8, zoals de vorige keren, ik zal het er nog even bijzetten.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zie zo gauw niet of een max. aantal is om te kiezen?
En dan niet voor Sherilyn Fenn stemmen, dat getuigt van weinig kennisquote:
Sorry, maar als ik bij Google afbeeldingen bij haar de eerste rij met resultaten zie, daar wordt ik niet warm of koud van.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan niet voor Sherilyn Fenn stemmen, dat getuigt van weinig kennis.
Nu wel twee keer 8 kunnen kiezenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poule 5
-Alexis Bledel
-Alyson Hannigan
-Asia Argento
-Aya Ueto
-Kimberly Williams
-Maggie Q
-Mary Elizabeth Winstead
-Rose McGowan
Poule 6
-Alyssa Milano
-Claudia Cardinale
-Halina Reijn
-Lauren Graham
-Mandy Moore
-Melissa George
-Naomie Harris
-Touriya Haoud
U mag kiezen. 8 uit elke poule dus.
Juistquote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef ranja het volgende:
Ja, laten we dan met terugwerkende kracht meteen Mila Kunis terug laten komen
Mja. Dan hadden ze misschien de volgende ronde toch al niet gehaald als ze zo op het randje zaten.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
...
Ik wil overigens voorstellen om de knock-out-post (bij gelijkspel) niet iedere keer van werkloze mensen af te laten hangen (Asskicker14), want er zijn nu al 2 van m'n favorieten uit omdat hij dit topic op de voet volgt
!
Wat mij betreft mag je maar 1x bepalen wie er geknock-out wordt. Maarja, ik ben geen organisator. Helaas.
We gaan nou niet met modder gooien hé.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wil overigens voorstellen om de knock-out-post (bij gelijkspel) niet iedere keer van werkloze mensen af te laten hangen (Asskicker14), want er zijn nu al 2 van m'n favorieten uit omdat hij dit topic op de voet volgt
!
Wat mij betreft mag je maar 1x bepalen wie er geknock-out wordt. Maarja, ik ben geen organisator. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |