ikquote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat verrassend dat Mena Suvari maar zo weinig stemmen heeft gekregen. Wie heeft nou geen stijve gekregen van haar in American Beauty?
Homo's uitgezonderd dan.quote:
Ja. Ik vind Jennifer Love Hewitt namelijk he-le-maal niets. Dan is elke aantrekkelijke vrouw dus beter. Maar je hebt wel gelijk. Ik had Emmanuelle Vaugier gemist. Die gaat er in voor Catalina Sandino Moreno. Thanks.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Vinden sommigen van jullie werkelijk Catalina Sandino Moreno 'lekkerder' dan Jennifer Love Hewitt?![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Vinden sommigen van jullie werkelijk Catalina Sandino Moreno 'lekkerder' dan Jennifer Love Hewitt?![]()
Dat is raar. Ik baseer mij niet op een foto. Maar ik heb veel moeite om ook maar één foto te vinden waarop ik Catalina Sandino Moreno aantrekkelijk vind. Het zal allemaal wel een kwestie van smaak zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Jennifer Love Hewitt namelijk he-le-maal niets. Dan is elke aantrekkelijke vrouw dus beter. Maar je hebt wel gelijk. Ik had Emmanuelle Vaugier gemist. Die gaat er in voor Catalina Sandino Moreno. Thanks.
Mja. Je moet van mij ook niet 's ochtends een foto nemen. Of overdag zo je wilt...quote:Op zondag 9 juli 2006 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Christina Ricci zonder make-up
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06270/christina-ricci.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Christina Ricci mét make-up
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06270/christina_ricci.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als ik haar zo midden in de nacht op een afgelegen pad zou tegenkomen, zou ik mij kapotschrikken (tja, toch een beetje die alien-look héquote:Op zondag 9 juli 2006 20:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mja. Je moet van mij ook niet 's ochtends een foto nemen. Of overdag zo je wilt...
Maar op die bovenste foto is het alsof ze Listerine heeft ingeademd in plaats van ermee te spoelen. De vrouwelijke Jeromekke.
Nee toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zal allemaal wel een kwestie van smaak zijn.
Don't be smart on me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |