Mja, zal misschien op de duur vanzelf weer komen, maar als je na een maand nog steeds je ex flink mist, bevordert dat je mening over het plezier van liefde niet echt. Het zou wel handig zijn als ik wat "liefde-slijtage" trucs kendequote:Op donderdag 6 juli 2006 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een goed alternatief hebt, kan dat altijd worden overwogen natuurlijk...
Met anderhalf jaar hoop ik over de papieren te beschikken waarmee ik me bij het 'ik spuug op HBO'ers' kliekje kan voegen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je nergens bij hoort, zelfs niet bij de paria's, dan ben je wel een uberparia.
Het trucje is erg eenvoudig, maar slecht beïnvloedbaar... Met de tijd slijt 't vanzelf...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Mja, zal misschien op de duur vanzelf weer komen, maar als je na een maand nog steeds je ex flink mist, bevordert dat je mening over het plezier van liefde niet echt. Het zou wel handig zijn als ik wat "liefde-slijtage" trucs kende
Met al dat gespuug hoef ik me bijna niet meer te douchen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met anderhalf jaar hoop ik over de papieren te beschikken waarmee ik me bij het 'ik spuug op HBO'ers' kliekje kan voegen!
Dat mag je ook al als je daar mee bezig bent.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met anderhalf jaar hoop ik over de papieren te beschikken waarmee ik me bij het 'ik spuug op HBO'ers' kliekje kan voegen!
Dat spaart weer geld en met geld kun je weer indruk maken op de vrouwtjes. Bookmark deze post, over anderhalf jaar gaat Q. aan de vriendin!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Met al dat gespuug hoef ik me bijna niet meer te douchen.
Eigenlijk vind ik ook dat er alleen maar mannen mogen zitten in dat kliekje. Vrouwen die studeren en binnen een paar jaar toch met een kind aan de borst zitten en dan 'minder willen gaan werken'. Zonde van de investering...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat mag je ook al als je daar mee bezig bent.
En toen stonk 'ie me toch na een half jaar dat elke vrouw binnen 100mtr gillend wegvluchtquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat spaart weer geld en met geld kun je weer indruk maken op de vrouwtjes. Bookmark deze post, over anderhalf jaar gaat Q. aan de vriendin!![]()
*zwijmel wat een man*quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ook dat er alleen maar mannen mogen zitten in dat kliekje. Vrouwen die studeren en binnen een paar jaar toch met een kind aan de borst zitten en dan 'minder willen gaan werken'. Zonde van de investering...![]()
Het idee alleen al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat spaart weer geld en met geld kun je weer indruk maken op de vrouwtjes. Bookmark deze post, over anderhalf jaar gaat Q. aan de vriendin!![]()
Hey baby... Wanna wrestle?quote:
En binnen 2 jaar getrouwd. À la Pheno!quote:
Val jij ook binnen die categorie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En binnen 2 jaar getrouwd. À la Pheno!
Ik moet er bijna van huilen, bijna.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef Aarti het volgende:
Ik moet vanavond overwerken tot 23 uur, dat is toch zielig?
Wow, best lang.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef Aarti het volgende:
bijna is goed genoeg...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moet er bijna van huilen, bijna.
Onze avond samen bezemen, wat doe je ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef Aarti het volgende:
Ze heeft toch een snor man, zoek nou eens echt wat lekkersquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Onze avond samen bezemen, wat doe je ?
Het verlies van Nederland is makkelijker te dragen als Portugal ook een stelletje prutsers blijkt te zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Nogal!Krijgen ze gelukkig ook niet wat ik ze niet gunde
je verdiende loon, al dat gefok op je werkquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef Aarti het volgende:
Of misschien werden ze dat geflirt met Webspider wel zat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
je verdiende loon, al dat gefok op je werk
dat zou ook nog eens kunnen. Dat draaien van die tweequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of misschien werden ze dat geflirt met Webspider wel zat.
Ze speelt in ieder geval hard to get.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zou ook nog eens kunnen. Dat draaien van die twee
Ga dan niet fokken, maar fucken, hebben we dat ook weer gehad
Ontspanning man, ontspanningquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
je verdiende loon, al dat gefok op je werk
impossible is een beter woordquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze speelt in ieder geval hard to get.
je ziet dingen die er niet zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
De wanhopige ik-breng-Aarti-ijs-maar-ze-kwam-niet-opdagen actie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We zien dingen die er juist wel zijn maar die jullie ontkennen.
deel 4quote:
quote:
Ja, evenals de wanhopige ik-rijd-wel-naar-Amsterdam actiesquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:28 schreef dawg het volgende:
[..]
De wanhopige ik-breng-Aarti-ijs-maar-ze-kwam-niet-opdagen actie?
plus hij heeft een kindquote:
Tom Cruise.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
plus hij heeft een kind
Eigenlijk 2, maar 1 er van is zijn vrouw
Ik boycot al zijn films door niet naar de bioscoop voor zijn films te gaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Tom Cruise.![]()
![]()
Verschrikkelijke vent is dat.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik boycot al zijn films door niet naar de bioscoop voor zijn films te gaan.
War of the worlds
hij heeft er 3quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
plus hij heeft een kind
Eigenlijk 2, maar 1 er van is zijn vrouw
Ik vind hem teweinig "man" uitstralen.. het moet iets stoerder/groter/meer gewoon van alles zijn...Maar absoluut geen Hulk Hogan... dat soort spierbundels is niet aan mij besteedt...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is die ongebouwd?![]()
Of bedoel je te zeggen dat je meer op Hulk Hogan valt?![]()
Natuurlijk niet. Trouwen gebeurt pas in 2009!quote:
Daar zal ook vast al een TC (ah, zou het daar aan liggen) toic zijnquote:
een wat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zal ook vast al een TC (ah, zou het daar aan liggen) toic zijn
misschien is het dan al niet meer gratisquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Trouwen gebeurt pas in 2009!
topic, maar dan met een typoquote:
Oeh, deja vu... Dat hebben vibri en ik ook nog weken volgehouden terwijl we elkaar een tijdje kenden. Goeie kans dat webspider z'n eigen ijsje al eens heeft ingebracht!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent dus toch maagdquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef webspider het volgende:
Ha, jullie geloven ook alles wat ik post
Boeien, tegen die tijd heb ik nog meer geld dan ik nu al heb...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
misschien is het dan al niet meer gratis
Neequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef webspider het volgende:
Ha, jullie geloven ook alles wat ik post
geld uitgeven voor trouwenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boeien, tegen die tijd heb ik nog meer geld dan ik nu al heb...![]()
Ik heb een keer gezien dat hij langsliep bij zo'n premiere, en iemand iets wou vragen en daarom dus de microfoon richting hem hield. Toen wilde TC iets zeggen, en die 'interviewer' drukte op een knopje zodat er water in TC zijn gezicht spoot.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik vind hem teweinig "man" uitstralen.. het moet iets stoerder/groter/meer gewoon van alles zijn...Maar absoluut geen Hulk Hogan... dat soort spierbundels is niet aan mij besteedt...
Krijg je nog sex als je gewoon op maandagochtend gaat trouwens?quote:
Ik zie het meer als een eenmalige uitgave om een huishoudster voor een heel leven lang aan te schaffen...quote:
Oh de hoogstaande sbs6 humorquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezien dat hij langsliep bij zo'n premiere, en iemand iets wou vragen en daarom dus de microfoon richting hem hield. Toen wilde TC iets zeggen, en die 'interviewer' drukte op een knopje zodat er water in TC zijn gezicht spoot.![]()
![]()
TC helemaal over de zeik, of die gast dat normaal vond, hoe hij het in zijn hoofd haalde en blablabla. Echt arrogant en debiel, om een beetje water.![]()
Trieste sukkel.
Ik ben voor sex voor het huwelijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg je nog sex als je gewoon op maandagochtend gaat trouwens?
Anders is het nog helemaal niet zo een gek idee!![]()
Dat moet haast Dennis the Pennis zijn geweest.... Briljante vent!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezien dat hij langsliep bij zo'n premiere, en iemand iets wou vragen en daarom dus de microfoon richting hem hield. Toen wilde TC iets zeggen, en die 'interviewer' drukte op een knopje zodat er water in TC zijn gezicht spoot.![]()
![]()
TC helemaal over de zeik, of die gast dat normaal vond, hoe hij het in zijn hoofd haalde en blablabla. Echt arrogant en debiel, om een beetje water.![]()
Trieste sukkel.
Dan kun je beter een poolse nemen, die zijn goedkoperquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een eenmalige uitgave om een huishoudster voor een heel leven lang aan te schaffen...
Ik ben voor sex tegen het huwelijk!quote:
ook op fok is het sbs6 publiek aanwezigquote:
Onbetrouwbare dames...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kun je beter een poolse nemen, die zijn goedkoper
ach, voor een prikkie doen ze alles, ook onder de randjesquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, voor een pikkie doen ze alles, ook onder de randjes
Helaasquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook op fok is het sbs6 publiek aanwezig
en zonder tandjes.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, voor een prikkie doen ze alles, ook onder de randjes
auw.....?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, voor een prikkie doen ze alles, ook onder de randjes
En anders sla je die er uitquote:
eigenlijk moet er een apart subforum voor die paupers komen, dan hebben wij er minder last vanquote:
FTR voor paupersquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
eigenlijk moet er een apart subforum voor die paupers komen, dan hebben wij er minder last van
GC!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
eigenlijk moet er een apart subforum voor die paupers komen, dan hebben wij er minder last van
quote:
Ik zie je nooit in GCquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet haast Dennis the Pennis zijn geweest.... Briljante vent!
Dennis the Pennis ken ik dan ook via BNN!quote:
het blijft hetzelfde publiekquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dennis the Pennis ken ik dan ook via BNN!
Toen ik Dennis the Pennis keek bestond SBS nog geeneens...quote:
True. De enige kwalieitsprogramma's van BNN.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
/serieus
Ik vind: Je zal het maar hebben en over mijn lijk echt goed gedaan
/serieus
Bij Over mijn lijk heb ik stapels zakdoeken nodig gehad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
/serieus
Ik vind: Je zal het maar hebben en over mijn lijk echt goed gedaan
/serieus
Ruben Nicolai!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. De enige kwalieitsprogramma's van BNN.
De rest zoals sterrenslag en dat geneuzel moeten ze verbieden! Nou vooruit, de Lama's zijn ook goed bij vlagen.
De lama's vond ik vaak zwaar tegen vallen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. De enige kwalieitsprogramma's van BNN.
De rest zoals sterrenslag en dat geneuzel moeten ze verbieden! Nou vooruit, de Lama's zijn ook goed bij vlagen.
Ik vind die Thijl (tijl, whatever) totaal niet grappig. Echt de minste van het stelquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruben Nicolai!Daar zou ik spontaan homo van worden. Ware het niet dat ik niet op mannen val!
Dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij Over mijn lijk heb ik stapels zakdoeken nodig gehad.
Bij vlagen is het best wel de moeite waard. Al moet ik zeggen dat ik de makkelijke sex, spuiten, tieten grappen van Sara Kroos en Ruben van der Meer wel zat ben. Kristel Zweers en die kale vent, weet z'n naam niet meer, waren leuker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De lama's vond ik vaak zwaar tegen vallen.
De hype rond de lama's heb ik zeker nooit begrepen
Dat wijf was idd zeker niet grappigquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij vlagen is het best wel de moeite waard. Al moet ik zeggen dat ik de makkelijke sex, spuiten, tieten grappen van Sara Kroos en Ruben van der Meer wel zat ben. Kristel Zweers en die kale vent, weet z'n naam niet meer, waren leuker.
Das absoluut de moeite..quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruben Nicolai!Daar zou ik spontaan homo van worden. Ware het niet dat ik niet op mannen val!
De laag uitgesneden shirtjes van Kristel Zweers maakte veel goed voor haar gebrekkige improvisatietalent!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef Aarti het volgende:
Ik vind die vrouwen bij de lama's vaak meestal niet grappig
Vrouwen hebben dan ook geen humor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef Aarti het volgende:
Arie is echt de bestequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:03 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Links en midden leuk
die kale vaak briljant alleen niet bij de lama's
de rest bagger
(voor de mensen die de namen niet weten)
Ik wel iemand met wie jij goed zou kunnen pratenquote:
Ow nee hoor, dat zie je verkeerd. Ik vind voetballers die alleen maar toneelspelen echt verschrikkelijk, dat vond ik dus al van Portugal voordat ze Nederland een oor aannaaiden...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het verlies van Nederland is makkelijker te dragen als Portugal ook een stelletje prutsers blijkt te zijn?.
Geef Portugal maar de schuld van dat inferieure voetbal van Nederland...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow nee hoor, dat zie je verkeerd. Ik vind voetballers die alleen maar toneelspelen echt verschrikkelijk, dat vond ik dus al van Portugal voordat ze Nederland een oor aannaaiden...![]()
D'r is er eentje die wel humoristisch uit de hoek kan komen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef Aarti het volgende:
er is er maar eentjequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:07 schreef webspider het volgende:
[..]
D'r is er eentje die wel humoristisch uit de hoek kan komen.
Als ze niet weer eens de slappe lach heeft dan.
Sarah heet ze ofzo. De naam heeft ze dan weer niet echt mee.
Ik vind Sara echt het minst grappig van allemaal. ze probeert haar gebrek aan humor goed te maken door slechte seksgrappen te maken. erg kansloosquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:07 schreef webspider het volgende:
[..]
D'r is er eentje die wel humoristisch uit de hoek kan komen.
Als ze niet weer eens de slappe lach heeft dan.
Sarah heet ze ofzo. De naam heeft ze dan weer niet echt mee.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind Sara echt het minst grappig van allemaal. ze probeert haar gebrek aan humor goed te maken door slechte seksgrappen te maken. erg kansloos
Sara is inderdaad alleen grappig als het niet over sex, spuiten, trekken, tieten (hallo Dickiesquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik de makkelijke sex, spuiten, tieten grappen van Sara Kroos en Ruben van der Meer wel zat ben.
Ze doen aan gastoptredens.quote:
Je houdt echt van haar hé? Dat je zelfs je mening bijstelt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Sara is inderdaad alleen grappig als het niet over sex, spuiten, trekken, tieten (hallo Dickies) gaat en als ze niet slap ligt om haar eigen grap.
Eigenlijk komt het maar zelden voor dat ze grappig is bedenk ik me net
idd... niet leuk..quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind Sara echt het minst grappig van allemaal. ze probeert haar gebrek aan humor goed te maken door slechte seksgrappen te maken. erg kansloos
ik zeg bij vlagen. De hype er om heen snap ik ook niet, gezien je de leukste stukjes op tv te zien krijgt. Een hoop dingen mislukken ook als grap, dus om bij de voorstelling aanwezig te zijn....quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De lama's vond ik vaak zwaar tegen vallen.
De hype rond de lama's heb ik zeker nooit begrepen
Ben je er geweest?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zeg bij vlagen. De hype er om heen snap ik ook niet, gezien je de leukste stukjes op tv te zien krijgt. Een hoop dingen mislukken ook als grap, dus om bij de voorstelling aanwezig te zijn....
neenquote:
Bij nader inzien moest ik mijn mening bijstellen. Dat komt in de beste families voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je houdt echt van haar hé? Dat je zelfs je mening bijstelt.
Maar waarom hebben we het over de pauper programma's terwijl ze twee prachtige programma's hadden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Bij nader inzien moest ik mijn mening bijstellen. Dat komt in de beste families voor![]()
spuug er op!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:22 schreef Dickies het volgende:
Lama's zijn pauper.
Komieken die zichzelf grappig vinden zijn het zelden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef webspider het volgende:
en als ze niet slap ligt om haar eigen grap.
Dan zou je je op topniveau veel vaker moeten ergeren dan alleen bij Portugalquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef melismay het volgende:
Ik vind voetballers die alleen maar toneelspelen echt verschrikkelijk
Maar Portugal liep echt echt echt de spuigaten uitquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou je je op topniveau veel vaker moeten ergeren dan alleen bij Portugal.
Overdreven acteren bij elk wissewasje is onderdeel van het spelletje. Als het dat niet was, dan zouden ze er niet zo voor beloond worden. Portugal snapt het spelletje dus beter dan andere teamsquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Maar Portugal liep echt echt echt de spuigaten uit![]()
alsof nederland kan voetballenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Maar Portugal liep echt echt echt de spuigaten uit![]()
Gelukkig niet! Anders hadden we nu nog met die WK ellende gezeten!quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Overdreven acteren bij elk wissewasje is onderdeel van het spelletje. Als het dat niet was, dan zouden ze er niet zo voor beloond worden. Portugal snapt het spelletje dus beter dan andere teams.
Mja, datzelfde SBS6 publiek koopt die zooi ook nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Anders hadden we nu nog met die WK ellende gezeten!
Ik had het niet perse over de wedstrijd tegen nederland. Die was gewoon abominabel, en mag gedelete worden wat mij betreft.quote:
Gelukkig woon ik in een buurt zonder SBS publiek. Geen vlaggetje te bekennen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, datzelfde SBS6 publiek koopt die zooi ook nog
ik heb het ook niet perse over de wedstrijd tegen portugalquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had het niet perse over de wedstrijd tegen nederland. Die was gewoon abominabel, en mag gedelete worden wat mij betreft.
Dat ligt bij rotterdam toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in een buurt zonder SBS publiek. Geen vlaggetje te bekennen.
Afgelopen week reed ik door Zwijndrecht. Daar hadden ze zelfs een hele flat voorzien van oranje zonweringen...![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had het niet perse over de wedstrijd tegen nederland. Die was gewoon abominabel, en mag gedelete worden wat mij betreft.
in onze buurt was het ook verdacht rustig. Heerlijk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in een buurt zonder SBS publiek. Geen vlaggetje te bekennen.
Afgelopen week reed ik door Zwijndrecht. Daar hadden ze zelfs een hele flat voorzien van oranje zonweringen...![]()
![]()
Cardigans in de tijd dat ze nog echt leuke muziek maakten!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] [i]Erase and rewind, 'cause I've been changing my mihihind[i] [afbeelding]
zou wel leuk zijn, om met een MiB actie bepaalde herinneringen te kunnen erasenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] Erase and rewind, 'cause I've been changing my mihihind [afbeelding]
Het ging allemaal fout toen Nina trouwde en haar haar verfde. Niet noodzakelijk in die volgorde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cardigans in de tijd dat ze nog echt leuke muziek maakten!![]()
Dat blonde haar was wel beter ja...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ging allemaal fout toen Nina trouwde en haar haar verfde. Niet noodzakelijk in die volgorde.
Absoluut! In combinatie met zijn immer perfecte volzinnen is het een genot voor oog en oor!quote:
Jullie zijn aan het cammen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! In combinatie met zijn immer perfecte volzinnen is het een genot voor oog en oor!
Slechts virtueel.quote:
Ha! Die ga ik in m'n fotoboek plaatsen. Je mag Twist dan om de tuin hebben geleid, maar daar kom je nu niet mee weg!quote:
De liefde van de man gaat toch door de maagquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! In combinatie met zijn immer perfecte volzinnen is het een genot voor oog en oor!
Ja, maar jou heb ik gemeetquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha! Die ga ik in m'n fotoboek plaatsen. Je mag Twist dan om de tuin hebben geleid, maar daar kom je nu niet mee weg!![]()
Te oudquote:
Vrouwen die slikken!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat toch door de maag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |