook een Cyfra.sat en een Pol.sat en die Cyfra.sat geen idee waar dat van is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef nonzz het volgende:
[..]
Maroc.Sat.....Lijkt me een uitgemaakte zaak: Marokkanen!
quote:[b]Op donderdag 6 juli 2006 11:19
Als ze vandaag nog 1x zo abnormaal debiel gaan schreeuwen, koop ik een varkenskop smijt hem morgenvroeg (05:00) in de tuin, ga naar de dierenwinkel koop een gerookte varkenspoot, gooi die op het tuinpaadje, en wat varkensoren. Teven ga ik dalijk beginnen met A3 formaat posters van Knorretje uit te knippen, hopelijk hebben die kids er een flinke afkeer van en gaan ze niet meer zo debiel zitten te schreeuwen.
![]()
![]()
![]()
quote:van Midden Oostense afkomst
Hoe dan ook, je bent en blijft een kuthoerquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat gewoon iets in de trend van Arabische zenders. Er hangt in mn krantenwijk ook een Cyfra.sat en een Pol.sat en die Cyfra.sat geen idee waar dat van is.
Knorretjequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef Camplo het volgende:
Teven ga ik dalijk beginnen met A3 formaat posters van Knorretje uit te knippen, hopelijk hebben die kids er een flinke afkeer van en gaan ze niet meer zo debiel zitten te schreeuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
Buurvrouwquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef Repeat het volgende:
Bij mn buurvrouw zijn al dr vriendinnen op bezoek die de hele ochtend al als heksen zitten te lachen in de tuin. Ik probeer te slapen gvd!!!
Ik schreeuwde niet als een debiele rotmongool dan kreeg ik een draai om me oren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef ijsklont het volgende:
Jij was vroeger natuurlijk altijd doodstil als je buiten aan het spelen was.
buurvrouw 50-60+quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Buurvrouw![]()
![]()
Vriendinnen![]()
![]()
Slapen om 12.00 uur![]()
Dit riekt naar een aangifte.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik schreeuwde niet als een debiele rotmongool dan kreeg ik een draai om me oren.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee hoor dat riekt gewoon naar goede opvoeding mishandeling
Enfin, ik schreeuwde niet. Deze kinderen ontbeert het aan elke normale vorm van opvoeding.quote:
Deze kinderen ontbeert het aan re-migratie wijsheid.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:09 schreef Camplo het volgende:
Deze kinderen ontbeert het aan elke normale vorm van opvoeding.
Ah, slechte jeugdquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik schreeuwde niet als een debiele rotmongool dan kreeg ik een draai om me oren.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ah, slechte jeugdJaloers
Wil je erover praten?![]()
Mijn kinderen schreeuwen wel als debiele rotmongolen, dat lucht lekker op, worden het niet van die frusti's later.
Heistraat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef ruud.nl het volgende:
en dan nog blij zijn dat je in Helmond woont...![]()
Woei, Dierdonkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |