Ga eens tampons leegzuigen ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:01 schreef Sebasser het volgende:
smerig topic
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:00 schreef Rabrynil het volgende:
Fipo
DubbelD is liefquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:00 schreef Rabrynil het volgende:
Hey gitaarsletje, ik ga maffen.
Later.
Dubbie pwned.
Trusten Rabrynilquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:00 schreef Rabrynil het volgende:
Hey gitaarsletje, ik ga maffen.
Later.
Dubbie pwned.
Ze doen altijd een wedstrijdje wie de fipo heeft @ GM topicquote:
Tss, peutersquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:05 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Ze doen altijd een wedstrijdje wie de fipo heeft @ GM topic
Vandaag Rabrynil, dus DD is PWND
Dat kan de slariBot veel beterquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tss, peuters
Nu ik dit weet, ga ik voortaan elke dag precies om 0300 uur klaarstaan
Ja, maar was er geen regel dat er geen bots waren toegestaanquote:
Er is nergens een expliciet verbod en ik hou me aan de nieuwe policy.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar was er geen regel dat er geen bots waren toegestaan
Oh, en daarnaast..
Dat is een kwestie van programmeren. Ik heb nooit iemand toestemming gevraagd.quote:Als de slariBot wel mag, dan is hij er alleen voor bepaalde dingen
Zoals Whatpulse statics toch ?
Aantal posts: 9 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:01 schreef timmeeeh het volgende:
pleur op met je goedemorgen
het is 3u snahcts
Ahnee, ik dacht dat dat wel verboden zou zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er is nergens een expliciet verbod en ik hou me aan de nieuwe policy.
[..]
Dat is een kwestie van programmeren. Ik heb nooit iemand toestemming gevraagd.
'Goeiemorgen' is een speciale account hiervoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 07:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aantal posts: 9 (gemiddeld 1 per dag)
lekker lang? hoezo? langer dan normaal?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:27 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh fokgenoten.![]()
Bijna een lekker lang weekend.![]()
Nog niet wakker?? Anders zeg ik het gewoon nog een keer!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef hamkaastosti het volgende:
huuuuu
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef hamkaastosti het volgende:
ik ben reeds sinds 7:40 wakker
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:56 schreef Metaalkop het volgende:
môgguh
Iets nodig, m'n kind?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef MissHobje het volgende:
ja goede avond allen....
* joehoe modjes![]()
*
Het is zondag hoor..........quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef -Evert- het volgende:
Schop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |