Dat was toch gewoon de naam van Nederland, lang, lang geleden, en niet de staatsvorm?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Neleos het volgende:
Heette het niet de Republiek der 7 Nederlanden oid.
Dat klopt door de grondwet van Thorbecke is Nederland in 1848 een constitunionele monarchie geworden met een parlement.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:18 schreef requiem4adream het volgende:
Constitutie houdt toch een staat in op grondwet gebasseerd? Dan is Nederland een Constitutionele monarchie sinds 1848... Willem I idd eerste koning
(nouja staat met koning aan het hoofd dus monarchie)
Ohja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon de naam van Nederland, lang, lang geleden, en niet de staatsvorm?
Je had eerst Koning Lodewijk Napoleon in volgens mij 1805 dus het lijkt mij dat Nederland toen een koningkrijk en dus een monarchie was. Later kroonde Napoleon Bonaparte zichzelf tot keizer dus toen zal Nederland wel een keizerrijk zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef TheRoach het volgende:
[..]
Nog niet helemaal goed, maar je komt wel een eind in de richting
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:37 schreef wyccie het volgende:
Arthur Miller?
hebben we het over Coca Cola?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef wyccie het volgende:
Ik gooi mijn vraag er maar gelijk in. Hopelijk is die nog niet geweest. Ik heb de voorgaande delen niet allemaal doorgelezen.
Wie is de uitvinder van Cola?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef wyccie het volgende:
Tenessee Williams
Oh, pas nog ergens gelezen tijdens het maken van een informatieve site over drugsquote:
Het woordje Coca van de naam Coca Cola komt van Coca-bladeren, zegt dat je misschien ietsquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:07 schreef wyccie het volgende:
Valt cola onder drugs?
Ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:09 schreef lienelien het volgende:
Was het ene John? Da's het enige wat ik me op dit moment kan bedenken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |