dat is engeland droplul. alles is in ponds aangegevenquote:op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef michielph het volgende:
[..]
[..]
ook voor jou, nog bronnen geraadpleegd? tip, moet je eens doen!
verder zijn de jarigen te vewend en arrogant voor woorden; een keertje bootcamp zou niet slecht voor ze wezen. als je ziet hoeveel mensen daar zijn, zou het niet geek zijn als ze van 90% de naam niet kennen.
daar kun je geen mening over hebben, dat is feit of geen feit.quote:op donderdag 6 juli 2006 12:13 schreef __droogkloot__ het volgende:
ik heb het ook gezien, het is om ziek van te worden. dat soort kinderen gaan later echt niks bereiken denk ik, ze kunnen alleen teren op het geld van papa vind ik.
je moet het programma eens zien.quote:op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef superhero87 het volgende:
volgens mij is iemand hier gewoon jaloers![]()
dus?quote:op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef affenstrudel het volgende:
[..]
je moet het programma eens zien.
nu, bevoorbeeld is er op mtv een wijf dat een suv( 60 000$) gaat krijgen, een villa van 50 000$, een vip, en nog een auto van (90 000$)
kotserdekots:r
dat vind ik ook al heel wat. mijn 16e verjaardag stelde niet veel voor....m'n 21e verjaardag ook niet (maar dat wilde ik zelf). echt...verjaardagen zijn overrated...en ook al lijken ze af en toe heel erg volwassen...ze zijn zo opgegroeid dat ze zich te kinderachtig gedragen, en dat zal waarschijnlijk nooit overgaan (paris hilton anyone?)quote:op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef vanderwoude het volgende:
en ik al blij dat ik een stereo kreeg voor mijn 16e verjaardag...
ik kreeg gewoon wat ik normaal ook kreeg :wat geld en een welgemeende 'goed dat je nog leeft'.quote:op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef vanderwoude het volgende:
en ik al blij dat ik een stereo kreeg voor mijn 16e verjaardag...
dat is ook de goede instelling, alleen jammer dat het grootste deel van mijn studiefinanciering en het geld van mijn bijbaan aan mijn studie opgaat. en wat ervan overblijft wordt vooral besteed aan vakantie e.d. dus ben wel blij dat ik af en toe wat krijg wat ik zelf amper zou kunnen betalen.quote:op donderdag 6 juli 2006 23:55 schreef nosh het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon wat ik normaal ook kreeg :wat geld en een welgemeende 'goed dat je nog leeft'.
zelfde geldt voor mijn 18de, niks rijbewijzen over suv's, ik heb een ov-jaarkaart, en als ik een auto wil, dan ga ik er maar voor werken.
en weet je? stiekem ben ik nog blij dat ze deze mentaliteit hebben aangeleerd. niks leukers dan in een kamer zitten, die vol ligt met spullen waarvoor je zélf hebt gewerkt en die je zélf hebt verdiend.
precies, die "spanning" dat er iets fout gaat is ook zo nep...overal staan camera's...net ook met die kankerdikke neger en kayne west.... en uiteindelijk komt alles toch goed.....kankernep gastquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:11 schreef danny_ramone het volgende:
ik hoop niet dat ik de enigste ben die doorheeft dat dit allemaal doorgestoken kaart is en er gewoon een script voorgeschreven is ???
oftewel...mtv betaalt de opname uiteraard, maar denk je echt dat ze die mercedes mogen houden ofzo ?? ( zijn waarschijnlijk gewoon acteurs allemaal, leuk baantje voor figo!! )
zelfde met viva la bam. ( in vergelijking met de cky movies )
quote:op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef casb het volgende:
het probleem in amerika is, is dat het normaal is dat je daar een auto krijgt als je 16 bent.
het is een erg groot land, zonder auto kan je nixquote:echt te belachelijk voor woorden.
jij hebt er over nagedachtquote:maarja, amerika is sowieso te belachelijk voor woorden
leuk taalgebruik..quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:47 schreef agiath het volgende:
[..]
precies, die "spanning" dat er iets fout gaat is ook zo nep...overal staan camera's...net ook met die kankerdikke neger en kayne west.... en uiteindelijk komt alles toch goed.....kankernep gast
die kinderen zijn al verziekt als ze nog maar net in de luiers zitten, niks aan te doen... ja 1 ding: preventief ruimen!quote:op vrijdag 7 juli 2006 09:28 schreef natalie het volgende:
ik snap überhaupt niet wat er zo bijzonder is aan hun zestiende verjaardag. "pappa, mag ik een mercedes?" "tuurlijk, schat." "pap, wil je zorgen dat p.diddy op m'n feest komt?" "tuurlijk schat." verwende lui. die kinderen weten niet beter dan een leven van luxe. wacht maar tot ze tot de ontdekking komen dat er meer is dan zwemmen in je privé zwembad en gucci-schoenen kopen. kennen ze de waarde van geld wel? nee, ik denk het niet.
tja, en het feit dat tig straten niet eens meer een trottoir hebben, omdat al die vadsige ameirkanen niet eens meer hun auto uit hoeven speelt ook wel mee. eigenlijk.quote:op vrijdag 7 juli 2006 03:11 schreef bonobo11 het volgende:
het is een erg groot land, zonder auto kan je nix
in nederland ook hoor. een kennis van me werkt bij een bank en er komen dagelijks verzoeken voor flinke leningen binnen van 18-20 jarigen om een auto te kopen. ze krijgen 'm nog vaak ook.quote:op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef hydrah het volgende:
wat ook is, is dat de amerikanen zich vaak in de schulden werken ....
wehehehehe, als je het over onze buitendlandse vrienden hebt dan weet ik wel hoe ze eraan komen. ik heb het gewoon een keer gevraagd aan iemand die ik kende.quote:op vrijdag 7 juli 2006 10:09 schreef puckzzz het volgende:
[..]
in nederland ook hoor. een kennis van me werkt bij een bank en er komen dagelijks verzoeken voor flinke leningen binnen van 18-20 jarigen om een auto te kopen. ze krijgen 'm nog vaak ook.
ik zie ook steeds meer jongeren met een dikke auto onder hun reet die ik niet kan betalen van mijn loontje
ik bespeur het ontbreken van kennis der nederlandse taal.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef 2609 het volgende:
ik bespeur enige jaloesie
dat komen ze echt niet te weten hoor, die leven gewoon door op het geld van paps en krijgen via hem een leuk functietje in zijn imperiumquote:op vrijdag 7 juli 2006 09:28 schreef natalie het volgende:
die kinderen weten niet beter dan een leven van luxe. wacht maar tot ze tot de ontdekking komen dat er meer is dan zwemmen in je privé zwembad en gucci-schoenen kopen. kennen ze de waarde van geld wel? nee, ik denk het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |