Daarom, even lekker makkelijk in het midden van de week.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey sjowhankoken met dit weer
en pizza is ook lekker
Geen zin om iets te eten vandaag. Weer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey sjowhankoken met dit weer
en pizza is ook lekker
Dat hoop ik ook, wie dan wereldkampioen moet worden wee ik nog niet, denk dat ik dan voorquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom, even lekker makkelijk in het midden van de week.
Vanavond voetbal, hopen datfrankrijk
doorgaat
![]()
Italië is niet stom (qua land dan) Romequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:25 schreef Q. het volgende:Frankrijk
![]()
Italië is stom.![]()
Alhoewel Portugal nog stommer is.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:39 schreef Litpho het volgende:
station Amersfoort
Die nieuwe borden op station Amersfoort zijn ook kut.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:39 schreef Litpho het volgende:
Internetten op station Amersfoort maakt de ervaring 100% beter.
Ik houd van die mooie klapborden op Utrecht CSquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Die nieuwe borden op station Amersfoort zijn ook kut.
Nog iets meer dan een maand en dan ga ik ook naar Parijsquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik 13 maanden en paar weekjes geleden. En een kleine maand geleden in Parijs
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maand en dan ga ik ook naar Parijs
Ik had er cursus in het Tulip Inn, ken je dat? En ik was patat gaan eten in een straatje waarvan ik de naam kwijt ben, maar het was een verlengde van de Leusderweg. Lekker patatje, tegenover de dominos pizzaquote:
Damn, succes iig web!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef webspider het volgende:
Dammit, dr komt hier een keukenkastje met inhoud naar beneden zetten
Ik heb voorlopig wat op te ruimen
Ja, ken ik wel. Amersfoort is op zich wel leuk, maar wel dodelijk saai. Blij dat ik er alleen maar werk en niet meer woon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik had er cursus in het Tulip Inn, ken je dat? En ik was patat gaan eten in een straatje waarvan ik de naam kwijt ben, maar het was een verlengde van de Leusderweg. Lekker patatje, tegenover de dominos pizza
Ik was nog nooit in amersfoort geweest, zag er wel gezellig uit![]()
Yup. Veel minder goed leesbaar van een beetje afstand.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Die nieuwe borden op station Amersfoort zijn ook kut.
Zwaartekracht. En verder geen idee.quote:
Het zag er wel knus uit, en leuke winkeltjes. Helaas was alles dicht tegen de tijd dat ik er aankwamquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ken ik wel. Amersfoort is op zich wel leuk, maar wel dodelijk saai. Blij dat ik er alleen maar werk en niet meer woon.
nu heb je een reden om een nieuw hip kastje te kopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Zwaartekracht. En verder geen idee.
Ik heb vooral een reden om de potten chicken tonight op te ruimenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu heb je een reden om een nieuw hip kastje te kopen
Vermengd met een pak suiker en mais overigensquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb vooral een reden om de potten chicken tonight op te ruimen
chicken tonightquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb vooral een reden om de potten chicken tonight op te ruimen
gewoon wat gebakken kip erbij mieteren, en je ken van de grond etenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Vermengd met een pak suiker en mais overigens![]()
Er zit nog glaswerk tussen, helaasquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
gewoon wat gebakken kip erbij mieteren, en je ken van de grond eten![]()
Eentje die op de grond kan staanquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu heb je een reden om een nieuw hip kastje te kopen
Daar heb ik er inmiddels al eentje vanquote:
Parijs is geweldigquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maand en dan ga ik ook naar Parijs
Die is wel aangestreept als "misschien-te-doen", maar daar staat zo veel opquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Parijs is geweldigik hoop dat je het er leuk hebt...
Ik ben toen ook nog speciaal naar het kerkhof "Pere Lachaise" geweest om het graf van Jim Morrisson (The Doors) te bezoeken..ea bekenden natuurlijk..
Gelukkig kun je best aardig zijnquote:
Nog maar drie wedstrijden, en dan heb je weer een poosje rustquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
hé jasses.. alweer voetbal hé?....
geniet ervan!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef melismay het volgende:
[..]
, ik vind het al lekker dat ik er gewoon even echt uit zal zijn
Ik wil zelf wel met naaldhakken gaan om die ronaldo eens wat mooie wonden te geven, Daarbij werken dat soort schoenen ook prima voor het nodige in-de-ballen-trap werkquote:
Wat? Je kan mij nu ook niet uitstaan? Dat komt mooi uitquote:
't duurt echt nog te langquote:
En nog veel gelukkiger komt dat niet vaak voorquote:
Je hebt geen ideequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat? Je kan mij nu ook niet uitstaan? Dat komt mooi uit
ik ging er ook van uit dat jij in de knokploeg zatquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil zelf wel met naaldhakken gaan om die ronaldo eens wat mooie wonden te geven, Daarbij werken dat soort schoenen ook prima voor het nodige in-de-ballen-trap werk![]()
Zullen we zaterdag naar Duitsland rijden voor de troostfinale?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ging er ook van uit dat jij in de knokploeg zat![]()
Blijkbaar.... enlighten mequote:
Ik kan jou gebruikelijkerwijs prima uitstaan, maar mijn dankbaarheid gaat momenteel primair uit naar Portugal voor het helpen van mijn omgeving.quote:
Hmm, ik hoop echt dat hier een dieperliggende gedachte achterzit ipv "dan doen ze tenminste niet meer zo raar voor het nederlands elftal" - verhaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan jou gebruikelijkerwijs prima uitstaan, maar mijn dankbaarheid gaat momenteel primair uit naar Portugal voor het helpen van mijn omgeving.
Ik wilde je net terugmailen, maar als je zo gaat beginnenquote:
Ik dan toch ook een beetje, ondanks dat ik Portugal dood wil hebben?quote:
Iedere gek z'n gebrek.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dan toch ook een beetje, ondanks dat ik Portugal dood wil hebben?![]()
Ik ben bang dat ik je voor de zoveelste keer teleur moet stellenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop echt dat hier een dieperliggende gedachte achterzit ipv "dan doen ze tenminste niet meer zo raar voor het nederlands elftal" - verhaal
Nee duidelijk genoegquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je voor de zoveelste keer teleur moet stellen.
Ik vind het anders een behoorlijk legitieme reden. Weeeeken lang worden wij lastig gevallen met al die oranje bullshit, alsof we daarom vragen. En dan mogen we niet eens blij zijn als het eigenlijk voorbij is. Maar nee, zelfs al ligt het oranje team eruit, dan nog gaat het oranje gezeik gewoon door!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je voor de zoveelste keer teleur moet stellen.
Jij bent gewoon niet patriottisch genoeg ingesteld. Iedereen weet toch dat je je geen betere vertegenwoordigers kan wensen dan een stelletje overbetaalde prutsers bij wie het angstzweet al op het voorhoofd komt te staan als het woord 'penalty' maar valt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het anders een behoorlijk legitieme reden. Weeeeken lang worden wij lastig gevallen met al die oranje bullshit, alsof we daarom vragen. En dan mogen we niet eens blij zijn als het eigenlijk voorbij is. Maar nee, zelfs al ligt het oranje team eruit, dan nog gaat het oranje gezeik gewoon door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |