quote:
Ik ben ook wel voor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ik ook al bedacht, wilde het in het negende topic gaan zeggenMaar dat is al over een uur
Ik weet welke crises je bedoelt met Van Thijn en Bolkestein, maar die worden toch niet 'Nacht van Van Thijn' en 'Nacht van Bolkestein genoemd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:04 schreef Gatalin het volgende:
Wiegel, Van Thijn en Bolkestein ken ik, maar die hadden volgens mij niet allemaal met de Tweede Kamer van doen
Die twee zijn goedquote:
Mijn bron voor politieke zaken is doorgaans www.parlement.com en die noemt het niet zo. Ook de media noemde het gewoon de 'Crisis rond de Gekozen Burgermeester'...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:17 schreef Gatalin het volgende:
Nacht van van Thijn bestaat wel volgens google, maar dat had alleen tot resultaat dat de graaf wegging
In een googlefight wint nacht van van thijn, maar goed, dat doet er allemaal niet toequote:Op donderdag 6 juli 2006 02:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mijn bron voor politieke zaken is doorgaans www.parlement.com en die noemt het niet zo. Ook de media noemde het gewoon de 'Crisis rond de Gekozen Burgermeester'...
Yippie!!!quote:
Klopt als enen bus!quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:29 schreef wyccie het volgende:
De Waterlelies - Monet
Het Meisje met de Parel - Vermeer
Het Nachtcafe (in Aarlen) - Van Gogh
Las Meninas
De Kus - Klimt
De Schreeuw - Munch
De Joodse Bruid - Rembrandt
Guernica - Picasso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |