Nietes, dat is Perez Cuapio. Die ooit eens per ongeluk wat etappes won - toen de dope uit zijn oren spoot - en daardoor blijkbaar op iedereens sympathie kan rekenen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:58 schreef Zwansen het volgende:
Meest overschatte renner ooit.
Maar bij Rabo gebruiken ze toch niksquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:04 schreef Ereinion het volgende:
Eigenlijk is Rasmussen de laatste klimmer in de Tour die nog wat presteert.
Tja hij kan zich zelf toch niet verdedigen. Meest wilde verhalen komen nu de wereld in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:30 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Ik las laatst dat Pantani zelfs al gebruikte voordat hij een profcontract had...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:43 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben van mening dat het wel eens tijd wordt voor een eigen topic voor deze Baskische rasklimmer.
Tuurlijk, knieproblemen. Anders ging-ie met de besten mee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Rudieh het volgende:
jongens, lees eens: KNIEPROBLEMEN...
niks niet slechte vorm of uitgewerkte dopingkuur
Ja al 2 jaar achter elkaar en ook pas bekend nadat ie is afgestaptquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Rudieh het volgende:
jongens, lees eens: KNIEPROBLEMEN...
niks niet slechte vorm of uitgewerkte dopingkuur
ten eerste was ie in de Dauphiné weer de oude Mayo en ten tweede meldde ik die knieproblemen gister al...een dag voordat ie afstapte, idiootquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja al 2 jaar achter elkaar en ook pas bekend nadat ie is afgestapt
Heras was na een mislukte Tour ook weer de oude in de Vueltaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Rudieh het volgende:
[..]
ten eerste was ie in de Dauphiné weer de oude Mayo en ten tweede meldde ik die knieproblemen gister al...een dag voordat ie afstapte, idioot
Ja, voor onze "rasklimmer" Mayo.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |