Ik zal het in de OP zettenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:43 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat was ook een nutteloze tvp van mij in het vorige topic
Trouwens, om meer verwarring te voorkomen; is het niet handig om af te spreken, bij een vraag met subantwoorden, dat degene die het antwoord compleet maakt het punt krijgt?
Film is goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:46 schreef wyccie het volgende:
Toch maar proberen:
Matthew Modine, Full Metal Jacket, 1987
Matthew was Private Jokesquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Vincent d'Onofrio?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef TheRoach het volgende:
Adam Baldwin
dank je wel MaJo; was ff naar de winkel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:43 schreef MaJo het volgende:
Ook wil ik doeka eraan herinneren dat zij nog een punt moet geven aan Gatalin voor Blackadder. Als dat niet gebeurt doe ik het anders wel. Heb het inmiddels opgezocht en Gatalin's antwoord was inderdaad goed
Edit: ik doe het meteen wel anders wordt het misschien vergeten en dat is niet eerlijk naar Gatalin toe.
Gatalin + 1
Is iemand dan vergeten je een punt toe te kennen? Kijk steeds naar de (dikgedrukte) stukken waar punten instaan. Ik zal het zo nog even nakijkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:52 schreef doeka het volgende:
[..]
dank je wel MaJo; was ff naar de winkel.
Heb trouwens zelf een punt te weinig op het grote scorebord; het zijn er 3 ipv 2; niet dat het ergens over gaat; maar toch.
dank!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is iemand dan vergeten je een punt toe te kennen? Kijk steeds naar de (dikgedrukte) stukken waar punten instaan. Ik zal het zo nog even nakijken![]()
Edit: ik heb het blijkbaar over het hoofd gezien en aangepastquote:
Ik vind sws die vragen met onderdeel a t/m d best vervelend en ook nogal onoverzichtelijk..quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:43 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat was ook een nutteloze tvp van mij in het vorige topic
Trouwens, om meer verwarring te voorkomen; is het niet handig om af te spreken, bij een vraag met subantwoorden, dat degene die het antwoord compleet maakt het punt krijgt?
quote:
Het lijkt mee een heel leuke quiz om aan mee te doen, maar als jullie dit als Algemene Kennis beschouwen, dan haak ik snel af denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef TheRoach het volgende:
Noem alle staatsvormen van ons land vanaf 1700 (met jaartallen) en noem daarbij de eerste heerser van die staatsvorm?
hij is wel erg moeilijk inderdaad. En veel werk kan het niet zijn, je weet het of je weet het niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:06 schreef TheRoach het volgende:
Ja je mag er volgens mij wel wat moeite voor doen, maar als jullie hem te moeilijk vinden of teveel werk, dan wil ik best wat anders verzinnen.
Republiek der Verenigde Nederlanden 1500 nogwat tot 1805 met als eerste Willem van Oranjequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef TheRoach het volgende:
Noem alle staatsvormen van ons land vanaf 1700 (met jaartallen) en noem daarbij de eerste heerser van die staatsvorm?
Nog niet helemaal goed, maar je komt wel een eind in de richtingquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Republiek der Verenigde Nederlanden 1500 nogwat tot 1805 met als eerste Willem van Oranje
Bataafse Republiek met Napoleon
Constutionele Monarchie sinds 1815 met als eerste Koning Willem I.
Zoiets?
Dat was toch gewoon de naam van Nederland, lang, lang geleden, en niet de staatsvorm?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Neleos het volgende:
Heette het niet de Republiek der 7 Nederlanden oid.
Dat klopt door de grondwet van Thorbecke is Nederland in 1848 een constitunionele monarchie geworden met een parlement.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:18 schreef requiem4adream het volgende:
Constitutie houdt toch een staat in op grondwet gebasseerd? Dan is Nederland een Constitutionele monarchie sinds 1848... Willem I idd eerste koning
(nouja staat met koning aan het hoofd dus monarchie)
Ohja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon de naam van Nederland, lang, lang geleden, en niet de staatsvorm?
Je had eerst Koning Lodewijk Napoleon in volgens mij 1805 dus het lijkt mij dat Nederland toen een koningkrijk en dus een monarchie was. Later kroonde Napoleon Bonaparte zichzelf tot keizer dus toen zal Nederland wel een keizerrijk zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef TheRoach het volgende:
[..]
Nog niet helemaal goed, maar je komt wel een eind in de richting
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:37 schreef wyccie het volgende:
Arthur Miller?
hebben we het over Coca Cola?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef wyccie het volgende:
Ik gooi mijn vraag er maar gelijk in. Hopelijk is die nog niet geweest. Ik heb de voorgaande delen niet allemaal doorgelezen.
Wie is de uitvinder van Cola?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef wyccie het volgende:
Tenessee Williams
Oh, pas nog ergens gelezen tijdens het maken van een informatieve site over drugsquote:
Het woordje Coca van de naam Coca Cola komt van Coca-bladeren, zegt dat je misschien ietsquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:07 schreef wyccie het volgende:
Valt cola onder drugs?
Ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:09 schreef lienelien het volgende:
Was het ene John? Da's het enige wat ik me op dit moment kan bedenken![]()
Jaaaah!quote:
Ja maar overdag posten jullie hier zoveel terwijl ik dan helaas zelden on line ben.quote:
En nog goed ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jaaaah!
InTrePidIvity +1
Intre, ik had je naam incl. hoofdletters helemaal uit mijn hoofd getypt!
Alles goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Dr. Barnard, 1967, Zuid-Afrika?
moari?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Hoe heten de originele bewoners van Nieuw-Zeeland?
neejohhquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:33 schreef wyccie het volgende:
Ik stel veel te makkelijke vragen, dat weet ik.
We waren toch in de buurtquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef wyccie het volgende:
Oh nee. Pitcairn eilanden.
Ha, ik snap wat je bedoelt. Maar het is inderdaad Wilde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef Homdeck het volgende:
Lijkt op Gert-Jan Dröge
Ik ook van jou, wycciequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh nee!![]()
En ik was net zo mooi op weg naar de top.![]()
Het is!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef Asmodian het volgende:
.mil
Hoera!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het is!Bijv. http://www.army.mil/
Asmodian + 1
Dat is dus wel de bedoelingquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoiii! kom je weer punten binnenhengelen?![]()
Zo issie helemaal correct. Lekker snel, trouwens!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die laatste T is Transmission trouwens.
Jip en Janneke taalquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef Berkery het volgende:
het meest rechtse gedeelte in een internetdomeinnaam
Ja, ik ben erg competitiefquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo issie helemaal correct. Lekker snel, trouwens!![]()
InTrePidIvity +1
7 denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg competitief
In de sfeer van het WK:
Hoeveel verschillende landen zijn wereldkampioen voetbal geworden sinds het eerste toernooi in Uruguay (1930), en welke landen zijn dat?
Lijkt me sterk dat dit met je werk te maken heeft, maar het is wel goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
7
Uruguay
Italie
Argentinie
Engeland
(West)-Duitsland
Brazilie
Frankrijk
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:13 schreef requiem4adream het volgende:
Gokje 6:
Argentinie
Brazilie
Engeland
Duitsland
Frankrijk
Nederland
Het is je vergevenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:14 schreef requiem4adream het volgende:
HEEEJ IK BEN EEN VROUW!
(gister ook een lucky guess m.b.t. voetbal goed ghehe)
quote:is een chronische darmontsteking die door de Amerikaanse arts [....] in 1932 voor het eerst is beschreven. Het is een ziekte die vooral in westerse landen voorkomt. Naar schatting komen er per jaar in Nederlands ongeveer duizend nieuwe patiënten bij met de
. De ziekte wordt meestal ontdekt tussen het vijftiende en dertigste levensjaar. Jongeren hebben een grotere kans de ziekte te krijgen dan ouderen. Vrouwen krijgen de ziekte iets vaker dan mannen.
Éénmaal, 1988quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef requiem4adream het volgende:
respect!(zelfs nooit europees kampioen?)
grapje zeker?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:16 schreef requiem4adream het volgende:
respect!(zelfs nooit europees kampioen?)
(ik had Nederland erbij gezet i.v.m. met filmpje van Buro Renkema ging over eind jaren 80 ofzoquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ziekte van Crohn.
kepput zelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, dat heeft m'n buurbuurvrouw.
Yayquote:
Verstandigquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:30 schreef requiem4adream het volgende:
Ik stop er mee voor vandaag...Verstandig aan m'n werkstuk..
tot zoverquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay![]()
Onder welke namen zijn deze mensen beter bekend?
(Dit zijn dus de geboortenamen van bekende mensen, die onder een andere naam bekend zijn)
Vladimir Ilytch Ulyanov Stalin
Robert Zimmerman Bob Dylan
Agnes Gonxhe Bojaxhiu
Karol Wytola Paus Johannes Paulus II
Ilich Ramirez Sanchez
Brian Warner
Ayaan Hirsi MaganAyaan Hirsi Ali
sting is gordon summerquote:
Ook dat kloptquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:36 schreef Gatalin het volgende:
Brian Warner = Marilyn Manson, maar Bojaxhiu en Sanchez zeggen mij nog niets...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay![]()
Onder welke namen zijn deze mensen beter bekend?
(Dit zijn dus de geboortenamen van bekende mensen, die onder een andere naam bekend zijn)
Vladimir Ilytch Ulyanov Lenin?
Robert Zimmerman Bob Dylan
Agnes Gonxhe Bojaxhiu Evita Peròn?
Karol Wojtyła Paus Johannes Paulus II
Ilich Ramírez Sánchez
Brian Warner Marilyn Manson
Ayaan Hirsi Magan[b]Ayaan Hirsi Ali
Edit: Dit is best een moeilijke vraag, dus wederom mag je er eentje (naar keus) overslaan
Zo issie goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Vladimir Ilytch Ulyanov -Lenin?
Robert Zimmerman -Bob Dylan
Agnes Gonxhe Bojaxhiu - Moeder Teresa
Karol Wytola -Paus Johannes Paulus II
Ilich Ramirez Sanchez
Brian Warner -Marilyn Manson
Ayaan Hirsi Magan -Ayaan Hirshi Ali
Hoezo dat? Heb ik gemistquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Illich Ramirez Sanchez is trouwens beter bekend als 'Carlos de Jakhals', vandaag en gisteren uitvoerig in het nieuws
Dank je, AntonD!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Leuke vraag, Asmo!
Hij heeft Frankrijk aangeklaagd bij het Europese Hooggerechtshof in Strasbourg. Vond dat zijn opsluiting in isolement een schending van mensenrechten wasquote:
Ik ook. Met dit weer kijkt toch niemand naar het nieuws johquote:
was ook al eerder genoemd door wycciequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik had eigenlijk mijn Lenin achter de hand moeten houdenMet dit soort vragen kun je beter laat antwoorden.
In het vervolg zal ik vragen naar alleen complete lijstjes, net als bij FMTquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik had eigenlijk mijn Lenin achter de hand moeten houdenMet dit soort vragen kun je beter laat antwoorden.
Ik zat ook te twijfelen, maar de naam kwam me niet zo bekend voor, dus dan zou het wel Lenin moeten zijn. Zo redeneerde ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:40 schreef MaJo het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef AntonDingeman het volgende:
zoet zout zuur bitter vetsin
lol ik dacht eerst aan 5 smaken komkommersquote:
Na mij jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
was ook al eerder genoemd door wyccie
Nee hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef Homdeck het volgende:
was ook al eerder genoemd door wyccie
tadaa! Asmodian +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef Asmodian het volgende:
zoet, zout, zuur, bitter en umami in dat geval
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef Homdeck het volgende:
lol ik dacht eerst aan 5 smaken komkommers![]()
Ik ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
lol ik dacht eerst aan 5 smaken komkommers![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na mij jaMaar maakt niet uit, ik maak er ook wel eens mijn voordeel mee
Ik zat alleen hard op te redeneren dat je beter kunt wachten als je er maar een paar weet
naar meer?quote:
Naar meer?quote:
Als het je geruststelt: ik wist de rest (behalve die ik doorgestreept had) wel uit mijn hoofd, alleen bij die eerste twijfelde ik dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef MaJo het volgende:
Na mij jaMaar maakt niet uit, ik maak er ook wel eens mijn voordeel mee
Ik zat alleen hard op te redeneren dat je beter kunt wachten als je er maar een paar weet
Yay!quote:
Het maakt me echt niet uit, ik had het punt nooit verdiend (had Sting bij Zimmermanquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het je geruststelt: ik wist de rest (behalve die ik doorgestreept had) wel uit mijn hoofd, alleen bij die eerste twijfelde ik dus.
Monosodium Glutamaat, Vetsin. Het wordt omschreven als hartig of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar smaakt die laatste naar?
Is dit een geval van 'Great Minds Think Alike' of 'Fools Seldom Differ'?quote:
Vast heel lekker, maar ik bedoelde Katja Schuurmanquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Monosodium Glutamaat, Vetsin. Het wordt omschreven als hartig of iets dergelijks.
Da' klopt!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Gatalin het volgende:
Mormoonse kerk
de mormonen natuurlijk!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Leuke vraag trouwens, wyccie!
Moet zo weer wat dingen doen, dus ff een ongeinspireerde vraag:
Hoe is de 'Church of Jesus Christ of Latter Day Saints' beter bekend?
Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de mormonen natuurlijk!
(aparte geschiedenis hebben ze trouwens)
Owquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vast heel lekker, maar ik bedoelde Katja Schuurman
Neuh joh, hoe kom je d'r bij? (Dum dum dum dum dum!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?
nee, ooit iets over gelezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?
Kluivert is goed, maar hij heeft meer gescoord. Bergkamp heeft er wel 37 en staat daarmee 2equote:Op woensdag 5 juli 2006 22:52 schreef Homdeck het volgende:
Patrick kluivert 37
Asmodian +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:52 schreef Asmodian het volgende:
Patrick Kluivert 40
tja daar kwam ik iets te laat achterquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:53 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Kluivert is goed, maar hij heeft meer gescoord. Bergkamp heeft er wel 37 en staat daarmee 2e
Nou ja, vast wel ooit wel een keer. Toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef Byte_Me het volgende:
ik weet dan ook niet veel van voetbal, maar ik zou nooit kluivert gegokt hebben.
Dat doe ik hem niet naquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:54 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Asmodian +1
In 79 wedstrijden, dus een mooi gemiddelde
Ik ga voor een maffiafilmquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
Dat kan een quote uit elke willekeurige maffiafilm/western zijn, van die typische mannenfilms.
klinkt als carlito's way (al pacino/carlito brigante)quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat doe ik hem niet na![]()
UIt welke film komt het volgende citaat en wie sprak hem uit? (acteurnaam of karakternaam)
"Let me tell you something, pandeco. You pull any your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you and stick it up your ass and pull the fucking trigger until she goes 'click'."
ach maakt niet uit, je hebt er geen Don Corleone bij gezetquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, wat ik net deed is heel erg fout!![]()
Nooit editten en een antwoord in een vorige post zetten of veranderen.
Als iemand na je het goede antwoord geeft, weet je dus niet wie eerder was.
Ik ben gewend geen posts te verspillen, daarom edit ik vaak. Maar in zulke spelletjes is dat eigenlijk not done.
ja hij speelt Tony Montanaquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
Dan zeg ik nog Scarface, Al Pacino? (Ik heb geen idee of hij daarin speelt)
ik wist dat ik hem kende. dat is die gare bal likkende bowler, jesus. weet de naam van de acteur niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef Asmodian het volgende:
Niet echt een maffiafilm. Let op de volgende zinsnede: "you flash a piece out on the lanes"
Moet trouwens ff wat andere dingen doen. Zal wel proberen af en toe te checken om punten (of hints) uit te delen
Klopt!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik wist dat ik hem kende. dat is die gare bal likkende bowler, jesus. weet de naam van de acteur niet.
big lebowski
"jesus will fuck you in the ass"
de gebroeders coen roeleren
Maar Jesus was goed genoegquote:
evenveel lettergrepen,. maar daarmee houdt de gelijkenis op.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Het was toch wel iets wat lijkt op Ulysses?
Dat is net even wat gedetailleerder ja...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:21 schreef Asmodian het volgende:
Ulysses Everett McGill - Oh Brother Where Art Thou
wyccie +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
O Brother Where Art Thou.
Everett.
(En dan ook nog Pete en Delmar)
-edit-quote:
Ik heb het ook even opgezocht op IMDb, maar het is blijkbaar zijn tweede naam.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef Byte_Me het volgende:
InTrePidIvity +1
edit: heet ie echt ulysses? ik dacht everett, anders moeten de punten anders woirden toegekend. ik zoek het even op.
je hoeft je niet schuldig te voelen, je hebt als eerste het goede antwoord gegeven. sorry voor het misverstand.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
Hmm, nu voel ik me een beetje schuldigHet was niet dat ik zo achterdochtig was dat ik je niet vertrouwde, maar ik dacht echt dat hij Ulysses heette.
Nee, ik sta altijd op off line.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:28 schreef AntonDingeman het volgende:
En wyccie is net offline ...
2.54quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik stel wel een vraag.
Hoeveel centimeters (afgerond) is een inch, foot, yard en mijl.
2.5quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik stel wel een vraag.
2,5cm, 15cm, 220cm en 1067cm?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik stel wel een vraag.
2,54; 34, 95, 1600?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik stel wel een vraag.
Is een foot toch in de buurt van 33? Ik zit te twijfelen nu, die 30 klinkt ook wel logisch, want een yard is minder dan een meter...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
2,54; 34, 95, 1600?
mijl is een beetje dubieus, maar ik neem aan dat het om landmijlen gaat? (ben zeiler)
delen door 3 doe ik altijdquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is een foot toch in de buurt van 33? Ik zit te twijfelen nu, die 30 klinkt ook wel logisch, want een yard is minder dan een meter...
je hebt namelijk een landmijl, een engelse zeemijl en een amerikaanse zeemijl.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Oeh sorry! Ik bedoelde inderdaad landmijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |