Ja, hij valt wat groot uit. Maar geen idee hoe ik hem kleiner maak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:58 schreef Gitanki het volgende:
offtopic: mooie foto, maar kon ie niet wat geresized worden?
Die zat toen helemaal onder de dope, dat kan echt niet anders.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:35 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
In 2004 won hij De Dauphine en toen reed hij in de tour geen deuk in een pak snykoek.
En hij moet al weer lossen op de eerste de beste berg.quote:
Nietes, dat is Perez Cuapio. Die ooit eens per ongeluk wat etappes won - toen de dope uit zijn oren spoot - en daardoor blijkbaar op iedereens sympathie kan rekenen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:58 schreef Zwansen het volgende:
Meest overschatte renner ooit.
Maar bij Rabo gebruiken ze toch niksquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:04 schreef Ereinion het volgende:
Eigenlijk is Rasmussen de laatste klimmer in de Tour die nog wat presteert.
Tja hij kan zich zelf toch niet verdedigen. Meest wilde verhalen komen nu de wereld in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:30 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Ik las laatst dat Pantani zelfs al gebruikte voordat hij een profcontract had...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:43 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben van mening dat het wel eens tijd wordt voor een eigen topic voor deze Baskische rasklimmer.
Tuurlijk, knieproblemen. Anders ging-ie met de besten mee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Rudieh het volgende:
jongens, lees eens: KNIEPROBLEMEN...
niks niet slechte vorm of uitgewerkte dopingkuur
Ja al 2 jaar achter elkaar en ook pas bekend nadat ie is afgestaptquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Rudieh het volgende:
jongens, lees eens: KNIEPROBLEMEN...
niks niet slechte vorm of uitgewerkte dopingkuur
ten eerste was ie in de Dauphiné weer de oude Mayo en ten tweede meldde ik die knieproblemen gister al...een dag voordat ie afstapte, idiootquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja al 2 jaar achter elkaar en ook pas bekend nadat ie is afgestapt
Heras was na een mislukte Tour ook weer de oude in de Vueltaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Rudieh het volgende:
[..]
ten eerste was ie in de Dauphiné weer de oude Mayo en ten tweede meldde ik die knieproblemen gister al...een dag voordat ie afstapte, idioot
Ja, voor onze "rasklimmer" Mayo.quote:
Is em niet geluktquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:58 schreef Ereinion het volgende:
Het mooiste zou zijn als hij dit jaar weer op de Alp zou weten te winnen, maar de etappe die in Spanje aankomt zou hij ook wel erg graag willen winnen.
Inderdaad, het beeld van een zwoegende Mayo zag er vertrouwd uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef pfaf het volgende:
Al is het voor Iban niet de eerste keer.
Het is dat hij er zo vroeg af moest, anders kon hij weer mooi voort geduwd worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, het beeld van een zwoegende Mayo zag er vertrouwd uit.
Leg dat maar eens uit aan Basso, Ullrich, Mancebo, etc...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef Leatherface het volgende:
Voor de mensen die dat meteen met doping (of gebrek eraan) in verband brengen: je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt.
De Dauphine wordt volgens mij nog altijd in Frankrijk verredenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:42 schreef pfaf het volgende:
Hetzelfde dacht ik toen ik het op teletekst zag.
Waarom niet in Frankrijk, het blijft curieus...
Tussen door is ie goed maar als eenmaal een grote ronde begint dan is ie opeens stukken minder....toch raar. Maar ik verwacht wel een etappe winst voor Mayo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:40 schreef Leatherface het volgende:
Gisteren reed die weer sterk in de Clasica San Sebastian.
Zul je zien dat het in de Vuelta weer tegenvalt.
Ik heb het gezien op een stream. Hij vloog gewoonquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:16 schreef Ereinion het volgende:
Hij wint vandaag in ieder geval in de Surbida Urkiola (1.1)
Misschien herstelt hij toch wat minder tijdens een grote ronde.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Tussen door is ie goed maar als eenmaal een grote ronde begint dan is ie opeens stukken minder....toch raar. Maar ik verwacht wel een etappe winst voor Mayo.
volgens de geruchten gaat hij starten in de Tour....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:48 schreef Leatherface het volgende:
Tijd om dit topic weer eens omhoog te schoppen.![]()
Soms bewierookt en soms beschimpt, maar de jongste weken weer goed op dreef. Iban reed immers een aardige Giro met een fraaie ritzege in de laatste week.
Hij staat niet op de voorlopige deelnemerslijst van de Dauphiné en ook niet van de Ronde van Zwitserland.
Iemand enig idee of Iban de Tour zou gaan rijden?
Okay.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:00 schreef Memory het volgende:
[..]
volgens de geruchten gaat hij starten in de Tour....
Ja, ik vind sommige opmerkingen behoorlijk overtrokken.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat een Mayohaat wordt er trouwens samengebald in dit topic. Verdrietig.
Inderdaad. Heel Saunier reed goed natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
En z'n Giro dit jaar was zeker geen deceptie
Hij was zelf ook erg positief over de Giro.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel Saunier reed goed natuurlijk.
Ja, daar hoor je meer positieve geluiden over de laatste dagen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef mitt het volgende:
[..]
Hij was zelf ook erg positief over de Giro.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, daar hoor je meer positieve geluiden over de laatste dagen.
Dat vond de UCI dus ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:37 schreef Wombcat het volgende:
Dus weer een storm in een glas water.
Doe die berichten dan niet uit
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Zondag gaat 'ie door al z'n Baskische homiezsz zo hard naar een solo overwinning worden geschreewd![]()
Nou ja, opgebloeid. Het was niet dat 'ie het afgelopen seizoen niks liet zien he, alleen niet als de grote druk er op kwam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:35 schreef Gitanki het volgende:
Mayo is weer opgebloeid bij saunier, opvallend.
Een gewonnen tourrit zou na z'n Girorit extra mooi zijn.
Dat wel, maar met opgebloeid doelde ik inderdaad op het presteren in de tour en giro.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou ja, opgebloeid. Het was niet dat 'ie het afgelopen seizoen niks liet zien he, alleen niet als de grote druk er op kwam.
Vorig jaar toch wel een paar echt zwaar indrukwekkend bezig gezien.
quote:Iban Mayo betrapt op epo-gebruik
**Iban Mayo is betrapt op het gebruik
van epo.De Spanjaard van Saunier Duval
testte positief op de tweede rustdag,
tussen de tweede en derde Pyreneeënrit,
zo heeft de UCI bekendgemaakt.Saunier
Duval heeft Mayo direct geschorst.
Mayo sloot de jongste Tour de France af
op een 16de plaats.In de achtste etappe
eindigde hij als tweede,achter Michael
Rasmussen die na een solo de rit won en
de gele en bolletjestrui veroverde.
De camerman van vorig jaar wilde mayo pesten en heeft in zijn slaap een spuit epo in zijn been geramd.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:44 schreef Gitanki het volgende:
Epo, wat een held
Wat zou nu z'n smoes zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |