mja, true, maar hij mag dus 1 maal per etmaal 6 uur doorslapen he? en zoals nu ligt hij zo diep in slaap dat ik vermoed dat hij nu die 6 uur wil pakken.. dus gisteren heb ik hem tot max 4 uur laten doorslapen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:47 schreef Belana het volgende:
Nana, na de kraamweek mag je op verzoek voeden toch? alleen die eerste 10 dagen ofzo moet je ze om de 3 uur wakker maken dacht ik? Ik vond het iig heerlijk om op verzoek te kunnen gaan voeden. en tja, dat is dan soms om de 4 uur en soms om de 2, maar zo regelt Daniel wel zelf de toevoer
Is hij van normaal gewicht? Niet te licht, maar ook niet heel zwaar? Dan kan je het gerust loslaten hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:41 schreef nanalune het volgende:
Danël heeft zijn prille ritme gisteren en vannacht weer verlaten.. gisteren zou hij , als het aan hem lag maar om de 4 uur komen, maar vannacht kwam hij om de 2 / 3 uur ..
Wat is nu handig? om de drie uur wakker maken , en hem daarmee vermoeien in de hoop dat hij vannacht wat langer slaapt of mezelf helemaal loslaten en op verzoek voedenmoeilijk hoor...
Aan het clusteren, lekker bij mamma sabbelen. Ik denk dat het meer mamma honger is dan echte honger.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:08 schreef vamperotica het volgende:
Hier wordt t miniminimannetje 's avonds erg onrustig..
En lijkt dan heel erg hongerig. Maar na een paar slokjes valt ie dan weer in slaap.Om na en minuut of 10 weer erg " hongerig" wakker te worden.
Ik begin me soms af te vragen of ik later op de dag nog wel genoeg melk heb.... Net of er 's morgens een standaard voorraadje melk wordt aangemaakt wat naarmate de dag vordert gewoon opgeslurpt wordt en dan 's avonds helaas pindakaas...Borst leeg....
Bekend verhaal. Veel vrouwen gaan zich dat afvragen. Helaas ontstaat hier vaak de fabel 'ik heb geen melk genoeg' door.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:08 schreef vamperotica het volgende:
Hier wordt t miniminimannetje 's avonds erg onrustig..
En lijkt dan heel erg hongerig. Maar na een paar slokjes valt ie dan weer in slaap.Om na en minuut of 10 weer erg " hongerig" wakker te worden.
Ik begin me soms af te vragen of ik later op de dag nog wel genoeg melk heb.... Net of er 's morgens een standaard voorraadje melk wordt aangemaakt wat naarmate de dag vordert gewoon opgeslurpt wordt en dan 's avonds helaas pindakaas...Borst leeg....
Doe ik precies het zelfde, sinds een week of 8 geloof ik!! Soms is mijn bed ook nat (nouja, een beetje dan). Ik denk dat je er weinig mee hoeft te doen, sommigen zeggen dat je verse colostrum uit kunt smeren over je tepel....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:05 schreef Moonah het volgende:
Dames, ik lees net op een babysite dat je met 6 maanden colostrum kunt lekken. Nu ben ik bijna 27 weken en ik heb dat dus al veel langer. Niet dat het echt lekt, het is meer opgedroogd, soort van korstjes in mijn tepels. Op die site staat dagelijks meermalen wassen met wate, maar daar gaat het bij mij niet van weg. Ik peuter die korstjes meestal voorzichtig los.
Iemand advies?
Lekker laten zitten en niet meer of minder wassen dan je normaal gesproken doet. Bij mij hielp het spul trouwens geweldig tegen de tepelkloofjes die ik vanaf het begin af aan had.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:05 schreef Moonah het volgende:
Dames, ik lees net op een babysite dat je met 6 maanden colostrum kunt lekken. Nu ben ik bijna 27 weken en ik heb dat dus al veel langer. Niet dat het echt lekt, het is meer opgedroogd, soort van korstjes in mijn tepels. Op die site staat dagelijks meermalen wassen met wate, maar daar gaat het bij mij niet van weg. Ik peuter die korstjes meestal voorzichtig los.
Iemand advies?
Niet eruit peuteren dus...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:26 schreef owlet het volgende:
[..]
Lekker laten zitten en niet meer of minder wassen dan je normaal gesproken doet. Bij mij hielp het spul trouwens geweldig tegen de tepelkloofjes die ik vanaf het begin af aan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |