Ik vond dat geen schwalbe al ging hij toch makkelijk liggen. Je zag ook dat Carvalho niet protesteerde en dat geeft ook wel wat aan...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind de acteer gebeurtenissen van Henry belangrijker.
Komen 2 goals uit. ( spanje en nu )
Hij zwaaide met zijn vinger nee nee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik vond dat geen schwalbe al ging hij toch makkelijk liggen. Je zag ook dat Carvalho niet protesteerde en dat geeft ook wel wat aan...
Ook ja, maar o.a. ik had al een grafhekel aan 1) Figo en 2) heel Portugal, dus mondje dicht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:28 schreef Hrvat het volgende:
beetje verzuurd na de uitschakeling van holand?
Ik ga vooral niet doet wat je mij wil opdringen, vriendje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:32 schreef Noorman het volgende:
[..]
Ook ja, maar o.a. ik had al een grafhekel aan 1) Figo en 2) heel Portugal, dus mondje dicht.
hmm laten we maar niet over croatie beginnen,.was ook bar en bar slecht..quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:39 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik ga vooral niet doet wat je mij wil opdringen, vriendje.
Ik heb niks tegen Portugal en vind het zelfs grappig dat je het zo moeilijk vindt om uitgeschakeld te zijn geweest door Portugal.
Zitten aardige spelers bij die van mij gerust genaturaliseerd mogen worden als Kroaat.![]()
Ik ben vrouw.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:39 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik ga vooral niet doet wat je mij wil opdringen, vriendje.
Ik heb niks tegen Portugal en vind het zelfs grappig dat je het zo moeilijk vindt om uitgeschakeld te zijn geweest door Portugal.
Zitten aardige spelers bij die van mij gerust genaturaliseerd mogen worden als Kroaat.![]()
Wie begint daar dan over? Kon inderdaad beter, durft dat ook toegeven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
hmm laten we maar niet over croatie beginnen,.was ook bar en bar slecht..
enne het is holland ...
Sorry, vriendinnetjequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:46 schreef Noorman het volgende:
[..]
Ik ben vrouw.![]()
En dat mag je vinden, staat je vrij, zolang je mij mijn hekel aan alles wat met Portugees voetbal te maken heeft maar 'gunt'. Ik herhaal: dat is níet ingegeven door het verlies vorige week zondag.
Er zijn ook maar weinig ploegen die ik onder geen beding kan uitstaan, en Portugal is er al járenlang zo eentje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Sorry, vriendinnetje
Je mag natuurlijk bepalde ploegen niet graag zien. Valt me echter op dat er pas sinds die bewuste wedstrijd van die anti-portugalposts verschijnen.
Ik heb ook ploegen waarvan ik niks moet hebben (ik zie bijvoorbeeld Italie niet graag).
Misschien te snel conclusie getrokken, ben ook maar een mens...![]()
Moet die mongool maar normaal doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef Steijn het volgende:
Uitermate trieste mensen in dit topic.Figo heeft in z'n carriere fantastisch voetbal laten zien, en dan zo'n afscheid.
Het is alleen zo jammer dat ie dat zo vaak rollend door het gras deed. Misschien houd ie van kamperen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef Steijn het volgende:
Uitermate trieste mensen in dit topic.Figo heeft in z'n carriere fantastisch voetbal laten zien, en dan zo'n afscheid.
Van Basten ook alquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:04 schreef mossos_squadra het volgende:
Figo moet een keer eens flink geneukt worden door een slet boushboush negers lekker hard in zijn kont kijken of ie nog kan voetballen.
Jou ava dudequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef TeazNutz het volgende:
FIGO is een van de beste ter wereld...
Heeft inderdaad wel eens theater gespeeld, maar zich nog nooit verlaagd tot het niveau van een Rijkaard bijvoorbeeld....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |