Nou vertel, waar loopt m'n vergelijking spaak?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:36 schreef kollie het volgende:
[..]
![]()
wat een beredenering, hoe oud ben je?
Was dat niet Abel Xavier ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:35 schreef -Hans- het volgende:
WTF die gozer op de tribune met zijn 220V kapsel.![]()
wordt nog mooi in de finalequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:37 schreef WeebI het volgende:
Net als Materazzi als die een overtreding begaat, krijgt ie ook sneller rood.
Precies.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Volgens mij raakte Sagnol hem niet eens aan
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:38 schreef Noca het volgende:
Heeft Evert schijt in zijn ogen ofzo??
Dit is gewoon springen en vallen man!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was dat niet Abel Xavier ?
quote:
Ik wel, ronaldo was in beeldquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zag helemaal geen overtreding?
Viva is mooier.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:37 schreef Merkie het volgende:
Viva is Spaans, Vive is Frans. Dus Vive La France.
precies, weet niet hoe Evert een overtreding kon zienquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:38 schreef golfer het volgende:
Ongelovelijke fopduik dus weer van Ronaldo.
Zo zo, nu nog 4 te gaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Merkie! Heb inmiddels seizoen 1 gezien![]()
![]()
schande dat de scheidsrechter hem alleen niet in bescherming neemt tegen die doodschoppen en overtredingen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo speelt goed, gevaarlijkste speler op het veld, constant dreigend die gaat nog wel scorebn, heerlijke speler.
Grappig, ik kijk BBCquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef dolfg het volgende:
Hij kreeg GEEN duw, maar ging gewoon erg makkelijk liggen... Tijd voor Hans Anders, Evert!
http://babelfish.altavista.com/trquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Evert is een Portugees... laat hem daar maar de WK-finale gaan verslaan...
weet iemand wat "dekselse" in het Portugees betekend
Ik vind hem maar Pro portugal..eerst is een lichte overtreding niks en daarna is een overtreding een overtreding.. wat een zeiklulquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Evert anders hou je je muil even.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
schande dat de scheidsrechter hem alleen niet in bescherming neemt tegen die doodschoppen en overtredingen!![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo zo, nu nog 4 te gaan! Jammer dat er geen Portugezen in 24 dood gaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |