uuhm heb zelf wel wat redelijk verstand ervan, alleen probleem is onsteking en dat is electra nu is dat ook niet zo'n probleem omdat m'n oom er is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:58 schreef TheSorrow het volgende:
Mijn tip: Laat er iemand naar kijken die er WEL verstand van heeft [14.gif]
No problem
Er is toch wel een cameraploeg van SBS6 bij jou he? Tokkies part 2 for teh winquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef dr-phil het volgende:
[..]
uuhm heb zelf wel wat redelijk verstand ervan, alleen probleem is onsteking en dat is electra nu is dat ook niet zo'n probleem omdat m'n oom er is.
Zegtie 'Ga maar ff naar de dealer toe vragen of je zo'n ding kan lenen' dus ik daar naar toe kom ik terug met een nieuwe ligt ie te maffe nu nog steeds![]()
Mwheheeh ik ga lekker een weekje weg + dat ik nog eens 2 weken alleen thuis benquote:Ga ook niet op vakantie ofzo ouders zijn ook de hele vakantie thuis wat een kut vakantie!
Hij zit in de Terminale fase, opgegeven aldus, krijg je met een KANKER scooter, mischien een griepfiets kopen, gaat wel weer over, overigens wel hersentumor voor je zo een KANKER Scooter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:57 schreef dr-phil het volgende:
ben ik al een paar dagen achter elkaar aan het sleutelen aan die kanker scooter van me werkt ie nog steeds niet.
heb verdomme meeste van me geld erin lope pompe en nog steeds wil ie gewoon niet![]()
WAAROM GOD WAAROM? IK RIJ GEWOON FUCKING NETJES 45KM en ben geen sjonnie die 80 gaatlaat mij ook ff me pleziertje hebben
![]()
Ga ook niet op vakantie ofzo ouders zijn ook de hele vakantie thuis wat een kut vakantie!![]()
TIJD voor BIER
ja he dan moet ik weer een nieuwe kopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef IBAZ het volgende:
ruil je scooter met C2C.
Mijn brommer rijdt ook zonder helm, alleen mag dat niet. Doe het overigens ook nooit, maar hij doet het wel zonder helm.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:14 schreef C2C het volgende:
[..]
ja he dan moet ik weer een nieuwe kopen
trouwens ik heb er nog een staan die het altijd doet en 40 rijd zonder helm![]()
en een aerox rijdt!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:30 schreef trancethrust het volgende:
Dat krijg je als je jezelf dr-phil noemt.
jij beleeft plezier aan netjes 45km/u op je skoetertje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:57 schreef dr-phil het volgende:
WAAROM GOD WAAROM? IK RIJ GEWOON FUCKING NETJES 45KM en ben geen sjonnie die 80 gaatlaat mij ook ff me pleziertje hebben
![]()
Wat is er mis met NIET in de file staan? Ging iedereen maar Scooter/Bromfiets/Motor rijden (de kantoorklerken dan he), die geen gereedschap ed mee hoeven te nemen voor hun werk, zou al 50% schelen als die van de weg zijn, ik vind dan ook dat mensen die in de spits rijden en niet beroepsmatig goederen, gereedschap. ed mee hoeven mee te vervoeren(slepen), verplicht het openbaar vervoer, fiets, brommer, motor moeten nemen, kijken wat dat scheelt, een hele hoop kan ik je vertellen. Allemaal luxe, en maar klagen dat het zo druk is op de weg, hoe zou dat nou komen, pak dan een motor ofzo. Je mobilteit word je niet ontnomen op die manier, en scheelt een hoop kosten en ergenis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef Argento het volgende:
[..]
jij beleeft plezier aan netjes 45km/u op je skoetertje?
een setje bougies op een 2takt 1 cilinder?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Koop voor een paar euri een setje nieuwe bougies, dan loopt je scooter weer als een trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |