En dat is je klacht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:16 schreef Conflict het volgende:
het is een stuk minder erg dan gisteren!
ik las copulerenquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:31 schreef Maddy_K het volgende:
Ik kan niet slapen van de hitte! Ben uit bed gekomen om nog eventjes te computeren.
Muggen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:37 schreef X-Naut het volgende:
Nou, ik ga het zo maar eens proberen. Fucking heet in de slaapkamer
Gelukkig heeft 'dinnetje het raam al wijd opengezet en staat de plafondventilator aan...
Met een plafondventilator is die hitte zo verdrevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:37 schreef X-Naut het volgende:
Nou, ik ga het zo maar eens proberen. Fucking heet in de slaapkamer
Gelukkig heeft 'dinnetje het raam al wijd opengezet en staat de plafondventilator aan...
Ik heb er nog zat, wel een goed idee...quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, mijn waterijsjes zijn nu op..
Waterbed in de vriezerquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, mijn waterijsjes zijn nu op..
quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:54 schreef Gatalin het volgende:
Ik slaap in mijn blote hol en de overburen keken vanmorgen al een beetje raar naar mij, omdat mijn gordijn iets opengeschoven was, dus die fout maak ik niet nog een keer...
Lekker doortochten is er dan ook niet bij...
En dan kun je Fok!ken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 04:12 schreef TheSorrow het volgende:
Hier is het goed te doen met een hempje op de Tomos
Nopequote:
Nee, ik was net terug van buiten, vandaar, ik dacht dat je dat wel zou snappen, 'hihi'quote:
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |