Ja, dat is waar. Op het moment zelf baalde ik behoorlijk, maar als ik dan mijn salarisstrookje weer onder ogen krijg heb ik het toch weer ergens voor gedaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:55 schreef Smeich het volgende:
Zolang je het uitbetaald krijgt ... blijft rottig though.
Of van die etters die hem op hun brievenbus plakken... waarvoor je 2 trappen op moet. Grr.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef MadGuy het volgende:
Of op het raam. Of op het hek van hun tuin.
wat een rukkers zeg! Idd gewoon meer troep ingooien! En ook zelf van die stickers meenemen en op die bussen/deuren plakken waar het klote is om hah in te doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]![]()
dat heb ik nog niet meegemaakt. daar zou ik gewoon een paar folders meer in gooien
Dan zal ik gelijk ff een grote stift meenemen om de etters die een huisnummer overbodig vinden ervan te voorzien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
wat een rukkers zeg! Idd gewoon meer troep ingooien! En ook zelf van die stickers meenemen en op die bussen/deuren plakken waar het klote is om hah in te doen![]()
Bij ons zijn ze er extra druk mee, omdat het met ons HAH niet zo goed gaat (we zitten nu op zo'n 80%).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef Smeich het volgende:
ik vul dat niet meer in.. wordt toch nooit iets meegedaan... denk ik
Bij mij ook enkele dingen wat te groot (dit is mijn eerste post in dit topic trouwens, hoiquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:46 schreef MadGuy het volgende:
Bij mij valt alles net iets te groot. Ik heb echter geen zin om heel die rompslomp van het terugsturen door te gaan, vette pech dan.
Brengt die niet gewoon de (gesorteerde) Sandd post voor de postbussen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:10 schreef Carport het volgende:
Kwam ik vanmiddag trouwens bij ons op de vestiging aan, zag ik dit:
[afbeelding]
Uhh, ja..
Ja ik vond het wel erg meevallen, maar het is opgesplitst in twee dagen...dus we kunnen vandaag de lol weer opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoorde dat het enkel was voor abonnees...
De aantallen waren nogal klein
Ik heb één overhemd wat terug moet. Lijkt me een beetje overdreven om die in die grote doos te doen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:31 schreef Carport het volgende:
Hoi
Ja, je moet het in die doos ook weer terugsturen. Misschien kan je vragen of een chauffeur het pakket bij je thuis ophaalt?
Tjah, dan neem je een kleinere doosquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:34 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik heb één overhemd wat terug moet. Lijkt me een beetje overdreven om die in die grote doos te doen...
Ach, ik was vandaag pas om 17.45 klaar. VOS, twee ochtendwijken, een middagwijk en afsluitdienst (dus oa herstelpost en aangetekenden afwerken, kantine opruimen, alles aan kant). Tja, veel zieken he. Maar wel lekker verdiend, toch even een dikke 100 eurootjesquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef Carport het volgende:
[..]
Tjah, dan neem je een kleinere doos![]()
Vandaag was wel een lekker dagje vond ik; niet te veel, niet te weinig
Kreeg alleen rond 13.45 al de opmerking dat ik laat was! Uhh, ik weet niet onder welke steen hij heeft gelegen, maar dit is nog vroeg!![]()
wat bij mij op het rooster staat klopt nooit, vandaag stond ik bijvoorbeeld ingeplant om 10.00 tot 12.35. Ik heb gewerkt van 7.30 tot 14.00quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:59 schreef Dormael het volgende:
Ik mag hopen van niet! Maar op het rooster staat toch hoeveel uur je uitbetaald krijgt? Als ze daar ook nog eens wat vanaf halen, volgt er een coup in het Noorden. Door dat Vreemd Organiseren is het aantal uren al minimaal, bij ons tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |