Dat zal toch echt te veel opvallen hoor!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef hello_moto het volgende:
AJAX wordt kampioen denk ik!
Volgens mij wil TS dat we het over de Eredivisie hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Juventus, Milan, Lazio, Fiorentina...
Plus de voorbereiding. Ik wacht met je mee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht nog even de laatste mutaties overal af, dan waag ik een voorspelling.
* clauwheee naast MM gaat zitten wachtenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Plus de voorbereiding. Ik wacht met je mee.
Wat een onzin, iedereen denkt altijd maar dat Scheringa veel geld in de club heeft gestoken, kijk naar de tranfers van de laatste 6 jaar, wat is er nou ECHT gekocht. Ok er word goed betaald, maar daarentegen word er slim ingekocht, en ook redelijk goed verkocht. Kijk naar de huidige selectie, volgens mij zal daar niet meer als 5 miljoen aan transfer geld betaald zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:42 schreef Moody het volgende:
Positief: Twente (team is bij elkaar gebleven, goed trainerskoppel) en Heerenveen (ik denk dat ze dit seizoen het AZ van de competitie kunnen worden.
Negatief: AZ (Soort Chelsea effect: veel geld van suikeroom er in gepompt, maar het zal geen team zijn als voorgaande 2 jaren) en PSV (beter dan voorgaande jaren kan niet, dus zou het nu wel eens opvallend minder kunnen gaan zonder echte versterkingen)
Volgens mij hebben de tekortkomingen van AZ meer te maken met de te hoge verwachtingen van Louis van Gaal. Als hij een verlies moet verwerken, dan schuift hij zijn malaise steeds door op de spelers.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedereen denkt altijd maar dat Scheringa veel geld in de club heeft gestoken, kijk naar de tranfers van de laatste 6 jaar, wat is er nou ECHT gekocht. Ok er word goed betaald, maar daarentegen word er slim ingekocht, en ook redelijk goed verkocht. Kijk naar de huidige selectie, volgens mij zal daar niet meer als 5 miljoen aan transfer geld betaald zijn.
Terwijl als je kijkt naar wat er verkocht is, ik denk alleen al dat Kromkamp dat heeft opgebracht.
De voorbereiding zegt doorgaans niet zo veel over hoe de clubs/spelers in het seizoen presteren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Plus de voorbereiding. Ik wacht met je mee.
Zulke bullshit heb ik echt nog nooit gelezen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Nederlandse eredivisie:
Positief opvallende clubs:Ajax, omdat ik in Henk ten Cate een strenge schoolmeester zie, die alles toelaat, maar de teugels strak houdt. Heerenveen, omdat dit team het verlies van enkele topspelers goed wist te camoufleren. FC Utrecht, omdat ik vermoed dat ze er weer alles aan doen om weer mee te doen in de UEFA Cup.
Nog een twijfel:FC Groningen: Ik weet niet hoe dit succesvolle team het zal klaarspelen in de Eredivisie als ze ook Europese verplichtingen hebben. ADO Den Haag: Ploeg met potentie, maar elk jaar wordt degradatie maar ruim ontlopen.
Negatief opvallende clubs:AZ: Ik vermoed dat de vertrekkende spelers niet meer kunnen opschieten met Louis en elders hun geluk beproeven. Feyenoord: Katwijk weet waarom! Willem II: Mochten ze degraderen, dan zijn Dirk Scheringa en Marcel Brands schuldig voor de kaalslag die de arme Kruikenzeikers hebben doorstaan.
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedereen denkt altijd maar dat Scheringa veel geld in de club heeft gestoken, kijk naar de tranfers van de laatste 6 jaar, wat is er nou ECHT gekocht. Ok er word goed betaald, maar daarentegen word er slim ingekocht, en ook redelijk goed verkocht. Kijk naar de huidige selectie, volgens mij zal daar niet meer als 5 miljoen aan transfer geld betaald zijn.
Terwijl als je kijkt naar wat er verkocht is, ik denk alleen al dat Kromkamp dat heeft opgebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |