Kan nog, maar reeel is het niet.quote:
quote:Twente Europees
quote:Heracles klassebehoud
promotie van één van beide zou nog steeds super zijnquote:Óf de Eagles óf Zwolle kampioen eerste divisie
quote:Parma Europees
quote:Aberdeen eerste 5
Niets afgescheurd, maar wel verrekt.quote:Zelf een wedstrijd uitspelen zonder m'n kruisbanden af te scheuren
Is een goede kwaliteit.quote:Ja, ik ben veeleisend.
Klopt wel enigsinds alleen noem ik het niet echt eervol.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:45 schreef Pritt het volgende:
Landskampioen of eervol ten onder in de laatste 1/2 weken.
Playoffs gehaald, We staan boven Vitesse, Heerenveen kan ook nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:40 schreef TheGHunter het volgende:
Club: Roda JC
Tevreden:
- playoffs
- boven Heerenveen en Vitesse eindigen
- thuis van Ajax en Feyenoord winnen
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen -> top 5 finishen, overwinteren in Europa en halve finale KNVB beker.
Succes nog in de nacompetitie, dat we volgend jaar elkaar maar weer treffen. ik vind die derby altijd leuk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:30 schreef Mindlight het volgende:
Op welke manier dan ook handhaving, en wat punten pakken tegen Sparta.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef Lurtt het volgende:
Kampioen met Feyenoord...
We doen nog mee voor de play offs!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef Thieske het volgende:
Als ik met een gerust hart de laatste speelrondes kan bekijken.
Oftewel dat NAC zich zo rond maart al veilig heeft gespeeld.
Tsja, en het werd het beroerste seizoen in 10 jaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:24 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal; De FAC en/of kampioen.
Nog steeds mogelijkquote:FC Den Bosch; Alleen bij promotie (op welke manier dan ook)
bijnaquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:13 schreef rubbereend het volgende:
PSV Kampioen wordt en minimaal de 2e ronde van de CL haalt
Het kan nog...quote:
Achteraf voorspellen heeft weinig nut.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:15 schreef Stienn het volgende:
Als AZ of psv kampioen wordt! Het liefste had ik Twente maarja..
Geslaagd seizoen. Nou nog verder komenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef W2O het volgende:
FC Groningen. Mijn seizoen is geslaagd als we weer de play-offs halen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |