Daarom, even lekker makkelijk in het midden van de week.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey sjowhankoken met dit weer
en pizza is ook lekker
Geen zin om iets te eten vandaag. Weer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey sjowhankoken met dit weer
en pizza is ook lekker
Dat hoop ik ook, wie dan wereldkampioen moet worden wee ik nog niet, denk dat ik dan voorquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom, even lekker makkelijk in het midden van de week.
Vanavond voetbal, hopen datfrankrijk
doorgaat
![]()
Italië is niet stom (qua land dan) Romequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:25 schreef Q. het volgende:Frankrijk
![]()
Italië is stom.![]()
Alhoewel Portugal nog stommer is.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:39 schreef Litpho het volgende:
station Amersfoort
Die nieuwe borden op station Amersfoort zijn ook kut.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:39 schreef Litpho het volgende:
Internetten op station Amersfoort maakt de ervaring 100% beter.
Ik houd van die mooie klapborden op Utrecht CSquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Die nieuwe borden op station Amersfoort zijn ook kut.
Nog iets meer dan een maand en dan ga ik ook naar Parijsquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik 13 maanden en paar weekjes geleden. En een kleine maand geleden in Parijs
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maand en dan ga ik ook naar Parijs
Ik had er cursus in het Tulip Inn, ken je dat? En ik was patat gaan eten in een straatje waarvan ik de naam kwijt ben, maar het was een verlengde van de Leusderweg. Lekker patatje, tegenover de dominos pizzaquote:
Damn, succes iig web!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef webspider het volgende:
Dammit, dr komt hier een keukenkastje met inhoud naar beneden zetten
Ik heb voorlopig wat op te ruimen
Ja, ken ik wel. Amersfoort is op zich wel leuk, maar wel dodelijk saai. Blij dat ik er alleen maar werk en niet meer woon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had er cursus in het Tulip Inn, ken je dat? En ik was patat gaan eten in een straatje waarvan ik de naam kwijt ben, maar het was een verlengde van de Leusderweg. Lekker patatje, tegenover de dominos pizza
Ik was nog nooit in amersfoort geweest, zag er wel gezellig uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |