En dat is je klacht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:16 schreef Conflict het volgende:
het is een stuk minder erg dan gisteren!
ik las copulerenquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:31 schreef Maddy_K het volgende:
Ik kan niet slapen van de hitte! Ben uit bed gekomen om nog eventjes te computeren.
Muggen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:37 schreef X-Naut het volgende:
Nou, ik ga het zo maar eens proberen. Fucking heet in de slaapkamer
Gelukkig heeft 'dinnetje het raam al wijd opengezet en staat de plafondventilator aan...
Met een plafondventilator is die hitte zo verdrevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:37 schreef X-Naut het volgende:
Nou, ik ga het zo maar eens proberen. Fucking heet in de slaapkamer
Gelukkig heeft 'dinnetje het raam al wijd opengezet en staat de plafondventilator aan...
Ik heb er nog zat, wel een goed idee...quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, mijn waterijsjes zijn nu op..
Waterbed in de vriezerquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, mijn waterijsjes zijn nu op..
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:54 schreef Gatalin het volgende:
Ik slaap in mijn blote hol en de overburen keken vanmorgen al een beetje raar naar mij, omdat mijn gordijn iets opengeschoven was, dus die fout maak ik niet nog een keer...
Lekker doortochten is er dan ook niet bij...
En dan kun je Fok!ken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 04:12 schreef TheSorrow het volgende:
Hier is het goed te doen met een hempje op de Tomos
Nopequote:
Nee, ik was net terug van buiten, vandaar, ik dacht dat je dat wel zou snappen, 'hihi'quote:
iddquote:
Ja hee! Ben je nu Nederlander of niet!?!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:59 schreef sjakie007 het volgende:
Heerlijk die hitte, iedereen loopt te zeiken dat het in de winter te koud is en dat het warm moet worden. Is het een keer lekker warm, is het weer niet goed... Ideaal weer om te gaan wielrennen.
Ik loop nooit te zeiken over de winter, simpelweg omdat ik niet tegen hitte kan. Ik word dan nog pissiger om vanalles dan normaal en ik zweet meer. Godverdomme wat haat ik zomer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:59 schreef sjakie007 het volgende:
Heerlijk die hitte, iedereen loopt te zeiken dat het in de winter te koud is en dat het warm moet worden. Is het een keer lekker warm, is het weer niet goed... Ideaal weer om te gaan wielrennen.
*Helemaal mee eens is!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef Blue-eagle het volgende:
Winter:
Een set mooie kleding aan kan weer, je kookt niet gaar in je eigen zweet, comfi dikke truien, sneeuw :x ijs, lekkere frisse lucht overal, vroeg donker, koffie is weer lekker 's ochtends als ik op mijn werk kom. Gezellig kerst, sint'klaas sfeertje, nieuwjaar, schaatsen, wintersport.
Voor mij is zomer een hel, winter is.. heerlijk.. met een klein nadeeltje, koude handen bij ramen krabben. Maar dat heb ik er graag voor over.
Winter:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:24 schreef Blue-eagle het volgende:
Zomer:
Muggen, vliegen, wespen, mini-vliegjes, zweet, alles wordt nat bij de minste inspanning, droge ogen/neus van de airco indien aanwezig, 's avonds nauwelijks slapen van de hitte danwel het geluid van de ventilator danwel airco, stank van rubber en asfalt op de weg, verbrande huid. Kleren strijken is een hel, verplicht liggen bakken want ja.. zo witjes is ook niet alles he. Indien je aan het strand ligt dat vervelende gevoel van opdrogend zout op je huid. Hyperactieve kleuters die teveel herrie maken. En MUGGEN
Winter:
Een set mooie kleding aan kan weer, je kookt niet gaar in je eigen zweet, comfi dikke truien, sneeuw :x ijs, lekkere frisse lucht overal, vroeg donker, koffie is weer lekker 's ochtends als ik op mijn werk kom. Gezellig kerst, sint'klaas sfeertje, nieuwjaar, schaatsen, wintersport.
Voor mij is zomer een hel, winter is.. heerlijk.. met een klein nadeeltje, koude handen bij ramen krabben. Maar dat heb ik er graag voor over.
hahahahquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Winter:
Iedere dag fietsen door de kou met een druiper aan je neus, snuiven tot je er bij neervalt, er uit zien als een oliebol met die dikke winterjas, krimpende pik, ijskoude vrouwen die eerst ontdooid moeten worden, lage winterzon die de hele dag recht in je ogen schijnt, gekuchel van auto's 's ochtends (goed voor het milieu), erwtensoep, moordpogingen dmv ijsbal tegen je kop.
Was het maar weer winter!![]()
Morgen is het inderdaad het warmst, ik ga denk ik ook de hele dag zwemmen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:43 schreef mmaartenn het volgende:
duit in zakje doet.. maar toch wel lekker, zo'n warm weertje.. maar niet om te werken.. morgen 36 graden.. celcius ja.. ik ga de hele dag maar es zwemmen, denk ik![]()
Heerlijk allemaalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Winter:
Iedere dag fietsen door de kou met een druiper aan je neus, snuiven tot je er bij neervalt, er uit zien als een oliebol met die dikke winterjas, krimpende pik, ijskoude vrouwen die eerst ontdooid moeten worden, lage winterzon die de hele dag recht in je ogen schijnt, gekuchel van auto's 's ochtends (goed voor het milieu), erwtensoep, moordpogingen dmv ijsbal tegen je kop.
Was het maar weer winter!![]()
Je zeikt zelf poephoofd, het but argument ''altijd wat te zeiken'' gaat gewoon niet op. In Nederland is het nķķit lekker warm maar áltijd vies benauwd. Dus lik m'n ballen en ga terug naar je breezer schijtjong!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:59 schreef sjakie007 het volgende:
Poephoofd, dat is pas een argument waar je mee aan kan komen. En ja, het is hier wel wat benauwder dan bijv. in Italië, maar als het weer je hier niet bevalt kan je ook ergens anders heen gaan. Ik hoef je ballen niet te likken, ballen likken is zo gay, en breezer is niet aan mij besteed,, maar om het even over jou te hebben, kook je over!?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je zeikt zelf poephoofd, het but argument ''altijd wat te zeiken'' gaat gewoon niet op. In Nederland is het nķķit lekker warm maar áltijd vies benauwd. Dus lik m'n ballen en ga terug naar je breezer schijtjong!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:03 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Poephoofd, dat is pas een argument waar je mee aan kan komen. En ja, het is hier wel wat benauwder dan bijv. in Italië, maar als het weer je hier niet bevalt kan je ook ergens anders heen gaan. Ik hoef je ballen niet te likken, ballen likken is zo gay, en breezer is niet aan mij besteed, poephoofd is ook al zo'n sterk punt van jou, maar om het even over jou te hebben, kook je over!?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:55 schreef AirRaid het volgende:
morgen 36 graden hier in limburg. ik ga aanin het water liggen
Ja nou hier zit die zegmaar naast het huis maar ik kan hem niuet zien als ik achter in de tuin zitquote:
Ik heb het weloverwogen en heb besloten dat ik jullie mijn kutkop niet aan wil doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar.......jij bent toch het zonnetje in huis?
Waar blijven je fotos!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:31 schreef Ivo1986 het volgende:
ik moest lache
Wie wilt de zon uit de lucht schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |