Voor wie ben jij?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef Zwansen het volgende:
KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KOM OP FRANKRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of gewoon in een ravijn, zijn mooiste val.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef Gitanki het volgende:
Terug Val portugees
Die Ronaldo moet eens wielrenner worden en dan Dekker nadoen, of vallen in een afdaling![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef kastanova het volgende:
Een nekschot is niet nodig bij Ronaldo, uitgaande van de statistieken zal hij uiteindelijk toch sterven aan aids....
quote:
ronaldo viel 70 meter diep, zijn hart stond stil, maar de blessuretijd liepquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Of gewoon in een ravijn, zijn mooiste val.
Eenschquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
eigenlijk wel een droom troostfinale Duitsland - Portugal
Zo dichtbij, maar helemaal niets
Ga zelf wegquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:45 schreef WeebI het volgende:
"dat dacht ik ook al"
stoer man, ga toch weg evert
What else is new.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
GADERDAMME, FIGO SMEERT GEWOON SAHA EEN GELE KAART AAN![]()
![]()
Je mist alleen de helft maar goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:46 schreef anneja het volgende:
wat is een wedstrijd volgen in topics toch heerlijk![]()
Evert bashen is nog slaapverwekkenderquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef SunChaser het volgende:
Evert is slaapverwekkend.
Als ik zie hoeveel ziektes toegewenst zijn aan de Portugezen lijkt het me geen slecht idee neequote:
Lama?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
Jongens! FF snel, hoe heettie die vorige keeper van Frankrijk, die neger met dat haar.
Jullie ook , stomme evert bashersquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Joeriii het volgende:
Evert zit echt ergens mee.
Lama, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
Jongens! FF snel, hoe heettie die vorige keeper van Frankrijk, die neger met dat haar.
Lamaquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
Dat spuugbeest, llamaquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
Reggie Blinker?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
Heeft waarschijnlijk gewed op Portuvalquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Joeriii het volgende:
Niet altijd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het zijn altijd de vrouwen die voor een latijns land zijn en hoe zuidelijker, hoe beter.
aquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
quiz:
na hoveel min gaat Ronaldo janken?
a >1
b1-5 min
c<5 min
Aquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
quiz:
na hoveel min gaat Ronaldo janken?
a >1
b1-5 min
c<5 min
Lama of Yak ofzo toch? Kameel? Dromedaris?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel ziektes toegewenst zijn aan de Portugezen lijkt het me geen slecht idee nee.
.
Denk je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Joeriii het volgende:
" there will be blood "quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef dolfg het volgende:
BELEEF DE LAATSTE MINUTEN VAN HET JANKVOETBAL!!!
De sletten ja. Vrouwen met klasse niet hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het zijn altijd de vrouwen die voor een latijns land zijn en hoe zuidelijker, hoe beter.
Mooi zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef Everett het volgende:
Nog drie minuten en dan gaat Ronaldo huilen![]()
![]()
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
De sletten ja. Vrouwen met klasse niet hoor.
Jammer voor Evert, maar wel terecht dat hij hem niet krijgtquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Denk je?
Evert ten Napel ontgoocheld na missen finale
door Marcel Frost
HILVERSUM, woensdag
Commentator Evert ten Napel gaat zich beraden over zijn toekomst bij NOS Studio Sport. Reden daarvoor is dat hij zondag een langgekoesterde droom in duigen ziet vallen: het becommentariëren van de finale van het WK voetbal.
„In de loop der jaren heb ik van alles en nog wat gedaan, van olympische openingen en sluitingen tot en met alle grote wedstrijden van Oranje. Alleen een WKfinale ontbrak nog in het rijtje.”
De 62-jarige Ten Napel viert op 1 januari aanstaande zijn 25-jarig jubileum bij Studio Sport. „Ik mocht al op mijn zestigste met vervroegd pensioen, maar besloot toen om te blijven. Aanvankelijk zou ik na dit WK stoppen, maar ik was nu opnieuw in gesprek met de leiding of ik langer zou blijven. Ik had erop gerekend dat ik de finale mocht verslaan en nu dat niet gebeurt, ga ik eens even goed nadenken over mijn toekomst.”
De leiding van Studio Sport heeft besloten dat Frank Snoeks zondag, net als bij het EK 2004, de finale verslaat.
Ik sta klaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk worden er wat caps gemaakt, want dit moet worden vastgelegd.![]()
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
IK WIL EEN JANKENDE RONALDO ZIEN!
Hij moest het toch even zeggen, hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:54 schreef Joeriii het volgende:
Dekselse Ribery
Aime Jacquet - oud bondscoach.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef _The_General_ het volgende:
Wie is die oudere man tussen het publiek die steeds in beeld is ?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef Merkie het volgende:
Waarom heeft Zidane niet door dat hij het shirtje binnenstebuiten aanheeft.
wahahahaquote:
den aimé jacquetquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef _The_General_ het volgende:
Wie is die oudere man tussen het publiek die steeds in beeld is ?
beter dan een nietszeggende forumnerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:56 schreef Gitanki het volgende:
Ik zou ook janken als ik zo'n pisnicht was
deze heerstquote:
Ongetwijfeld net zo hardnekkig als een SunChaser, helaasquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef SunChaser het volgende:
We nemen nu ook afscheid van Evert zeker?
Heel graagquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:57 schreef Stuart het volgende:
Wat ziek zeg, iedereen die zo kickt op het janken van een speler![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:57 schreef Logician het volgende:
[..]
beter dan een nietszeggende forumnerd
Kusje op je Portugeze traantjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:57 schreef Logician het volgende:
[..]
beter dan een nietszeggende forumnerd
Nu ga jij voor de Ronaldo-dramaqueen-award?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:57 schreef Stuart het volgende:
Wat ziek zeg, iedereen die zo kickt op het janken van een speler![]()
het resultaat teltquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef Soul79 het volgende:
Saaie kutwedstrijd
Het kan me niets schelen dat die klotespeler moet janken eigenlijk. Ik voel me er ook niet beter door ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:58 schreef watchers het volgende:
[..]
Nu ga jij voor de Ronaldo-dramaqueen-award?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |