Yay!quote:
Het maakt me echt niet uit, ik had het punt nooit verdiend (had Sting bij Zimmermanquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het je geruststelt: ik wist de rest (behalve die ik doorgestreept had) wel uit mijn hoofd, alleen bij die eerste twijfelde ik dus.
Monosodium Glutamaat, Vetsin. Het wordt omschreven als hartig of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar smaakt die laatste naar?
Is dit een geval van 'Great Minds Think Alike' of 'Fools Seldom Differ'?quote:
Vast heel lekker, maar ik bedoelde Katja Schuurmanquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Monosodium Glutamaat, Vetsin. Het wordt omschreven als hartig of iets dergelijks.
Da' klopt!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Gatalin het volgende:
Mormoonse kerk
de mormonen natuurlijk!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Leuke vraag trouwens, wyccie!
Moet zo weer wat dingen doen, dus ff een ongeinspireerde vraag:
Hoe is de 'Church of Jesus Christ of Latter Day Saints' beter bekend?
Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de mormonen natuurlijk!
(aparte geschiedenis hebben ze trouwens)
Owquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vast heel lekker, maar ik bedoelde Katja Schuurman
Neuh joh, hoe kom je d'r bij? (Dum dum dum dum dum!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?
nee, ooit iets over gelezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?
Kluivert is goed, maar hij heeft meer gescoord. Bergkamp heeft er wel 37 en staat daarmee 2equote:Op woensdag 5 juli 2006 22:52 schreef Homdeck het volgende:
Patrick kluivert 37
Asmodian +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:52 schreef Asmodian het volgende:
Patrick Kluivert 40
tja daar kwam ik iets te laat achterquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:53 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Kluivert is goed, maar hij heeft meer gescoord. Bergkamp heeft er wel 37 en staat daarmee 2e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |