je kunt van iedereen wel mindere foto's vindenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo lekker is aan Molly Ringwald?
Ik kan me bij de meesten wel voorstellen dat iemand hen leuk/lekker/mooi vindt, dat lukt me met de beste wil van de wereld bijvoorbeeld niet bij Sarah Michelle Gellar. Ik voorspel een erg zware loting in de eerste rondequote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo lekker is aan Molly Ringwald?
Dan is zij zeker niet fotogeniek.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef ranja het volgende:
[..]
je kunt van iedereen wel mindere foto's vinden
En wat is er mis mee? Sowieso baseer ik het op de 'nikita' tijd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Vraagtekens zetten bij sommige keuzes mag toch wel ofniet, want ik kan niet iedereen even goed bevatten.
Dit is Peta Wilson en ze komt in 3 lijstjes voor
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan is zij zeker niet fotogeniek.
[afbeelding]
Ja, daar had ik ook nog aan gedacht -> dat men zou kunnen gaan zeuren dat ik verkeerde plaatjes had gekozen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef ranja het volgende:
Asskicker geeft in elk geval aan waarom het voor Sok onzinnig is om van iedereen foto's te plaatsen, de keuze van de foto kan heel veel doen. Iedereen zelf laten zoeken is dan veel eerlijker
Dat vind ik ook, al zou het plaatsen van foto's het inzicht van de personen die stemmen in het uiterlijk van de wat onbekendere actrices wat vergroten. Ook al zouden er van iedereen foto's geplaatst worden, dan kunnen de personen die stemmen alsnog op zoek naar andere foto's van een actrice. Nu zien ze een actrice die ze niet kennen en doen dan de moeite niet om een foto te zoeken en geven dan vervolgens de voorkeur aan een lelijk persoon die ze wel kennen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:30 schreef ranja het volgende:
Asskicker geeft in elk geval aan waarom het voor Sok onzinnig is om van iedereen foto's te plaatsen, de keuze van de foto kan heel veel doen. Iedereen zelf laten zoeken is dan veel eerlijker
Sorry maar dat lijkt mij nog sterker. Maar ach, het zij zo. Zo gaat het nou eenmaal/quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:36 schreef ranja het volgende:
Nou dat lijkt me sterk... als je iemand niet 'mooi' vind ga je die toch juist niet er bij zetten? Dan ga je juist iemand doen die je niet kent als tegenstem
Jup.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, het is echt klote werk om in google naar foto's van dames te moeten kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |