Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de mormonen natuurlijk!
(aparte geschiedenis hebben ze trouwens)
Owquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vast heel lekker, maar ik bedoelde Katja Schuurman
Neuh joh, hoe kom je d'r bij? (Dum dum dum dum dum!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?
nee, ooit iets over gelezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt toevallig South Park gekeken laatst?
Kluivert is goed, maar hij heeft meer gescoord. Bergkamp heeft er wel 37 en staat daarmee 2equote:Op woensdag 5 juli 2006 22:52 schreef Homdeck het volgende:
Patrick kluivert 37
Asmodian +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:52 schreef Asmodian het volgende:
Patrick Kluivert 40
tja daar kwam ik iets te laat achterquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:53 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Kluivert is goed, maar hij heeft meer gescoord. Bergkamp heeft er wel 37 en staat daarmee 2e
Nou ja, vast wel ooit wel een keer. Toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef Byte_Me het volgende:
ik weet dan ook niet veel van voetbal, maar ik zou nooit kluivert gegokt hebben.
Dat doe ik hem niet naquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:54 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Asmodian +1
In 79 wedstrijden, dus een mooi gemiddelde
Ik ga voor een maffiafilmquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
Dat kan een quote uit elke willekeurige maffiafilm/western zijn, van die typische mannenfilms.
klinkt als carlito's way (al pacino/carlito brigante)quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat doe ik hem niet na![]()
UIt welke film komt het volgende citaat en wie sprak hem uit? (acteurnaam of karakternaam)
"Let me tell you something, pandeco. You pull any your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you and stick it up your ass and pull the fucking trigger until she goes 'click'."
ach maakt niet uit, je hebt er geen Don Corleone bij gezetquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, wat ik net deed is heel erg fout!![]()
Nooit editten en een antwoord in een vorige post zetten of veranderen.
Als iemand na je het goede antwoord geeft, weet je dus niet wie eerder was.
Ik ben gewend geen posts te verspillen, daarom edit ik vaak. Maar in zulke spelletjes is dat eigenlijk not done.
ja hij speelt Tony Montanaquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
Dan zeg ik nog Scarface, Al Pacino? (Ik heb geen idee of hij daarin speelt)
ik wist dat ik hem kende. dat is die gare bal likkende bowler, jesus. weet de naam van de acteur niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef Asmodian het volgende:
Niet echt een maffiafilm. Let op de volgende zinsnede: "you flash a piece out on the lanes"
Moet trouwens ff wat andere dingen doen. Zal wel proberen af en toe te checken om punten (of hints) uit te delen
Klopt!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik wist dat ik hem kende. dat is die gare bal likkende bowler, jesus. weet de naam van de acteur niet.
big lebowski
"jesus will fuck you in the ass"
de gebroeders coen roeleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |