Geen idee, mijn klok staat stilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef Dinguss het volgende:
hoe laat is 't dan?
Yep, me2 maar merk toch wel dat ik het nog steeds bloedjeheet heb als ik een klein stukje heb gefietst o.i.d. dus zolang je niets doet (of hoeft te doen) is het primaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef Capa het volgende:
ik bent er helemaal aan gewend en vin het fijn
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:56 schreef Wilfret het volgende:
Morgennacht word het niet kouder dan 25 graden
Ik zit van halfnegen tot vijf in een airco-omgeving.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:10 schreef Nosh het volgende:
Godver, ik wil met een tropenrooster leven, maar dat lukt niet. 6 uur op, dan door tot 5, zonder airco of iets. En dan toch pas om 9 uur eten, door een hopeloos gebrek aan eetlust, waardoor ik tot 10 uur sta af te wassen en ik wéér een avond heb verziekt.
En dan kom je in je kamer, hangt er een temperatuur van 35 graden, en blaast de ventilator ook alleen maar warme lucht rond.
Ik eet echt heel weinig de laatste dagen, en ik begon net een beetje op gewicht te komen: ik wil niet weten hoeveel gewicht ik al verloren heb met dat kloteweer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:14 schreef Jarno het volgende:
Eten is ook wel kut met dit weer ja.
Bij ons in de keuken is het vanaf 5 uur zo warm dat je echt geen zin hebt om uitgebreid boven de potten en pannen te gaan staan, en al die salades en stokbroodjes heb je na een paar van deze weken ook wel goed gehad. Pas vanaf 8 uur wordt het bij ons weer leefbaar in de keuken en op het balkon, dan eten we ook pas de laatste tijd...
Hitte: prima.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hitte: prima.
Benauwdheid:
In Nederland kan het gewoon niet lekker warm zijn, maar schiet het meteen door naar debiel plakkerige omstandigheden.
Onzin. Vergelijking van niks.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef Ringo het volgende:
[..]ja en het bier smaakt hier ook nooit zoals in het buitenland, en de vrouwen zijn minder aantrekkelijk.
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Onzin. Vergelijking van niks.
Een mediteraan klimaat heeft hier gewoon niks te zoeken, dat trekt de flora en fauna niet. En ik eigenlijk ook niet
Maar goed, sluit je maar lekker aan bij die 'JA JULLIE MOTTE NIET ZEIKE HOOR' roepers, en negeer het feit dat dit soort temperaturen gewoon nergens op slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |